Voi venäjä sentään näitä sähköpostilaskuja, oma saunalahti palvelua ja asiakaspalvelua.
Tuli tässä taas kuukausittainen lasku puhelimen käytöstä, mutta mitäs helvettiä, summa oli normaalia suurempi.
No menin oma saunalahti palveluun ja siellä näkyi mystinen kehotuslasku viitaten laskuun 09438530923, joka oli liitetty tämän kuun puhelinlaskuun.
Yllämainitun laskun olen maksanut omasta mielestäni aivan ajallaan. Niin, siis mitä kilinvittuja, eihän siellä omasaunalahti palvelussa näy tietoja milloin lasku on maksettu.
Näkyy vaan summa, onko maksettu vai ei. Kaikki laskut olen maksanut, en ole saanut maksukehoitusta.
No sitten soittamaan "parhaana palkittuun" asiakaspalveluun.
Olemme tällä hetkellä ruuhkautuneita, arvioitu jonotusaikamme on noin 20 minuuttia.
Että sellaista, ei todellakaan ole hyvää asiakaspalvelua.
Ja miten on mahdollista, jos haluaa laskun kotiin paperina, joutuu siitä maksamaan 1,50
En minä muistakaan kotiini tulevista laskuista joudu maksamaan, että lasku toimitetaan minulle. On kyllä hieman ihmeellistä.
Laskutus
lankapuhelintakaisin
1
176
Vastaukset
- Jep.
Kuluttajavirastohan puuttui asiaan ja jäi sopimaan asiasta operaattoreiden kanssa jo viime talvena ja lupasi poistaa tuon 1,50 hintaisen paperilaskun.
Nyt on kuulunut sellaistakin, että operaattorit voitelivat Kuluttajaviraston hiljaiseksi. Pitänee paikkansa koska virasto vaikeni täydellisesti. Saivat varmaan ilmaisia kytkypuhelimia, uusinta mallia tms. Uskoo että maksajat unohtivat jo koko asian.
Sehän oli esillä Ylen mikä Kuluttaja ohjelma se onkaan....Kuningaskuluttaja.
Eri asia jos olisi laki, että postitetusta laskusta voi veloittaa postimerkin hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818