Pakurikääpä kokemuksia

käyttäjiltä..

Minkälaisia kokemuksia teillä on pakurikäävästä? Onko ollut mitään huomattavaa vaikutusta esim. teenä tai tuinktuurana? Netissähän siitä on kirjoituksia paljonkin, mutta ajattelin josko joku käyttäjä kertoisi omakohtaisesti.

27

15180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritva-58

      paljon pirteämpi ,uni maistuu jo kahenviikon käytön jälkeen .mieheni nenä oli tikossa 25v aina suihkutti spräytä et sai nukuttua ,nyt ei tarvi enää nuhasuihkeita!

    • nivelrikkoa..

      Pari viikkoa olen käyttänyt ja aivan kuin nivelkivut olisi vähentynyt. Pitää jatkaa testiä edelleen.

    • Kaisa K.

      Miehelläni oli jatkuvasti pientä vatsakipua ja nipistelyä.
      Olemme nyt pari kuukautta juoneet 2-3 kertaa päivässä pakuriteetä ja nuo kivut ovat hävinneet.
      Itse en ole ainakaan vielä huomannut mitään muutoksia terveydentilassani.
      Jatkan kuitenkin teen juomista, se on hyvää jos sekaan lisää lakritsanjuurta ja inkivääriä.

    • Olenkäyttänyt

      Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia vaikutuksia toistaiseksi, vaikka tässä olen jo sitä jonkinaikaa käyttänyt.. Ainakaan ei ole mennyt pahemmaksi terveys, että ei tästä ole ainakaan haittaa, vaikka olisikin allerginen joillekkin sienille. Mutta en itse kyllä osta enää tämän pussin jälkeen etten tuhlaa rahhoo.

      Teen ja kahvin kanssa olen käyttänyt.

    • SopivaSuhde

      Vastustuskykyähän pakurin pitäisi parantaa ja sen huomaa vasta pitkällä aikavälillä. Olen huomannut vajaan teelusikallisen jauhetta riittävän litraan vettä parintunnin keitto ja yön yli haudutus, siis vettä on vielä keittämisen jälkeen litra.

    • TOIMII, ELLEI ALLERG

      Koivuallergisena sain allergiaoireita. Mies käyttää, ei ole niin herkästi saanut heng.tietulehduksia. Kyllä toimii niillä joille sopii. Säännöllisesti käytettynä siis.

    • pakurikauppa

      Ostetaan pakurikääpää kaikkialta Suomesta. Olemme kiinnostuneet kaikenkokoisista eristä. Tarjoa meille tukkuhintaan.

      [email protected]

      • Kääpäkauppias

        En tarjoa teille tukkuhintaan vaan myyn kääpäni itse paljon halvemmalla kuin te.


    • Paulaniemelä

      Oletko kiinnostunut pakurista, minulla olisi nyt noin 600g suuruinen erä vapaana jos haluat ostaa sen, myyn sen. Voit laittaa vastauksen yksityisviestinä facebookkiin nimelläni Paula Niemelä, Rovaniemi. Tee tarjous, löydän enemmän tarvittaessa. Omalta maaltani.

    • Tiedenainen
    • Miksivarastit

      Täällä yhä odottelemme, että pari viikkoa sitten pihakoivusta pakurikäävän rikkonut ja vienyt tulisi maksamaan. Olet luultavasti nainen, tummiin pukeutunut ja hiivit hämärässä.

    • Mitenvaikuttaa

      Kannattaako pakurikääpä työntää nenään?

      • Eräile

        No jos ei muuta paikkaa ole, mutta suuhun mieluusti


    • Eräile

      Parasta, mitä metsästä löytyy! Parantaa, vahvistaa, virkistää ja paljon paljon muuta HYVÄÄ!
      Käyttänyt aamuisin, n 2 dl ja virtaa piisaa koko päivän ajaksi.
      Suosittelen ehdottomasti.

    • Eräile

      Niin,, pakuri on sangen 'kuuma peruna' eräiden tahojen (lue mammonan vartijat) piireissä. Mutta, onneksi meillä ihmisillä on se rivienvälistä lukutaito, taikka sitten ei.
      Valvira etunenässä, kun ei ole puhtoiset jauhot pussukassa. Mutta käyttäkäämme järkeämme ja nautitaan pakurin meille antamasta hyvästä.
      Ja lopuksi: antaa poikien ja tyttöjen paahtaa, mutta me nautimme terveysjuomasta nimeltään PAKURI!

    • oivaltanut

      Olenkin ihmetelly, mistä joidenkin ihmisten ruskea korvamöhnä syntyy. Nyt asia selvisi: SE ON IDIOOTTIEN AIVOJEN JÄTTEISTÄ VALUNUTTA KORVAMÖHNÄÄ!

      • Anonyymi

        Joko sait Nobelin?


    • Eräile

      Varmasti juuri näin, kuten edellinen järkeilijä ;-)
      Jotkut kuulee, näkee, haistaa, maistaa ja jopa tuntee. Saatika ymmärtää aistiemme tuoman tiedon. Sitten tuleekin se kaikkein tärkein: aistien yhteenlaskettu summa on RATKAISU! Joka snaijaat?

    • yned

      Olemme vaimoni kanssa käyttäneet pakuria parivuotta säännöllisesti.Tehdään illalla termospulloon pari, kolme teelusikallista pakuria ja juodaan aamulla pois. Ei ole ollut flunssaa eikä muutakaan käytön aikana. Nyt kun muutimme Toukokuussa mökille käyttö jäi pariksi kuukaudeksi. Juhannuksen aikana alkoi minulla aivan käsittämättömät säryt, ensin yläselkä, sitten alaselkä ja varpaiden nivelet. Kävin lääkärissä, määrättiin kolme 800 puranaa ja Padacodia lisäksi, tätä ei maha sietänyt, piti lopettaa särkylääkkeet. Aloitimme taas pakurin juonnin ja mikä ihme tapahtui parinviikon käytön jälkeen säryt lakkasivat, nyt olo on hyvä. Olen vakuuttunut pakurin hyödyistä, kokeilkaapa.

      • Anonyymi

        Olemme eläkeläisiä ja käyttäneet pakuria päivittäin termospullossa haudutettuna teenä sekä omatekoisena uutteena sekoitettuna oman puutarhan marjamehuun - ja tätä jo toista kymmentä vuotta. Ei ole ollut vuosiin flunssaa tai sen kummempia sairauksia. Pakurin kierrosta elimistössä ja sen bakteereja tuhoavasta vaikutuksesta kertoo sekin, että jos deodorantti (tietysti kristallikivi) unohtuu muutamaksi päiväksi, kainalot alkavat tuoksua metsältä eikä hieltä eli siis ihon pintabakteerien toiminta on estynyt.


    • BSHunter

      "Juhannuksen aikana alkoi minulla aivan käsittämättömät säryt, ensin yläselkä, sitten alaselkä ja varpaiden nivelet. Kävin lääkärissä, määrättiin kolme 800 puranaa ja Padacodia lisäksi, tätä ei maha sietänyt, piti lopettaa särkylääkkeet. Aloitimme taas pakurin juonnin ja mikä ihme tapahtui parinviikon käytön jälkeen säryt lakkasivat, nyt olo on hyvä."

      Nyt kuulostaa täysin keksityltä tarinalta. Väitteesi että tuon tyyppisessä tilanteessa määrättäisiin panacodia ei pidä paikkaansa. USA:ssa tuo voisi olla mahdollista ja "käyttäjän henkilökohtainen kokemus" taitaakin olla jenkkiläisestä mainoksesta suomennettua markkinointia.

      Tuon tyyppiset säryt muuten yleensäkin lähtevät ihan itsestään aikaa myöten....

    • Tehoaakyllä

      Pakuri auttaa ainakin nuhaan, eli nenän vuotaessa työnnetään iso pakurikääpä nenään ja vuotaminen loppuu kuin seinään.

    • Anonyymi

      pakuri auttaa vaivoihin niin ja kaikkiin sairauksiin.

    • Anonyymi

      Itse käytän pakurikääpään voidetta. Ei ole auttanut mitenkään moninaisiin ihovaikeuksiin.

    • Anonyymi

      Maistuu ihan homeelta,en suosittele.

      Paitsi jos sulla on pahanlaatuinen mahatauti voi pakurista olla hyötyä...

      Mut pahanmakuista se on

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt pakurikääpäteetä päivittäin n 3 kk aikana. Keitän pari nopankokoista pahkuraan 1 l vettä n 2-3 h ja juon n 50 ml päivässä. En ole. Ilä huomannut muutoksia nivelkipuihin. Flunssaa ei ole tänä aikana ollut. Minulla on Perifeerinen neutropenia joten kiinnostaisi kuulla auttaako pakuri tähän ? Voiko nostaa annu ostusta kun omassa pihassa on tarpeeksi pakurikääpää.

    • Anonyymi

      minulla perifeerinen neuropsykoottinen vasemman jalan ruusutulppaaniihottuma
      pakuri on auttanut voittamaan lotossa kuusi tai koivu oikein
      olen myös huomannut naapurin alkeneen linkkaamaan keskijalkaa
      ja juomaan keskikaljaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe