Moi!
Siis, haluaisin netin puhelimeen ja olen menossa sellaisen hankkimaan lähi aikoina, mutt aattelin kysyä ensin pari asiaa. Ekaks vaikka, et kun haluu netin puhelimeen niin siinähän täytyy vaihtaa liittymä, ja mulla on saldoraja nii pysyyks se saldo silti vaikka liittymän vaihtaa? Vai taytyykö se vali siihen uuteen liittymään kans? Ja paljon toi netti puhelimassa maksaa? Ja mulla on saunalahti niin muunnetaanko sitä liittymää vaan, vai kokonaan uusi sim-kortti?
paljon kysymyksiä :D tiedän,
kiitti jos vastaatte!
Netti puhelimeen
APUA!
3
696
Vastaukset
- yxkaks
Jos vaihdat saunalahden sisällä liittymää toiseen, ei tarvita uutta korttia. Saldoraja taitaa pitää lisätä uuteen liittymän, se ei mielestäni siirry automaattisesti vanhasta uuteen. Halvin netti taitaa olla 4,90. Katsoppa saunalahden sivuja, siitä näkee.
Ja netin nopeudeksi kannattaa ottaa vähintään 1 mbit/s. Tällöin netin selailu on nopeampaa ja mukavampaa.
- APUA!
okei kiitti :)
http://saunalahti.fi/gsm/tikkapaketti.php
tälläistä ajattelin, onko se hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323491- 1502286
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121847Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi671286J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1031258Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881250- 671245
- 821171
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko151147- 631135