Ongelma mesen asentamisessa. :/

Avuton:(

Mun mese kaatu jotenki kummallisesti joskus vuos sitten. Sillee etten saanu sitä enää toimimaa eikä se lähteny käyntii. Aattelin et poistan sen vaa ja lataan sit nopee uuden mut sit ku koitin ni onnistuin lataamaan vaan jonku asennustyökalun. Se meni sit taas sillee et se asensi sen asennustyökalun ja sit siihen tulee aina vaa joku ''Lataus/Asennus valmis'' tai vastaavaa. Ja sit mitään muuta ei tapahu. Oon ymmärtäny et sen jälkee pitäis tulla joku juttu mist sais valita mitä asentaa mut eipä näy.
Jollekki käyny samal taval? Vaihtoehtosii juttui? Apua jutun ratkasuun? Haluisin kovasti saada sen taas toimimaan. :)

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselänikin aivan sama ongelma ilmoitele jos saat jotain ratkaisua siihen ITSELÄNI ON VISTAN KÄYTTIS KONEESA

• HEI sain itse ratkaistuun tämän kyseisen mesengerin asennus ONGELMAN sillä että asensin käytikseni uudeeleen ja siinä samalla asentui tuo mesengeri ELI tee näin palauta koneesi esim tehdas asetuksiin niin samalla tulee mesengeri ja kun kirjaudut ensinmäisen kerran mesengeriin niin kone pyytää sinua päivitämään mesengerin UUDEMPAAN versioon ja hyväksyt sen niin kun kone on päivitänyt mesengerin UUDEMPAAN VERSIOON niin sen jälkeen vain kirjaudut normaalisti mesengeriin NÄIN SAIN AINAKIN ITSE MESENGERINI TOIMIMAAN itse taistelin kyseisen asian kanssa vain PUOLIVUOTTA =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4013
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe