Inarinjärven "Ohjus"

Asioista_Tietävä

Vekaranjärven tunneleissa säilytetään monenlaisia asioita. Palvelukseni aikana sain tietooni järkyttäviä totuuksia Suomen ulkopolitiikasta ja menetelmistä maailmalla.

Todellinen salaisuus ovat kuitenkin vekaran halli B-12 esineet. 80-luvulla Inarinjärveen pudonnut "ohjus" oli vain peitetarina. Oikeasti lappiin syöksyi avaruusalus. Sylinterimäinen alus hajosi pirstaleiksi, jotka kuljetettiin vekaranjärvelle tutkimuksia varten salaperäisyyden verhon suojissa.

Minun komppaniani vastuulla oli vartioida hallia B-12 2010 joulukuussa. Emme tienneet hallin sisällöstä, mutta heti ensimmäisten päivien aikana joukkoomme alkoi levitä outo epidemia. Loppusodan aikoihin joukkueittain miehiä hävisi veksiin. Ei ole normaalia, että koko joukkue vemppaa samaan aikaan. Vielä mystisemmpää oli se, ettei sairastuneiden oireille löydetty mitään syytä, aivankuin oireet olisivat kadonneet matkalla leiriltä veksiin.

Tässä vaiheessa aloin epäillä Hallin B-12 olevan ratkaisu mysteeriin. Yöllä tekeydyin sotilaspoliisiksi ja vaadin pääsyä halliin. Töhöt vartiomiehet ostivat nerokkaan hämäykseni. Hallin sisällä minun oli vaikea peittää järkyrtystäni. Vasemmalta puolelta litistynyt syliterimäinen hopeanharmaa alus kiilteli edessäni. Se leijui noin metrin korkeudella ilmassa piitttaamatta painovoimasta.

Mutta alusta enemmän minua kauhistuttivat matalan hallin taaimmaisella seinustalla sijaitevat pakastimet. Läpinäkyvän arkkupakastimen kannen läpi minua kyyläsi vihertävä lonkeroinen humanoidi. Toisesta pakastimesta tursui kuvottavaa löyhkää, joku töhö tykkimies oli unohtanut kytkeä pakastimen pistorasian seinään. Kompaniaamme kohdanneen salaperäisen tartunnan täytyi olla peräisin mädäntyneen humanoidin visvaisesta raadosta. Nappasin läheiseltä pöydältä inarin ufo-tapauksen yksityiskohdat sisältävän paperinivaskan ja pakenin paikalta.

Seuraavana aamuna minulla oli flunssainen olo, enkä kyennyt osallistumaan hiihtomarssille. Oireet tosin hävisivät nopeasti. Yritin hiippailla uudemman kerran hallin luo, mutta vartiointia oli tiukennettu.

Vekaralla tapahtuu usein kummia, totuus on tuolla ulkona...

7

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satuilut sikseen.

Hieno selitys, mutta täyttä roskaa, kuten itsekin varmasti tiedät.
      Ohjus tutkittiin Tikkakoskella yhteyslentueen hallissa. Mitä ihmeen asiantuntemusta luulisit löytyneen Vekaran puskajusseilta. Tiedän tasan varmasti, että tutkimusryhmää johti silloinen Ilmavoimien lento-onnettomuustutkinnan johtaja insinöörieverstiluutnatti Raimo Kallio. Maaliohjus se oli, eikä mikään ufo.

• Asioista_Tietävä

Olet joutunut selvästi disinformaation uhriksi. Tiedän kyllä mitän näin. Raimo Kallio on tunnettu okkultisti ja armeijan edustajana epäluotettava ufo-asioissa.

Ja miten selität komppaniaani kohanneen oudon epidemian?

• 1

Näin ne ne sieltä Niuvanniemestä aina kertovat.

• kynääjä

Hieno stoori!
      Minäkin tykkään kirjoitella tuollaisia Scifi-juttuja. Näille palstoille olen keksinyt noita "Vanhankylänmaan" kertomuksia.

Kokemuksesta tiedän, että lähes puolet lukijoista ottaa nämä ihan tosissaan. Sitä kannattaisi sinunkin hiukka funtsia.

• Asioista_Tietävä

Tämä on ihan puhdasta faktaa. Suomen armeijan ja avaruusolentojen yhteydet ovat kiistattomia.

• vanha virsi

jep ja nyt odotat että joku uskoo tekelemäisen tarinasi että pääsisit lällättelemään kuinka helppoa on huijata herkkäuskoisia eikös niin?
      Ja tarkoituksesi on siten syöttää informaatiota että "mitään ei ole muuallakaan koska minäkin osaan kirjoittaa tarinoita ja joku uskoi"

Nää on niin nähty nää sun juttusi. Aikuistu.

• suolikaasuhirviö

Kertomus on 100% uskottava, joten sen täytyy olla totta! Toivottavasti kytkit sentään pakastimen sähköjohdon pistorasiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe