http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100116145791_uu.shtml
Katsovat läpi sormien pahoinpitelyitä ja antavat elinikäisiä porttikieltoja kelle lystäävät ihan väärinperustein.
Huolestuttava ilmiö totta tosiaan. Olen tosin sen huomannut jo 3-vuotta sitten.. täälä Lahdessa osa ovenvartijoista ihan kahjoja joille ei missään nimessä pitäisi antaa oikeutta olla portieerin tehtävissä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Jengiläisiä myös lahdessa portsareina, ovenvartijoina
30
2441
Vastaukset
- Saman todennut
No en yhtään ihmettelisi jos Lahdessakin pokeista löytyisi myös näitä jengiläisiä ja muita alamaailman tyyppejä. Varsinkin muutamissa paikoissa poket ovat kyllä hieman sen näköisiä ja oloisia että en yhtään ihmettelisi jos heiltä jotain jengitaustaa löytyisi, esim. ten dollars, musta kissa ja muut lanun aukion yökerhot.
Tosin mistään tasokkaamman paikan ovelta ei varmasti mitään jengitaustaisia portsareita löydy, kuten esim. jackalope, santa fe, amarillo jne... - kirkkkko
Joo portsari hommat on menneet aivan pieleen kun niihin pääsee ja hakeutuu nää bodarit yms joilla on pää tyhjä ja pääsevät pätemään siinä ovella luullen olevansa jotain "jumalaa" korkeampia.
- vfzwtylö.l
Mustaa kissaa ei ole ollut viiteen vuoteen olemassakaan...
- Vapaasuutari
Soluttautuminen on jo todella vallan sisimmissä ytimissä.
- juntta10
Pohjalaiset seinäjoella tai lapualla eivät tarvitse rintaliivi porukkaa vaan meillä omaa väkeää ja entiset painijat lyörään ovelle.
- jeppulisdium
Vaparin ja veskun kulmassa poket suojelee huumeiden käyttäjiä ja väkivaltaisia asiakkaitaan :/ Miks poliisit ei muka tajua siinä kapakassa tapahtuvia juttuja niinkuin ne todellisuudessa on, pelkoko laittaa myös poliisit hiljaisiksi?
- tyhjäpäinen bodari
Mitäs jos oikeasti tutustuisitte kyseisiin ovimiehiin ettekä tekisi liian hätäisiä johtopäätöksiä mutu tuntumalta saatikka ulkonäön mukaan... Joskus ovimiehien toiminta saattaa ulkopuolisen silmin nähden vaikuttaa kyseenalaiselta, mutta kyllä siellä logiikka on takana! Työ on raskas ja ovella / tilanteissa päätökset on tehtävä sekunneissa joten virheitä / väärinkäsityksiä varmasti sattuu. Ovella olo on harvalle se pääduuni ja moni ovimies painaa höyryillä esim perjantain oman pääduuninsa jälkeen. Luonnollisesti ovella seisominen on jokaisen oma valinta joten puolustuksena tuo on hatara, mutta toivoisin että ihmiset yrittäisivät ymmärtää asioita myös ovimiehen näkökulmasta. Ja mitä noihin porttikieltoihin tulee niin niiden tarkoitus on puhtaasti ennalta ehkäistä ongelmia ja luoda asiakkaille turvallinen ympäristö "vaihtaa vapaalle"
- Bruse Leeve
Minua ei portsarit pidättele, olen 170cm 75kg reenattua lihaa. Minulla on mustavyö painissa, nyrkkeilyssä, pituushypyssä sekä sauvakävelyssä. Bodari portsarit ei pärjää ollenkaan, olen potkinut niitä vuosikymmenet. Porttikieltoja ovat yrittäneet tuputtaa, mutta eihän ne reppanat mulle mitään pysty. Kavereitten kans kyykytetään niitä ja kustaan niitten päälle.
- Bruse Lewis
Musta vyö sauvakävelyssä :)
- Nyrkkipoika
Jengiläiset kulkee laumoissa niin kun mustalaiset eivät ne muuten pärjää.
- oli portsaritki
Poikkesin kerran Ten Dollarissa. Asiakkaita nukkui siellä täällä,varmaan vain väsyneitä,ei humalassa tai muissa aineissa:) .Ehdin istua n.10 min kun yksi narkkarin näköinen heppu tuli kysymään,onko myynnissä oloa onneen. Vastasin ei ole,heppu sano,mitä sä täällä teet. Porukka oli muutenki hyvin juopunutta ja muijia kähveltiin ihan estottomasti mistä sattui. Lähdin pois,olihan se kokemus!
- halveksija.
Ihan rikollisporukkaa.
- Sarana lahesta
Kyllä Lahdessa on järjestyksenvalvonta pääsääntöisesti ammattitaisoisissa käsissä. Niitä "lihapäitä" on enää vain muutamassa tuulikaapissa. Ja ei mekään tarvita rintaliivi porukkaa ovelle,meillä on jo painijoita sekä vapaaottelijoita ovilla joilla on selkeä ja oikeaoppinen käsitys voimankäytöstä. T.Kahva-apina.
- MENIKÖ NYT PERILLE
Ihan pölhökustaita apinan katseella ja koiran tavoilla on 95 % nykyportsareista ja vartijoista. Elukoita, ei ihmisiä.
- Anonyymi
Muistat vaan sen että työtehtävissä käytät vaan pohan määräämiä ja fvk koulutuksessa opetettuja voimakeinoja, olet sitten vaikka miten joku painija tai vapaaottelija niin et saa käyttää muita voimakeinoja ja jos käytät niin kerropa mihin syyllistyt, jos edes tiedät.
- TenDollars
Olin töissä kyseisessä paikassa pari kuukautta. Oman näkemykseni mukaan paikassa kävi ihan mukavaa sakkia. muutama ihminen oli semmoisia helposti ärsyyntyviä. Mutta hyvin harva
- kepomon
Ja usein on omaa syytä kun vihataan portsaria,ollaan kännissä ja uhotaan ja intetetään vastaan niin ei mikään ihme jos pihalle lennetään,sitten valitetaan että portsarit on sitä ja tätä
- Anonyymi
Vain alkoholisti pyörii baareissa aina liikaa ottaneena ja alkaa riitelemään, kun kuulee jotain, mitä ei halua kuulla just siinä kohtaa. Uskomaton kyky joutua ongelmiin ja riitatilanteisiin.
Pitäisi ottaa kylmästi vaan kaikki vähänkin alkoholia sisältävät juomat ja jopa liköörikonvehdit pois naaman lähettyviltä ja tunkea antabukset niin syvälle perseeseen, ettei niitä kaiveta sieltä pois millään kaivurilla.
- Anonyymi
Roidi tero armakses
- Anonyymi
Lystikkään näköisiä veijareita. Liekö äidit ylpeitä pojistaan? Unelmavävyjä saman henkisille.
- Anonyymi
Joku poke oli varastanut asiakkaan korut ja jäi kiinni ku vei panttilainamoon.
- Anonyymi
No tuollaisiahan turvallisuusammattilsisia nykyään on.
- Anonyymi
Eklund esko (sakke) hieno ihminen ja vahva,kuin mikä eli voimaa löytyy miehestä,samoin nopeutta lyönneistä 💪
- Anonyymi
Sakelle tiilenpäiden lukua jälleen tarjolla, tosin jo harjoitellut jonkin aikaa niin on ulkomuistissa, kertaus on opintojen äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakelle tiilenpäiden lukua jälleen tarjolla, tosin jo harjoitellut jonkin aikaa niin on ulkomuistissa, kertaus on opintojen äiti.
Missäpäin SAkke majailee nyt?
- Anonyymi
Jengit on tätäpäivää ikävä kyllä.
- Anonyymi
Lahtelaiset kusipäät heinolassakin portsareina tukkijätkässä, ei sinne voi mennä. Repii ihmisiä ja mulkoilee! Joku Sec oli sekin ryhmä.
- Anonyymi
Hyvä !!! noin pitää toimia .
- Anonyymi
Lahdessa on monta kalja paikkaa missä on portsareina tyyppejä jotka eivät ole käyneet JV kursseja vaan ravintolan puolesta on isketty JV tarra rintaan.
Nää on niin sekopää hulluja jätkiä ja toiminta on mielivaltaista. Yksi sai multa nenänsä kipeäksi kun tuli ilman mitään syytä kiinni mut eipä muut sen kaverit tulleetkaan muhun kiinni ja heittää mua pihalle kun tunnistivat kuka olen. - Anonyymi
No vieläkös näitä löytyy Lahdesta? Vai onko ilmapiiri mitenkään muuttunut paremmaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743