Eli onko Glendale kuinka kaukana rannasta?
Onko joku käynyt siellä, onko siellä mitään nähtävyyksiä?
Minun on pakko siellä käydä ja etsiä System Of a Downin kitaristin, Daron Malakianin lukaali :)
Glendale
3
344
Vastaukset
- I5-I10
Etäisyyttä on vajaat 30 mailia, ajoaika vaihtelee 30-90min riippuen viikon päivästä ja kellonajasta.
- foo bar
Olen käynyt työmatkalla pari kertaa. Armenialaista aluetta, mutta ihan perus-siistiä. Voi rauhassa kävellä ulkona ainakin päiväsaikaan. Hyviä ravintoloita. Nähtävyydeksi voisi ehkä laskea Glendale Gallerian, hienohko ostari.
Google Maps osaa parhaiten kertoa sinulle reitin ja arvioidun matkan keston sieltä missä ikinä satutkaan majoittumaan. Vinkkinä sanoisin että ei siellä Glendalen alueella ole muuten mitään erityistä syytä majoittua ja hotellitkin oli hieman kalliimpia omasta mielestä. - LA2011
Suosittelen käymään ostoksilla Glendale Galleriassa JA sen jälkeen illalla ostoskeskuksen vieressä olevassa Americana at Brand:ssa ! Aivan huippupaikka! Americana at Brand:sta löytyy lukuisia eri liikkeitä, kahviloita, ravintoloita ja elokuvateatteri! Illalla suihkulähde show ! Erittäin tunnelmallinen paikka, jossa on kuvattu useita eri elokuvien kohtauksia.
Majoittautumista en suosittele! Glendale ei ole myöskään lähellä rantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284068Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452105Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö451330- 821185
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381138Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491047Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161935Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845