Hei en nyt tiedä onko kuinka hölmö kysymys, mutta kun hakee work and holiday viisumia niin eräässä kohdassa kysytään, että mihin toimistoon voisit mieluiten tulla haastatteluun jos sellaiselle on tarvetta. Tuossa ei ainakaan omaan silmään osunut yhtään kaupunkia joka olisi ollut suomessa. Eli laitanko vaan randomilla jonkun ja toivon parasta? Auttakaa hätäistä ja hölmöä!
Pakko saada tieto!
Apuva!
3
286
Vastaukset
- ausseissa
mä pistin vaan lähimmän kaupungin. tuskin ne sua mihinkään haastatteluun haluaa jos sulla on puhtaat paperit :)
- MIR2
??? Siellähän on Immigrationin sivuilla listat heidän toimistoistaan. Sieltä valitset itsellesi sopivimman (Suomesta käsin yleensä Berliini). Yleensä nämä haastattelut kyllä tehdään puhelimitse.
- Josuli79
En muista minkä kaupungin itse laitoin, mutta minä sain Working Holiday viisumin ilman mitään haastatteluita tai puhelinsoittoja. Ei siis hätää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043