Hei,
Olen yrittänyt etsiä oppisopimus paikkaa hammashoitajaksi. En ole ikävä kyllä löytänyt. Ala olisi todella mieluisa, mutta koulutus taitaa tulla raskaaksi hammashoitajille, jotka joutuvat opettamaan esim. välinehuoltoa, ja siksi ei ole hammashoitolat innostuneet ottamaan oppisopimuksella opiskelijoita.
Olette te valmistuneet hammashoitajaksi? Mistä kysyitte paikkaa? Tykkäsittekö alasta, ja onko siitä mahdollisuus opiskella suuhygienistiksi?
Oppisopimuksella hammashoitajaksi!
3
1653
Vastaukset
- Pian työtön
Minua myös kiinnostaisi oppisopimuksella hammashoitajaksi. Olen jo valmistunut lähihoitajaksi toisesta koulutusohjelmasta.
Mistä päin olet? Itse olen pääkaupunkiseudulta. En ole vielä kysellyt mistään, olen vasta harkinnut asiaa. En oikein tiedä kuinka tuo oppisopimusasia etenee. Ilmeisesti minun tulee itse hankkia oppisopimuspaikka ja sitten olla yhteydessä oppisopimustoimistoon? Vai kuinka asia etenee? Pitääkö opinnot aloittaa tiettyyn aikaan vuodesta kuten oppilaitoksissa tapahtuva opiskelu? Tietääkö joku Helsingistä hammaslääkäriaseman, joka ottaisi oppisopimusopiskelijan? - koulutustarkastaja2
Oppisopimuksella voi opiskella 'hammashoitajaksi' eli suuntautua suunhoitoon, jos on suorittanut muut pakolliset tutkinnon osat sosiaali- ja terveydenhuollon perustutkinnosta.
Helsingissä koulutuksen alkamisesta voi kysyä Helsingin sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksesta HESOTEsta.
Oppisopimukseen haluavalla tulee olla työpaikka, jossa opinnot on mahdollista suorittaa eli hammaslääkärin vastaanotto. - oppisopimus1
Kertokaa lisää ! Onko täällä kukaan opiskellut hammashoitajaksi oppisopimuksella? Oliko hammaslääkärit mukavia, ja oliko heidän kanssa helppo työskennellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019