Ongelma mesen asentamisessa. :/

Avuton:(

Mun mese kaatu jotenki kummallisesti joskus vuos sitten. Sillee etten saanu sitä enää toimimaa eikä se lähteny käyntii. Aattelin et poistan sen vaa ja lataan sit nopee uuden mut sit ku koitin ni onnistuin lataamaan vaan jonku asennustyökalun. Se meni sit taas sillee et se asensi sen asennustyökalun ja sit siihen tulee aina vaa joku ''Lataus/Asennus valmis'' tai vastaavaa. Ja sit mitään muuta ei tapahu. Oon ymmärtäny et sen jälkee pitäis tulla joku juttu mist sais valita mitä asentaa mut eipä näy.
Jollekki käyny samal taval? Vaihtoehtosii juttui? Apua jutun ratkasuun? Haluisin kovasti saada sen taas toimimaan. :)

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselänikin aivan sama ongelma ilmoitele jos saat jotain ratkaisua siihen ITSELÄNI ON VISTAN KÄYTTIS KONEESA

• HEI sain itse ratkaistuun tämän kyseisen mesengerin asennus ONGELMAN sillä että asensin käytikseni uudeeleen ja siinä samalla asentui tuo mesengeri ELI tee näin palauta koneesi esim tehdas asetuksiin niin samalla tulee mesengeri ja kun kirjaudut ensinmäisen kerran mesengeriin niin kone pyytää sinua päivitämään mesengerin UUDEMPAAN versioon ja hyväksyt sen niin kun kone on päivitänyt mesengerin UUDEMPAAN VERSIOON niin sen jälkeen vain kirjaudut normaalisti mesengeriin NÄIN SAIN AINAKIN ITSE MESENGERINI TOIMIMAAN itse taistelin kyseisen asian kanssa vain PUOLIVUOTTA =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe