Mitkä ovat lempiottelujasi Pokemon-sarjassa?
Tässä on oma top 5-listani:
1. Ash vs Gary (Johto Liiga)
2. Ash vs Paul (Sinnoh Liiga)
3. Ash vs Drake (Orange Liiga)
4. Ash vs Noland
5. Ash vs Spencer
Lempiottelujasi sarjassa
7
165
Vastaukset
- PT
1. Ash vs Brandon (viimeisin)
2. Ash vs Tobias
3. Ash vs Paul (viimeisin) En tiedä, kun niitä on monta hyvää ja hienoa ottelua. Joten vaikea sanoa mikä on paras. :)
- unova97
En nyt muista mikä sen yhden salijohtajan nimi Kantossa oli, mutta se kuitenkin missä Charizard taisteli Magmaria vastaan :3
- Bulbasaur3
Se salijohtaja on Blaine, ja se on totisesti mahtava ottelu. :)
- Blackyurom
1: Ash vs Roxie
2: Paul vs Brandon
3: Ash vs blaine
4: Ash vs Tobias
5: Tornadus vs Thundurus vs Landorus
6 Jos leffat lasketaan niin Kyurem vs Keldeo, Mewtwon clooni Tartterit vs startterit, Arceus vs Dialga, Palkia ja Giratina - minisusi
1.arceus vs dialga,palkia ja giratina
2.darkrai vs dialga vs palkia
3.zoroark vs entei,raikou,suicune
viittikste kattoo täält mis ostetaa ja myyää korttei mun nimimerkil - bulbasaur94
Mun mielestä paras pokemon ottelu on tupac vs biggie.
Toisiks paras on ku the game lähti g-unista
ja kolmantena varmaa bulbaSAUR vastaan mewtwo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974