Hei en nyt tiedä onko kuinka hölmö kysymys, mutta kun hakee work and holiday viisumia niin eräässä kohdassa kysytään, että mihin toimistoon voisit mieluiten tulla haastatteluun jos sellaiselle on tarvetta. Tuossa ei ainakaan omaan silmään osunut yhtään kaupunkia joka olisi ollut suomessa. Eli laitanko vaan randomilla jonkun ja toivon parasta? Auttakaa hätäistä ja hölmöä!
Pakko saada tieto!
Apuva!
3
327
Vastaukset
- ausseissa
mä pistin vaan lähimmän kaupungin. tuskin ne sua mihinkään haastatteluun haluaa jos sulla on puhtaat paperit :)
- MIR2
??? Siellähän on Immigrationin sivuilla listat heidän toimistoistaan. Sieltä valitset itsellesi sopivimman (Suomesta käsin yleensä Berliini). Yleensä nämä haastattelut kyllä tehdään puhelimitse.
- Josuli79
En muista minkä kaupungin itse laitoin, mutta minä sain Working Holiday viisumin ilman mitään haastatteluita tai puhelinsoittoja. Ei siis hätää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151