Moikka! :)
Elikkäs oon 20-vuotias tyttö Turusta ja etsin itelleni kämppistä kaksiooni. Asun Turussa tarkemmin Nättinummessa, joka on Ikean lähellä siis. Asun kivassa ja viihtyisässä 2007 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa. Vuokra olisi puoliksi jaettuna 310 euroa ja lisäksi vesi ja sähkölasku joka tulee tasauslaskuina. Kumpaakin vettä sekä sähköä kuluu omassa käytössä vähän, joten ne laskut eivät paljon ole.Tilaa on 58,5 neliötä, johon kuuluu sauna ja lasitettu parveke. Asunnossa on hyvin tilaa kahdelle ja saisit oman huoneen, jossa on hyvin tilaa ja huoneessa on kolme isoa vaatekaappia. Minulla on myös pyykinpesukone, joten sekin asia on kunnossa. Keittiän varustukseen kuuluu jääkaappi,pakastin,hella,mikro,vedenkeitin,kahvinkeitin,leivänpaahdin ja tehosekoitin, jotka nämä kaikki ja astiat voivat olla yhteisessä käytössä toki voi omiakin tuoda:)Omistan akvaario kaloja, mutta en muita eläimiä. Asuntoni on siis Nättinummessa kivalla ja rauhallisella paikalla, mutta hyvien kulkuyhteyksien päässä keskustasta. Bussi menee ihan taloni vierestä keskustaan 10-minuutin välein ja matka keskustaan kestää n.15-20 minuuttia. Pyörälläkään sinne ei kestä kuin 20 minuuttia:)
Sitten vielä vähän lisää itestäni. Elikkäs olen työelämässä ja olen kaupassa töissä, joten työaikani on normaalisti 06-14. Työn lisäksi harrastan paljon liikuntaa ja olen kavereiden ja perheeni kanssa, joten en kovin paljon ehdi olla kotona. Olen luonteeltani sopeutuva, sosiaalinen, iloinen, huumorontajuinen...Olen myös siisti, mutta en kuitenkaan mikään nipottaja siisteydestä:DJos on jotain kysyttävää tai kiinostuit ilmotuksestani ni otappa yhteyttä:) ja muuttaa saa vaikka heti:)
Ystävällisin terveisin Salla
Huone tarjolla Turusta
Huone tarjolla Turus
2
144
Vastaukset
- kämppis haussa
Ja sähköpostiosoitteeni on [email protected]
jos muutat joskus lähemmäs keskustaa ja tarviit viel kämppistä nii voitas olla yhteyksissä. Noin kauas en viite muuttaa ku tiiän etten viihdy :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788