Kysymyksessä olis tommonen kaksosanen mp-satula ri
ihan pieni vaan touring tyyppi, custom on jo vähän liikaa tai
miten sen toteuttaa.
Kyseessä olis ratkenneet ompeleet.
Missä vois teettää edullisen korjauksen satulaan.
tai sitten vois teettää tyylikkään uudelleen verhoilun.
Paljonkahan tuohon uppois euroja ja tosi missä
sen sais tehtyä edullisesti ja hyvin.
Tietty style maksaa ja eihä se aivan pois pelistä
olis että tekis hyvän mutta ei mihin tahansa hintaan.
Satulan korjaus
kati
4
1694
Vastaukset
- KVG >>>>
suutarilla....
- Satulasepälle
Joo kato KVG ja osta uusi päällinen, sitten näpertelet sen siihen kiinni.
- E=MC5
Kysy lähimmältä verhoilijalta. Ei maksa paljoa.
Jos ostat vaikka Storm Motorilta tms. merkkikohtaisen uuden päällisen, verhoilija laittaa sen paikalleen muutamalla kympillä, siisti tulee.
Itse korjautin oman customin satulat ja niihin laitettiin fylliä lisää sekä uudet päälliset bensaa kestävästä materiaalista: tosi siistit ja 120€!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512