Kun joskus ostin DNA:n liittymän ja siihen myös netin, minulle sanottiin, että saan käyttää rajttomasti nettiä, niin paljon kuin haluan 1 € kk:ssa ("kytkyliittymä"). Tarkoittaako tämä "rajaton netti" myös rajatonta tiedonsiirtoa? Ilmaiseksi ilman lisähintoja olen facebookkia yms. selaillut. Nyt latasin kuitenkin What's appin ja netti on koko ajan päällä. Olisi kiva tietää uskallanko käyttää what's appia ilman, että saan 1000 € laskun.
Kysymys on varmaan kaikille itsestään selvyys, mutta olisi kiva, jos joku vaivautuisi vastamaan.
Eli, tarkoittaako rajaton netti samaa kuin rajaton tiedonsiirto?
Rajaton tiedonsiirtoko?
Tietämätön
1
538
Vastaukset
- Freola9
No DNA nettipaketit sisältää myös etuoikeutettua dataa. Mitään extra laskuja et saa muuta kuin nettipaketti on mutta kun 'etuoikeutettu' data on käytetty päädyt ryömintälinjalle.
Jos haluat olla todella saita katso DNA PRO:
https://kauppa.dnapro.fi/puheliittyma/
Noilla on myös muita nettiliittymiä & halpa outletteri.
DNA Pro siinä on aina datapaketti. Lisää voi ostaa etuoikeutettua jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625656
- 2653334
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442728- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?281637Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357