Hei en nyt tiedä onko kuinka hölmö kysymys, mutta kun hakee work and holiday viisumia niin eräässä kohdassa kysytään, että mihin toimistoon voisit mieluiten tulla haastatteluun jos sellaiselle on tarvetta. Tuossa ei ainakaan omaan silmään osunut yhtään kaupunkia joka olisi ollut suomessa. Eli laitanko vaan randomilla jonkun ja toivon parasta? Auttakaa hätäistä ja hölmöä!
Pakko saada tieto!
Apuva!
3
337
Vastaukset
- ausseissa
mä pistin vaan lähimmän kaupungin. tuskin ne sua mihinkään haastatteluun haluaa jos sulla on puhtaat paperit :)
- MIR2
??? Siellähän on Immigrationin sivuilla listat heidän toimistoistaan. Sieltä valitset itsellesi sopivimman (Suomesta käsin yleensä Berliini). Yleensä nämä haastattelut kyllä tehdään puhelimitse.
- Josuli79
En muista minkä kaupungin itse laitoin, mutta minä sain Working Holiday viisumin ilman mitään haastatteluita tai puhelinsoittoja. Ei siis hätää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2473145Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 761192
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967