Harmittaa vähä ku tuo RyanAir pistää Kaunasiin menevät lennot jäihin ainakin talveksi...
Kaunasin lennot jäihin...
8
258
Vastaukset
- fly high
katso air baltic tarjouksia
- vilnafriikki
Air Baltic ei ole halpa, ei ainakaan Vilnaan eli lähes samat hinnat.
Ei Rynkyn kannattanut lentää Kaunasiin.- loppu...
Ei oo jäissä vaan lennot on lopetettu.
- ????
Onko näin? ei varaussysteemistä oo poistunu
- no rynkky
joko ne nyt loppui?lopetetaan kyllä mutta ajankohtaa en muista. Kun ei halpiskella halua matkata..... nehän tekee just noin että lopettavat. On siinä nyt joillain suru puserossa... mut ei mulla.
- pliska
no rynkky kirjoitti:
joko ne nyt loppui?lopetetaan kyllä mutta ajankohtaa en muista. Kun ei halpiskella halua matkata..... nehän tekee just noin että lopettavat. On siinä nyt joillain suru puserossa... mut ei mulla.
Ryanair myy taas matkoja Tampereelta Kaunasiin.
- Finnair!
pliska kirjoitti:
Ryanair myy taas matkoja Tampereelta Kaunasiin.
Ei taida matkoja myydä sentään vaan lentoja?
- pliska
Nimenomaan matkoja se myy, lentomatkoja. Majoitus pitää hommata muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228