Mitä tulee Forza 4 Motorsportin autopelin mukana.Tarkoitan tätä normaali pakkausta.Onko siinä toisessa cd:ssä mikä tulee Forza 4 Motorpsortin mukana.Onko siinä siinä Lancht Bonus car pack ja Bonus Track pack.
Mitä tarkaan ottaen tulee tämän Forza 4:n pelipakkauksen mukana
9
148
Vastaukset
- MoreCars4u
Siinä on lisää autoja.
- Missä paketissa on
Missä Forza 4 Motorsporin pakkauksissa tulee kaikki pelipäivityksen autot,radat eli kaikki Forza 4 Motorsportin lisäosat.
- Nyt se on selvä asia
"Siinä on lisää autoja"
Mutta se eilen ostamani Forza 4 Motorsportin pakkauksessa luki vieläpä erikseen,että Bonus Pack Code Included.Miksi väität että ne boonus koodit eivät olisi pitänyt tulla mukana.Tämä oli sitäpaitsi Forza 4 Motorsport erikoisversio,missä pitikin tulla mukana boonus koodeja Lanch Track Packkiin ja Bonus Car Packkiin.Se tavallinen FORZA 4 Motorsport versio ei sisälläkään näitä erillisia boonus koodeja.Omistat siis tämän pelkän tavallisen Forza 4 Motorsportin,jonka mukana tulee cd2:lla Lanch Car Pack.
- Forza 4 Motorsport
Entäpä ratapaketti tuleeko sekin sen mukana.peli on pakko ostos jos haluaa pysyä urheilu autojen kanssa ajan tasalla,sillä tässä pelissä on noin 500 autoa ja paljon ajettavia ratoja.
Paketissa tulee mukana ilmainen xbox live gold jäsenyys,pelin lisäosan lataus koodi(ilmainen bmw m5 -fanipaketin sisältää:uuden ulkoasun ja auton peliin,ilmaisen lisäratapaketin,sisältää:radat benchmark ja top gear playfield -radat sekä lisä auto paketin,sisältää:´65 Mustang GT Coupe,Koenigsegg Agera,Lexus SC300,RUF RGT-8, Tesla Roadster Sport)
ja mikä parasta sen saa jopa 10-20 e halvemmalla teiltä - Ostin eilen takaisin
Ilmaisia boonus koodeja tuli siinä ostamassani Forza 4 motorsportissa eilen.Sen takia sain eilen asenettua vain Benchmarkin testirata päivityksen,mutta sitä Top Gear Playfield rataa en saanut päivettyä eilen päivällä siihen Forza 4 Motorsporttiin.Sain lisäksi asenettua tämän Bonus Car Packin.Ostin eilen Forza 4 Motorsportin uudelleen,koska oli hävitänyt tämän vuoden alussa tämän Forza 4 Motorsportin.Mistä oli ollut tallella tämä cd1.
- MoreCars4u
Ostin itse tämän Forza 4:n viime vuona itsekkin.Mutta en ostanut sitä uudestaan,niinkun teit itse.Ja sen lisäksi latasin viime vuona Forza 4:n mukana tulevilla boonus koodeilla Lanch Track Packin,ja Lanch Bonus Car Packin.Ja latasin sitä ennen myös cd:2:lta Lanch Car Packin.
- Selvennän asiaani
Mitä tarkoitit tällä asialla mitä sanoit eilen,että ostamani Forza 4 Motorsportin pakkauksessa ei olisi pitänyt tulla näitä boonus koodeja.Minun ostamassani Forza 4 Motorsportin pakkauksessa luki vieläpä erikseen,että se sisältää boonus koodit. minkä ostin eilen Gigantti Megastore Tammistosta.Että se on näin vain että,pithän siinä Forza 4 Motorsportin pakkausessa tullakin näitä boonus koodeja mukana.Kun se luki vieläpä tätä Forza 4 Motorsportin takakannessa,Bonus Code Unlocked.Jos tätä Bonus Code Unlockedia ei lukenut osatamassani Forza 4 Motorsportin takakannessa.Olisin ymmärtänyt kannanottosi,että niitä koodeja ei pitänyt tulla mukana.
- moreDrugs4u
Mulle kans samat lääkkeet! Sivupersoona? Ehkä toinenkin....? Jännittävää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957