Minä ainakin olen ihastunut KAHTEEN mieheen ( huom: MIEHEEN ) ja olen vasta 13 vuotias...Molemmat miehistä ovat japanilaisia ja tietävät tunteistani.Tänään ( 1.10.2012 ) kun kirjauduin Facebookiin huomasin että yksi ihastuksistani oli poistanut minut hänen kavereistaan.Kaiken sen jälkeen mitä me olemme jutelleet ja sanoneet toisillemme.Pyysin häntä takaisin ystäväksi, joten katsotaan kuinka käy.
Rakkaus on kivuliasta
1
95
Vastaukset
- Abdiel
Hmm.. Olet kyllä aika nuori, joten kannattaa muistaa, että netissä liikkuu paljon myös huijareita. Mutta ihastumisessa ei ole mitään väärää, itsekin olen ihastunut itseäni kymmenen vuotta vanhempaan mieheen ja olen 16 vuotias, lol.. Ja kaikilla on oikeus rakkauteen!! Muista kuitenkin, että varsinkaan noin nuorena ei ole vielä mikään kiire vakavaan seurustelusuhteeseen. Ja jos olet japanilaisiin ihastunut, ei sekään väärin ole. Ole kuitenkin varovainen äläkä ota kaikkea tosissasi, mutta en sitä tarkoita että leikitään toisen tunteilla... Ajattelen vain parastasi. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122768
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1101972Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171671Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141555Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791410Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471166
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895