Mistä löytyy Asha 300 automaattinen näppäinlukko ja sen säätö?
Asha 300 näppäinlukko??
4
581
Vastaukset
Pitäisi saada täältä käyttöön: Valikko > Asetukset ja Puhelin > Näpp. turvalukko > Käytössä .
mä haluaisin saada sen automaattisen lukon pois päältä. Se on siis päällä mutta mikään ei muutu kun laitan tuon edellämainitun >ei käytössä. Miten ihmeessä mä saan tuon automaattisen näppäin lukon pois?
- osaksu
Sama ongelma täällä. onko ratkaisua löytynyt?
- Anonyymi
Automaattinen Näppäinlukko ja näppäimistön turvalukko ovat täysin eri asioita.
Automaattista näppäinlukkoa ei voi mitenkään säätää. Lukemattomia muitakin täysin järjettömiä puhelimen ominaisuuksia. Joku typerä merkonomi päättäi, mitä perusasetuksia käyttäjä pääse tekemään ja mitä ei. Usein puhdasta kiusantekoa. Käyttö tehtiin mahdolisimman hankalaksi. Pelkkää rahastusta eli yritettiin myydä asiakkaille parempia malleja! Ja niitähän löytyi kilpailijoilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393