hei!
minulla 4v leikattu husky poika,ja otin hänelle kaverin,7kk:sen siperia husky uroksen,mitä itse huskeista tiedän,ovat yleensä tosi ihmisrakkaita ,uteliaita jne.. ei yleensä arkoja,varauteneita ihmisiä kohtaan? tämä uusi tulokas 7kk:nen husky pelkää todella paljon ihmisiä. hän ei anna helpolla koskea,makupalalla hieman saa koskettaa ja silittää,remmin kiinnitys valjaisiin on aikaa vievää.. koska koira pelkää niin paljon .hän pelkää myös kaikkia ääniä,jos mieheni kanssa edes vaihdamme asentoa sohvalla hän säpsähtää tai pomppaa ilmaan. vieraita käy nuuskimassa mutta ei anna silittää,eipä juuri meidänkään :( painotan että koira on vasta tullut meille,mutta onko tämä normaalia siperianhuskylta? eka huskyni ei tullut pentuna,mutta hän oli tosi utelias kun tuli meille,ja hyppäsi suoraan sohvalle viereeni,niinku huskylta saattaa odottaakin :) kysyinkin neuvoa mikä auttaisi meidän uuden tulokkaan pelkotiloihin.. ??ja onko jotain hyviä vinkkejä.toisten koirien suhteen hän on hyvin eloisa ja innoskas,haluaisi vaan leikkiä,eikä minkäänlaista itsesuojelua vaistoa ei ole vaikka toinen koira murahtaisi.ihmisiä kohtaan vaan tosi arka, pelkään jopa kun kiinnitin remmiä että puree.. en haluiaisi heti luovuttaa,joten viisaat neuvot olisi tervetulleita. :)
husky pojat!
1
116
Vastaukset
- jejeee
Minkälaisesta paikasta koirasi olet hakenut?? minulla ei huskeista oli itselläni kokemusta rotuna, mutta kuulostaa muuten ettei ole sosialistettu ollenkaan ihmisiis.. tai sitten sille on huonoja kokemuksia esim. pahoinpitelyä kun on noin arka ja pelokas.. vielä kun on kyse melkein pentuikäsestä koirasta niin ei kaikki ole mennyt kyllä putkeen entisessä osoitteessa.. koirat kuitenkin noin nuorina ovat yleensä luonnostaan uteliaita.. Kannattaa varmaan kysellä entiseltä omistajalta että mitä koiran kanssa on tapahtunut.. voihan olla että se jonkin verran vielä vierastaa uutta paikkaa ja ihmisiä, mutta en uskoisi muuten koiran joka olisi sosialistettu ihmisiin ja tottunut kodin erilaisiin ääniin reakoivan noin voimakkaasti.. sisun täytyy saada koiraasi luottamus kuntoon ja eläinlääkäriltä voit kysyä että olisiko koiraa rauhoittavaa esim. suihketta, kun sellaisia on joita suihkitaan huoneilmaan ja ne saavat koiran rentoutumaan ja tuntemaan olonsa turvallisemmaks:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289