UUSI, hopeasormus zirkoneilla, koko 16,5mm
kuva:
Hopeasormus zirkoneilla
2
309
Vastaukset
- 6+3
en tiedä mikä tämäm viestin idea nyt oli?
Mutta korumyyjän taustan ansioista voin kai sanoa että tiedän koruista jotain.
Älkää hyvät miehet ostako hopeakihloja zirkonialla naisellenne kihlasormukseksi, tai vihkiksi.
Hopea ei materiaalina kestä vuosien käyttöä. Muutaman vuoden jälkeen sormus ei enää ole pöyreä, useimmiten enemmänkin soikea. Ja zirkonia "timantti" menee helposti rikki, säihke ja loiste tässä kivessä on hyvin katoavaista ja jo vuoden käytön jälkeen zirkonia näyttää sumuiselta ja likaiselta lasikiveltä.
Jos ei ole varaa ostaa aitoa ta tai parempaa materiaalia kuin hopea niin suosittelen odottamaan ja säästämään rahaa tai ostamaan kihlaksi vaikka ihan yksinkertaisen valkokultaisen flakan tai muuta vastaavaa.
Kihla- ja vihkisormuksen tulisi kestää läpi elämän, ei vaan vuosia. Ostakaa naistenne arvoinen sormus! - Johanna-neiti23
Sormusten ostoon suosittelen (ainakin jos netistä on hankkimassa) sellaista sivustoa kuin:
http://timanttisormus.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273