En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta en muutakaan keksinyt..
Kohta tulee meillä se kaks vuotta täyteen ensiasunnon ostosta. Erottiin jo kuukausia sitten. ex ukko jäi asuntoon ja on maksanut kaikki kulut siitä lähtien.
Itse maksoin remontista n 12 tuhatta. äijä teki remonttia kämpällä veljensä ja appiukon kanssa.
asunnon arvo oli ostettaessa 85.000e nyt se on 110 000. ex anoppi on ostamassa minun osuuttani, hän myös takasi lainan. Mitä oikeuksia mulla on? sanko mitään itselleni enää?? Yhteinen velka, jäljellä vielä n 78000...
Remontti kustannukset laitoin jo vähennykseen.. sielt saan muistaakseni puoltoist tonnii..
help anyone?
ensiasunto puolikas myyntiin.. paritalo
masis 23
1
176
Vastaukset
- inmob
siis jos myytte 110t, saat tietenkin siitä 55t jos omistatte sen puoliksi. ja siitä maksat osasi lainasta (39t) pois. Huomaa että Jos sulle jää myyntivoittoa, joudut maksamaan siitä veron, kun et kerran ole asunut siinä 2 vuotta yhtäjaksoisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557