Suunnitteilla matka, ideoita?

Singaporeen

Haaveilen ja suunnittelen 2-3 viikon matkaa tammi-/helmikuulle. Ajatuksena olisi lentää Singaporeen, olen huomannut, että sinne on halvemmat lennot, kuin esim. Bangkokiin. Onko ideoita ja kokemuksia miten reissu kannattaisi suunnitella. Luulisin, että yöpyminen 3-4 eri paikkassa olisi sopivasti. Kuinka monta päivää kannattaisi viettää Singaporessa? Ja mihin päin sitten sieltä? Onko vaihtoehtoja paluulentokentälle? Katsoin, että Bangkokin kenttä on kyllä liian kaukana.. Tietenkin haluaisin nähdä ihania rantoja ja kauniita merimaisemia.. ja luontoa. Shoppailut ja kaupunkinähtävyydet tulisi varmaan hoidettua Singaporessa. Tarkoituksena olisi pikkasen satsata yöpymisiin, eli ei ihan kaikissa halvimmassa yhden tähden hotellissa. Jotain suht. normaalihintaista, niin saa nautiskella... Tällä hetkellä näyttäisi lennot Singaporeen olevan 750e paikkeilla, saakohan tätä halvemmalla?

6

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LCC

      Lähdössä Lufthansan 380 lentobussilla Helmikuun lopulla,kolmen tunnin vaihdolla Vietnamiin,josta Mekongia seuraillen 4-5 päivän risteily Phnom Penhiin,sieltä Sihanoukvillen ranta resorttiin muutamaksi päiväksi.
      Mutta Singaporesta voit lentää Filippiineille,josta löytyy hienoja paikkoja,voi myös tehdä kuten itse teen,lento Vietnamiin jossa on rantoja joita massaturismi ei ole vielä pilannut..
      Aasian suunnan lentojen hinta luokkaa 50-100e m/p.
      Yksi vinkki mitä lähempänä lähtö on ,sitä halvempia ovat hotellit ym.
      Last minute hinnat -30%

    • vaihtoehtoja löytyy

      Siis eri paikasta takaisin? Ei kuullosta kovin edulliselta. Eikö kuitenkin edullisin ole HEL-SIN-HEL? Vaihtoehtoja halpalentoyhtiöillä löytyy, Filippiinit, Indonesia, Vietnam. Malesian parhaat saaret. Ja edullisisti vaikka Krabille. Ja vinkiksi, SP:n hotellit eivät pahemmin laske hintojaan vaikka olisi tulossa muutaman päivän varoitusajalla. Melkein sanoisin, että päinavastoin, koska kysyntää hyvän hintalaatusuhteen hotelleihin on kokoajan.

      • LCC

        Tarkoitin kyllä Vietnamin ja Kambodzan hotellien hintoja.
        Oma lippuni maksoi Hel-Sin-Hel 530e,Sin -Sgn 52e,Pnh-Kul 17 e,Kul-Sin 32e.
        Sgn-Pnh kuljetaan laivalla,siellä on muutama luxus jokiristeilijä,joilla pääsee last minute hinnalla tuhannen taalan pintaan Phnom Penhiin,all inc.
        Hotellit otetaan paikan päältä,kuten Reneisance Riverside saigon ja Sokha Beach-resort Sihanoukville.
        Mutta koska olen lyönyt lukkoon ainoastaan päivän jolloin on lähdettävä takaisin Singaporeen,muut päivät ovat auki viime hetken matkamuutoksille.
        Singaporessa ei riitä aktiviteettejä viikkotolkulla makailuun,olen käynyt muutaman kerran ja 3-4 päivää on ok,ei paljon pidempiä aikoja.


    • Jungle Park

      Meillä joulu-tammikuussa tulossa 4 vk reissu, lennot HEL-SIN-HEL Finnair.
      Reittinä Singapore-Langkawi-Koh Lipe- Koh Mook-Khao Lak-Singapore.

      Lennetään mennessä Singapore-Langkawi väli, meriteitse pikkusaarten kautta Phuketiin, josta taxilla Khao Lakiin. Palatessa lento Phuket-Singapore ja vasta lopuksi Singaporessa muutama yö.

    • Annis1234

      Meillä helmikuun puolesta välistä kahden viikon reissu. Lufthansalla meno-paluu Helsingistä Frankfurtin kautta Singaporeen 530€. Olemme Singaporessa, Balilla ja Kuala Lumpurissa kahden viikon ajan. Hotellit hyvää ellei jopa luxus tasoa katsottu valmiiksi ja kaikki lennot Air Asialla. Hinnaksi tulee 1200€ per hlö (majoitus 2hh) joka sisältää kaikki lennot Suomesta alkaen. Kun jaksaa etsiä löytyy hyviä ja edullisia vaihtoehtoja :)
      Saamme kaupunkia, kulttuuria, luontoa, rantaa, hyvää ruokaa...

      • Sin

        Kerro pian mitkä luksushotellit saa Singaporesta tuolla hinnalla? Itse olen maksanut halvimmillaan 400,- / yö, yleensä 500,- - 600,-/ yö (Raffles tai Shangri la Valley wing).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe