Mennään keväällä ensin Torontoon,sieltä bussilla Niagaralle Kanadan puolelle ja siitä jatketaan junalla New Yorkiin.Millainen on käytännössä maahantulo tarkastus junassa,Estat anottu ja saatu,eli paperi puoli pitäisi olla kunnossa.Käykö Kanadan dollarit junassa matkalla jos niitä sattuu jäämään.
Toronto Niagara New York
5
322
Vastaukset
- helppoa eikö?
meneekö Niagaralta junaa jenkkilän puolelle...2 olen käynnyt mutta en ole asemaa nähnyt saati rautatietä? Niagara on ihan valtioiden rajalla ja mikä estää junaan astumisen sillan toiselta puolelta eli jenkkien puolelta?
- HanhivaaraAnkkalinna
Toronto-New York juna menee siitä läpi ja pysähtyy kummankin valtion puolella.On sen rajan yli mentävä joka tapauksessa ja lippu ostettu Niagara Falls Ontario-New York.
- foo bar
Tässä ohjeet:
http://www.amtrak.com/crossing-the-us-canadian-border
En ole itse kertaakaan tehnyt sitä ensimmäistä maahantuloa tuolla rajalla (vain "paluu-entry" päiväreissulta/Rainbow Bridge), joten tämän tarkempaa neuvoa en osaa sanoa käytännön toiminnoista.- epäilen kovasti
aika outoa jos ei ole mitään tarkastusta kun maaliikenteessä on todella vaativa...katsoivat koirien kanssa auton ja piti käydä kuin Vaalimaalla toimistossa...ja sitten junassa ei ole mitään? Nyt en kyllä usko...olisi liian helppoa?
- puur3
epäilen kovasti kirjoitti:
aika outoa jos ei ole mitään tarkastusta kun maaliikenteessä on todella vaativa...katsoivat koirien kanssa auton ja piti käydä kuin Vaalimaalla toimistossa...ja sitten junassa ei ole mitään? Nyt en kyllä usko...olisi liian helppoa?
Runsas 10 vuotta ylitin rajan junalla Niagaran tienoilla mennen tullen. Kanadaan mennessä rajavirkailijat kävelyttivät koiraa käytävällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052