husky pojat!

panda%tomppa

hei!


minulla 4v leikattu husky poika,ja otin hänelle kaverin,7kk:sen siperia husky uroksen,mitä itse huskeista tiedän,ovat yleensä tosi ihmisrakkaita ,uteliaita jne.. ei yleensä arkoja,varauteneita ihmisiä kohtaan? tämä uusi tulokas 7kk:nen husky pelkää todella paljon ihmisiä. hän ei anna helpolla koskea,makupalalla hieman saa koskettaa ja silittää,remmin kiinnitys valjaisiin on aikaa vievää.. koska koira pelkää niin paljon .hän pelkää myös kaikkia ääniä,jos mieheni kanssa edes vaihdamme asentoa sohvalla hän säpsähtää tai pomppaa ilmaan. vieraita käy nuuskimassa mutta ei anna silittää,eipä juuri meidänkään :( painotan että koira on vasta tullut meille,mutta onko tämä normaalia siperianhuskylta? eka huskyni ei tullut pentuna,mutta hän oli tosi utelias kun tuli meille,ja hyppäsi suoraan sohvalle viereeni,niinku huskylta saattaa odottaakin :) kysyinkin neuvoa mikä auttaisi meidän uuden tulokkaan pelkotiloihin.. ??ja onko jotain hyviä vinkkejä.toisten koirien suhteen hän on hyvin eloisa ja innoskas,haluaisi vaan leikkiä,eikä minkäänlaista itsesuojelua vaistoa ei ole vaikka toinen koira murahtaisi.ihmisiä kohtaan vaan tosi arka, pelkään jopa kun kiinnitin remmiä että puree.. en haluiaisi heti luovuttaa,joten viisaat neuvot olisi tervetulleita. :)

1

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejeee

      Minkälaisesta paikasta koirasi olet hakenut?? minulla ei huskeista oli itselläni kokemusta rotuna, mutta kuulostaa muuten ettei ole sosialistettu ollenkaan ihmisiis.. tai sitten sille on huonoja kokemuksia esim. pahoinpitelyä kun on noin arka ja pelokas.. vielä kun on kyse melkein pentuikäsestä koirasta niin ei kaikki ole mennyt kyllä putkeen entisessä osoitteessa.. koirat kuitenkin noin nuorina ovat yleensä luonnostaan uteliaita.. Kannattaa varmaan kysellä entiseltä omistajalta että mitä koiran kanssa on tapahtunut.. voihan olla että se jonkin verran vielä vierastaa uutta paikkaa ja ihmisiä, mutta en uskoisi muuten koiran joka olisi sosialistettu ihmisiin ja tottunut kodin erilaisiin ääniin reakoivan noin voimakkaasti.. sisun täytyy saada koiraasi luottamus kuntoon ja eläinlääkäriltä voit kysyä että olisiko koiraa rauhoittavaa esim. suihketta, kun sellaisia on joita suihkitaan huoneilmaan ja ne saavat koiran rentoutumaan ja tuntemaan olonsa turvallisemmaks:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe