Unia Tapanista

Gilla*

Oletteko nähneet unia Tapanista ? Jos niin minkälaisia ? Iloisia, surullisia, todentuntuisia .... Olisi mielenkiintoista ja hauskaa lukea niistä. Jos tähän tulee asiallisia vastauksia niin voin kertoa omista unistani.

15

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Kerro vaan unistasi, olisi mielenkiintoista kuulla. Oletko pöksypyykillä joka aamu?

      • Lorujaje

        Annu olet törkeä ! Naisihminen vielä. HYIHYI!


      • Gilla*

        Voi Annu en ole, kun en sentään joka yö näe unta Tapsasta


      • Annu.
        Lorujaje kirjoitti:

        Annu olet törkeä ! Naisihminen vielä. HYIHYI!

        Mitä ihmettä :O Etkö sinä siis pese pöksyjäsi päivittäin, kyllä hygieniasta täytyy huolehtia! :DDD


      • Jahah
        Annu. kirjoitti:

        Mitä ihmettä :O Etkö sinä siis pese pöksyjäsi päivittäin, kyllä hygieniasta täytyy huolehtia! :DDD

        Siull varmaan on vain yhet pöksyt.


      • OK.
        Jahah kirjoitti:

        Siull varmaan on vain yhet pöksyt.

        Niinpä ! Annu-rukka on heitellyt kaikki alkkarinsa Mikko Mäkeläiselle tämän keikoilla. Nyt sillä ei ole kuin yhdet kauhtuneet ja virtsanpolttamat raappapöksyt joita jynssää päivitäin ;o)


      • Annu.
        OK. kirjoitti:

        Niinpä ! Annu-rukka on heitellyt kaikki alkkarinsa Mikko Mäkeläiselle tämän keikoilla. Nyt sillä ei ole kuin yhdet kauhtuneet ja virtsanpolttamat raappapöksyt joita jynssää päivitäin ;o)

        Olitko olevinasi kovinkin nokkela? No niinhän teidän hihhuleiden jutut on tuota ikuista justiinaxtyyliä aina. Kukas teistä olikaan se Justiinaxin sivupersoona nykyisin?
        On kuule useammat pöksyt. Ja sinullako on inkontinenssi kun kuset housuihisi, minulla ei onneksi lirahtele. Hommaa Tenat ja Gilla tähti vois hankkia myös yöksi kun uneksii Tapsukasta.


      • Annu. kirjoitti:

        Olitko olevinasi kovinkin nokkela? No niinhän teidän hihhuleiden jutut on tuota ikuista justiinaxtyyliä aina. Kukas teistä olikaan se Justiinaxin sivupersoona nykyisin?
        On kuule useammat pöksyt. Ja sinullako on inkontinenssi kun kuset housuihisi, minulla ei onneksi lirahtele. Hommaa Tenat ja Gilla tähti vois hankkia myös yöksi kun uneksii Tapsukasta.

        Millä oikeudella sä katsut Tapsan faneja hihhuleiksi ? Tapsan fanit ei ole yhtään sen hihhulimpia kuin kenenkään muunkaanartistin fanit. päinvastoin. Tapsan fanit sentään ymmärtää hyvän päälle.
        Mä en tiedä mikä helkkarin vainoharhainen hörhö sä oikein olet, mutta meikäläisellä ei ole mitään sivupersoonia vaikka jokaista juttua täälä taidat luullakkin mun kirjoittamaksi.
        Kaikki keskustelut menee aina ihan sivuraiteille kun tulet tänne niitä muka niin "nokkelia" kommenttejasi kirjoittelemaan. Mulla olis yks kiva Tapsa-aiheinen uni kerrottavana jonka just hiljattain näin, mutta en sitä kyllä tänne kirjoita tollasen vinoleuan irvisteltäväksi.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Millä oikeudella sä katsut Tapsan faneja hihhuleiksi ? Tapsan fanit ei ole yhtään sen hihhulimpia kuin kenenkään muunkaanartistin fanit. päinvastoin. Tapsan fanit sentään ymmärtää hyvän päälle.
        Mä en tiedä mikä helkkarin vainoharhainen hörhö sä oikein olet, mutta meikäläisellä ei ole mitään sivupersoonia vaikka jokaista juttua täälä taidat luullakkin mun kirjoittamaksi.
        Kaikki keskustelut menee aina ihan sivuraiteille kun tulet tänne niitä muka niin "nokkelia" kommenttejasi kirjoittelemaan. Mulla olis yks kiva Tapsa-aiheinen uni kerrottavana jonka just hiljattain näin, mutta en sitä kyllä tänne kirjoita tollasen vinoleuan irvisteltäväksi.

        Heheeee, vai ei ole hihhulempia, kyllä takuulla on! Ei tuollaista aivopestyä populaa ole kuin Tapsukan hihhulistilaumassa jonka etunenässä olet sinä. On asiallisiakin faneja mutta te hihhulistit olette antaneet Tapsukan fanitukselle älyttömyyden ja huhhulismia leiman. Lähentelee jo allahin palvontaa tuommoinen.


      • Annu.
        OK. kirjoitti:

        Niinpä ! Annu-rukka on heitellyt kaikki alkkarinsa Mikko Mäkeläiselle tämän keikoilla. Nyt sillä ei ole kuin yhdet kauhtuneet ja virtsanpolttamat raappapöksyt joita jynssää päivitäin ;o)

        Niin vielä tähän että minä käytän hintavia laatupöksyjä eikä tulisi mieleenkään heitellä niitä lavalle. Te hihhulistit varmaan käytätte semmoisia mummonaikaisia vaaleanpunaisia lahkeellisia ja nekin ostatte kirpparilta. Jos niissä kirppuja on niin saavat kyytiä kun Tapsukka rääkäisee ensimmäiset sävelet.


      • Annu. kirjoitti:

        Niin vielä tähän että minä käytän hintavia laatupöksyjä eikä tulisi mieleenkään heitellä niitä lavalle. Te hihhulistit varmaan käytätte semmoisia mummonaikaisia vaaleanpunaisia lahkeellisia ja nekin ostatte kirpparilta. Jos niissä kirppuja on niin saavat kyytiä kun Tapsukka rääkäisee ensimmäiset sävelet.

        "Niin vielä tähän että minä käytän hintavia laatupöksyjä eikä tulisi mieleenkään heitellä niitä lavalle. "

        Niin varmaan... jotain Tarjoustalon "kaksi yhden" hinnalla alelaarissa poistomyyntinä myytäviä pallo/kukkakalsareita kokoa XXXXL on sun kalsaris.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        "Niin vielä tähän että minä käytän hintavia laatupöksyjä eikä tulisi mieleenkään heitellä niitä lavalle. "

        Niin varmaan... jotain Tarjoustalon "kaksi yhden" hinnalla alelaarissa poistomyyntinä myytäviä pallo/kukkakalsareita kokoa XXXXL on sun kalsaris.

        Kuten kirjoitin, kuljen pitsipöksyissä... mutta tämä tuskin on palstalle sopiva aihe.
        En edes tiennyt että tuollaisia pallokukkakalsareita on, sinä ilmeisesti olet niiden käyttäjä kun osasit kertoa.


    • Painajainen Kansa

      En ole nähnyt unia Tapsuliinsta, enkä tule koskaan näkemäänkään. Minulla kun on tuo yläpää suhteellisen hyvässä kunnossa vielä enkä siis näe painajaisia. Teidän ylä- ja alpäistä en ole ollenkaan varma. Taitavat molemmat päät teillä fuksata. Ainakin kirjoitusten tasoa arvioiden. Hyvä Annu.! Lyö luu kurkkuun noille hihhuliineille!

      • Älä viitsi naurattaa ! Annun älynlahjoilla ei pystytä laittamaan luuta kurkkuun yhtään kellekkään ! Se muija saa niellä ne laadukkaat pitsialuspöksynsä . Ja sulla sekä se ylä-että alapää suoltaa sellaista sontaa , että en sinuna paljon viitisis täälä päätäni aukoa.


    • Uskomatonta skeidaa!

      Gilla Tähti-Liinilä: joka päivä on ne pillerit syötävä. ihan jokaikinen päivä. käypä tarkistamassa se lääkitys siellä paikallisen tohtorisedän luona ja muista ennen lääkärikäyntiäsi ottaa rauhoittava, lääkärisedän hyväähyvyytään määräämä pikkupilleri ettet vain vahingossakaan luule hurmoskohtauksen saadessasi hyvää tarkoittavaa tohtorisetää Tapsuliiniksi. Ihan rakkaudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe