Moi osisko joku neuvoa mikä ois hyvää\helppoa ohjelmaa millä sais tosta puhelimesta wlain kautta jaettua netti yhteyden esimerkiksi läppäriin ja onkohan samanlaista ohjelmaa saatavana nokian n9 sään.
Samsung Xalaxy Note ja netin jako
5
395
Vastaukset
Samsung ei tarvitse sellaista ohjelmaa, koska se on jo sisäänrakennettu Android 2.2 lähtien. Se löytyy puhelimen langattomat verkot asetuksista.
Nokia N9 laitteen wlan jaosta en osaa sanoa.vapunen voisitko neuvoa mitenkä toi internetin yhteyden jako tehdään noissa android käyttöjärjestelmissä kun minä en saa kuin wlanilla ottamaan wlan modeemista yheteyden puhelimeeni, mutta en saa pelkästään puhelimeni nettiyhteyttä jaettua eism. läppäriini.
puitoy kirjoitti:
vapunen voisitko neuvoa mitenkä toi internetin yhteyden jako tehdään noissa android käyttöjärjestelmissä kun minä en saa kuin wlanilla ottamaan wlan modeemista yheteyden puhelimeeni, mutta en saa pelkästään puhelimeni nettiyhteyttä jaettua eism. läppäriini.
Kertoisitko puhelinmallisi? Eri Android laitteiden valmistajilla on oma "Androidin päällä oleva käyttis" ja sentakia wlan jako asetus kohta voi olla eri paikassa.
- joikuhra
Nokialla on joikuspot. En tiedä maksaako nykyisin.
- nnn99
Mulla n9 ja wlan yhteystoimii ihan hyvin,Valitset vaan halutun wlan aseman ja naputat kyseisen wlan asemankoodin ja yhdistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774452Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112393- 1711570
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1221336
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721179Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81156- 661105
- 35956