Vaimon veli kylässä

Vaimonmies

Vaimoni veli oli meillä edellisenä viikonloppuna ollessaan naapurikaupungissa työmatkalla ja sen sijaan, että olisi ajanut satoja kilometrejä kotiinsa, hän vietti viikonlopun meillä. Koska mies on harvoin kylässä, otettiin väkeviä jo perjantai-iltana. Pikkuhuppelissa mentiin porukalla saunaan, myös muijani tuli mukaan nakuna lauteille. Olutta siellä hörppiessä, mies kertoi, että kesällä hänen 16-vuotias poikansa oli osottaunut tyttöileväksi homoksi ja tuonut poikaystävänsäkin mukaan perhejuhlaan. (No me olimme jo kuulleet siitä kiertoteitä). Nyt hän halusi itse kertoa siitä, ettei tule juorupuheena. Vanhempi sisko oli kertonut, että poika jäi hänelle kiinni jo oleessaan 12-13 vanha, kun oli pukeutunut sisarensa asuihin... Vaimoni kikatti vieressä ja sanoi: "Mitäs tuostä. isäänsähän se on tullut. Etkö muista kun itsekin käytit minun vaatteita poikasena"? Vaimon veli meni vähän hämilleen. No, minä koetin vähän silitellä asiaa kertomalla, että kyllä se muija minutkin on joskus pukenut tytöksi, että samassa veneessä ollaan. Mies helpottui silmi nähtävästi ja taas hörpättiin olutta päälle. Muijan veli meni välisuihkuun vilvoittelemaan ja silloin muija sanoi, että hän oli opettanut veljensä runkkaamaankin nuorena. MInulla alkoi asia vähän paisuttamaan ja sanoin, että koetappas saada se nytkin niin runkataan yhdessä.
Muijaa alkoi asia selvästi kiihottamaan ja kun mies tuli takaisin lauteille, vaimo alkoi "muistelemaan muka vanhoja aikoja". veli yritti vähän laittaa vastaan, mutta minä siihen sanoin, että nuo jutut alkaa seisottamaan hirveesti... Ja silloin näytti, että niin alkoi toiseltakin. Otin häpeilemättä kullini käteen ja aloin vetelemään sitä, jolloin kaverillakin tärähti täysin kovaksi. Vaimo siihen kiimaisena: "Pojat, mä tiedän runkatkaa toisiltanne tässä minun nähden"...
Katsoimme toisiamme silmiin ja tunsin haparoivan käden kullillali ja niin otin myös häne kalunsa käsittelyyni. Muija hieroi itseään ulahdellen meitä katsoessaan ja sai meidät sitten lopulta imemään toisiamme. Se oli eka kerta poikavuosien jälkeen kun sain miehen spremat suuhuni. Vaimo vieressä hoisi itselleen oman orkun.
Pikkusen häpeillen mentiin suihkuun ja otettiin sitten sisällä lisää olutta.
Illan vanhetessa vaimoni sai idean. Pannanpas molemmat miehet tytöiksi! Vastausta odottamatta hän meni makuuhuoneeseen ja etsi meille molemmille sopivat alusasut ja pian keimailimme rintaliiveissä, sukkanauhaliiveissä ja pikkupöksyissä. Sillä aikaa kunpukeuduimme, vaimo olilaittanut DVD-filmin pyörimään, mikä oli vahvasti BI-voittoinen. Sitä katsellessamme aloimme tietenkin runkkaamaan. Sain himoni tyydytettyä, kun onnistuin samaan vaimoni runkkaamaan veljeään, kuin "silloin ennen". Lopussa vaimo imi minua ja minä taas velimiestä.

0

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        67
        6539
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        27
        4223
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        270
        2627
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        2030
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        30
        1558
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        97
        1397
      7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        304
        1107
      8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        55
        1101
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        77
        1056
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        39
        1031
      Aihe