Lottie kani- ja marsupelletti

murmeli.

Tänään Tokmannilla käydessäni kyselin myyjiltä, koska ko. pellettiä on tulossa lisää ja sain kuulla, että tuote poistuu valikoimasta. Nyt on sitten hätä kädessä, koska en tiedä mitään muuta liikettä, joka Lottieta myisi. Voiko sitä tilata mistään? Ruotsalainen nettikauppakin kävisi, jos joku vain osaisi kertoa mistä sitä saa. Kaikki Lottiet lopussa, eikä minulla ole nyt yhtäkkiä mitään hyvä'ä varamerkkiä keksiä. Täytyy sanoa, että tämä on kuin nyrkillä naamaan, jos sitä todellakaan ei saa enää mistään.

Asun Tampereella, joten jos joku tietää jonkun paikan mistä sitä saa, niin tieto olisi erittäin tervetullut.

4

218

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puput

Tarjoustaloistakin on poistunut kyseinen tuote valikoimista . Meillä on pari kania jotka syövät ainoastaan Lottieta ,muuten maha menee sekaisin . Olen kysellyt ja yrittänyt selvittää mistä Pääkaupungin seudulta sitä saisi mut ei ole vielä onnistanut . Ensi viikolla soittelen parin paikkaa jos sieltä saisi vastauksen . Toivottavasti sitä myydään jatkossakin Suomessa

• Alexx 1979**

Kai se nyt tarjoustalostakin poistuu jos on robinhoodin, vapaa valinnan ja tookmannin kanssa samaa ketjua.

Mut joo kesällä tuli pari kania viikoks ja ny ollu kohta puol vuotta.. nyt olen syöttäny niille best frend festifalin, freddyn ja oskutuotteet sotkuja sekasin, on maistunut ihan hyvin, mutta vaan ne jyvät mitä oskutuotteen sotkuissakin on jää viimeseks. Ja mitä olen nettiä lueskellu ei tee kanille hyvää.

Joten haussa olisi semmonen tuote mitä voi vuodesta toiseen tuottaa kaneille..? Kanit on arviolta pari vuotias hermeliini ja vähän vanhempi mustankirjava kani. Rotu hakusessa kun noita kaneja ei kumminkaan pitäisi olla olemassa vaan pitäis olla hanskoina.

Joten siis jos joku tätä lukee niin rehua suosittelisitte, Mieluummin semmosta joka ei maksa samaa kun sisäfile kilo vaan mieluummin 2-3 euroa kilo.

• Sedä

Esim genesis, rabbit royale tai hobby plus. Noiden markettijuttujen ostaminen saattaa lopulta tulla kalliimmaksi, ihan jo sen takia että pakkaukset on niin pieniä, mutta etenkin koska niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä lopulta kanin terveydelle. Kani pärjää myös täysin ilman pellettejä, jos se saa hyvää heinää (kuten muutenkin pitää toki saada), ja monipuolista tuoreruokaa.

• Mami57

Onko löytynyt paikkaa, mistä voisi ostaa Lottieta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1679
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe