Moi! Eli tarvitsisin apua PS3:sen liittämisessä läppäriinij, jos se on ylipäätään mahdollista.... Eli mulla on Acer Aspire 7750 läppäri jonka näytön haluaisin liittää mun PS3seen myös HDMI johto löytyy. Kiitos kaikista vinkeistä etukäteen! :)
PS3:sn liittäminen läppärin näyttöön
12
8929
Vastaukset
- gsredg
Ei kuule kannettavassasi ole sisääntulo HDMI -liitäntää, eli ei toimi (eikä taida olla missään läppäreissä).
- Anonyymi
on ainakin mul o yks pa**a HDMI liitin sis.reikä
- ErkkiMerkki321123
Acer -_______- ........
Ei tollanen onnistu!- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onnistuu
jotenkin
- Onnistuu...
Jos sulla on läppärissä rcl sisääntulo(kolme värillistä reikää). HDMI on läppärissä vain ulostulona. Jos ei niin videosieppari on melkein pakollinen. http://www.tarvikekauppa.com/product_info.php?cPath=44_47&products_id=619
- Onnistuu...
Liität sit vaa ton alkuperäisen pleikan ulostulokaapelin vaa siihe ja sit asetuksista laitat ulostulon kummstakin reiästä. HDMI menee telkkariin ja toinen piuha siepparin kautta koneelle.
- Anonyymi
tiiän
- Onnistuu...
En sit tiiä kuinka reaaliajassa näyttää ton kuvan toi videosieppari jos ollenkaan. mut ainakin tallennukseen toi menetelmä on hyvä.
- PewDiePieVevo
no et saa kuule millää ni
- Anonyymi
se on kyllä mahdollista itsekin oon tällä hetkelä yhdistänyt pleikkari kolmosen
- Anonyymi
Mihin läppäriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795