sopiva hinta??

Mies24

Ollaan tulevan vaimoni kanssa kanssa katottu kihlasormuksia ja muutama kiva löydettykin. Hinnat pyörii siinä n.800e-1300e (siis sisältäen kummankin kihlasormukset). Omasta mielestäni jos löytyy kauniit sormukset, onko hinnalla väliä? Tottakai kohtuus kaikessa. Mutta ei kai edellä mainittu hinta nyt päätä huimaava vielä ole ja varsinkaan kun kyse on "lupauksesta" ikuiseen yhteiseloon.

10

3387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa!!

      Mainitsemasi hinnasto kihlasormuksista ei todellaakaan ole päätä huimaava, päinvastoin! onhan kyse ikuisesta yhdessäolon symbolista, miksei sais vähän panostaa? tosi kiva kuulla et on vielä ihmisiä,jotka panostaa 'pelkkiin' kihloihin!
      itselläni mies kosi ja sanoi lähdetään heti nyt kauppaan valitseen ja sain 8000 euron 2.13 karanteenin timanttisormuksen :)
      Onnea!

      • Nauran kieriskellen

        Hyvä, että sormuksesi on karanteenissa. Sinne se kannattaa jättääkin! :))))))))))))))))))))))))


      • jimmi

        uskon silti vakaasti olevani yhtä onnellinen liitossani kuin sinäkin omassasi, vaikka mieheni ei tuhlannutkaan yli puolenvuoden palkkaansa kihlaani. itse minäkin valitsin omani, tosin hieman eri hintakategoriasta kuin sinä, ja olen tyytyväinen sekä siihen, että liittooni.

        saahan jokainen tietysti tuhlata rahaa vaikka mihin (itse olen heikkona käsilaukkuihin...) turhuuteen, mutta että olisi pitänyt laina ottaa kihlasormusta varten, kun en ottanut häitäkän varten... huhuh!


      • :o)

        No jos noin kalliin sormuksen omistaa niin eihän sitä muita avuja tarvitakkaan. Yleistieto ja kirjoitustaito on sivuseikka... :) Ja nyt kaikki veti herneet nenään, että kateellisten panettelua. Totta hemmetissä on! Kai sitä nyt joka nainen tahtoisi tuhansien markkojen timantit sormeensa... Kunhan nyt kommentoin.


    • Vanha ja kokenut

      Olet harvinaisen tyhmä nuori mies, jos et tajua, että enemmän pitää panostaa rakkauteen kuin sormuksen arvoon. Sormuksen hinnalla ei ikuista yhteiseloa osteta, nääs. Muista siis, mitä olet lupaamassa etkä vingu jotain muuta kymmenen vuoden kuluttua.

      • Mies24

        Itse rakkauteen panostaa tietenkin enemmän se nyt on itsestään selvyys ei kai tähän asti oltais muuten varmaan tullutkaan. Ja ei se sormus kihlautumisessa ole se pääasia vaan itse idea of course,kyllä sen tajuan "vanha ja kokenut". Mutta on nyt vaan katottu sormuksia ja mistä ollaan pidetty on pyörinyt noissa hinnoissa. En vain ymmärrä miten "vanha ja kokenut" voi kirjotukseni perusteella kyseenalaistaa panostani rakkauteen. Et tiedä elämästäni ja rakkaudestani hölkäyksen pöläystä.
        Ja se näillä palstoilla on ihmeellistä kun aika usein saa nähdä kun ihmiset joko haukkuu tai tuomitsee toisia. mielipitteen voi ilmaista myös hienovaraisemmin.


      • :o)

        ...vanhalle ja kokeneelle käydä ohraisesti kun oli tekstissä noin katkera sävy.


    • Minnu

      Ostakaa ihmeessä just sellaiset sormukset mistä tykkäätte, jos varaa on! Laittaa sitä ihmiset rahaa tyhmempäänkin.

      Mie en ikinä kuvittele kantavani tuollaista sormusta kädessäni, tuohan on reilusti miun kuukauspalkka! Sitä paitsi tykkään simppelistä =)

    • Hoffer

      Pahoitteluni, olen pahoillani muiden puolesta jotka keskittyivät enemmänkin minun 8000 euron sormukseen, sinun kysymyksesi sijasta...nii-i minkäs sille voi, tämmösii kateellisia lapsosia :)

      No joo, asiaan vielä kerran..eli panosta ihmeessä niihin kihloihin, käytätte niitä läpi elämän, pitäisikin miellyttää ja olla ylpeä niistä! tuo hintahaarukka on ihan sopiva ainakin minun mielestäni..jos sillä saa mitä haluaa ;)

      Ja te muut katkerat parinkympin romukultakihlan ostajat..
      SIT SE TURUPPA KII JA HETI! parkukaa puolisolle saamattomuuttanne, antakaa muiden onnellisten olla, jookostas?

      hei hei :)

    • jenna

      mun sormus maksoi 78e ei se ollu sen kalliimpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe