Kun oikein nuljua jengiä norkoilee oven takana ja rämpyttää ovikelloa yhtenään otan 50-luvulla tehdyn Bilnäs-jakoavaimen ja vetelen sen liukuleukaa eestaas ja kysyn; arvaako pojat mikä tämmöistä ääntä pitää? Kuuluu vain jalkojen töminää itkun hyrskettä...väljistynyt jakari pitää edestakaisin louskutettaessa samanlaista ääntä, kuin pumppuhaulikko latausliikettä tehtäessä! Toimii.
Melkein pumppu...
MOSKVITSH
2
112
Vastaukset
- Köppänä
Isokokoinen väljä putkipihti pitää vielä uskottavampaa ääntä, kun vetelee rivakasti ja lonksuttaa varsia. Buutsit kopisee ja mopoja poljetaan käyntiin kuin ennenvanhaan...
- ei perkele....
Joskus ollut oven takana isompakin seuruetta joko liiviporukkaa tai jotain etnistä vähemmistöä. Olen laittanut kuulumaan ämyreistä rauhallista puhetta joka on aina karkoittanut tunkeilijat yleensä jo alle minuutissa. Luulevat minun puhuvan vaimolle.
http://www.youtube.com/watch?v=0ljW0Huj-Fs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783