Minä lasken leikkiä seksin kustannuksella ja mieheni mielestä se vie häneltä seksihalut. Ilmeisesti seksi on vakava asia ja minun suhtautumiseni siihen tuntuu siltä kuin pilailisin hänen kustannuksellaan ja en haluasi häntä. Minä en ymmärrä mitää pahaa huumorissa on mutta ilmeisesti sitä ei seksin yhteydessä ole sopivaa käyttää.
Saako seksiin suhtautua huumorilla?
7
250
Vastaukset
- desop
ei minun mielestäni mitään vikaa huumorissa itse en meinaa sellaista naista löytää joka osaisi olla seksin kanssa samalla lailla kinkkisen humoristinen että mun mielestä vaan loisto piirre :)
- .......
Keneltä kysyt? Kysy mieheltäsi, sillä hänen kanssaan seksiä harrastat, etkä minun. Vastaus taisi tullakin jo aloituksessa, että mitä täällä vielä kyselet? Saako seksin aikana piereskellä?
- Huumorin kukkaset
Mie oon mies ja huumori ihanasti oikein ymmärrettynä vain kiihottaa entisestään,.:)))
Makeeta pikku huumorilla aloittaa esileikki ja siitä ihanan kuumana kun molemmat lisää vain löylyy,.;)))
Ni kyll ilta on täydellinen,..;))) Minkäköhänlaisista vitseistä on ollut kysymys? :D
Periaatteessa minulla ei ainakaan olisi sitä vastaan, mutta toisaalta seksuaalisuus on monelle sen verran henkilökohtainen tai arka paikka, että hyvväkin tarkoittava tai sinänsä neutraali heitto saattaa tulla kiemuroiden kautta tulkituksi loukkauksena.- huumorilla seksiä
no kyyllä huumori kuuluu seksiin ainakin minulla. moni nainen on ihmetelly kun kesken rakastelun alan kertomaan jotain vitsiä seksiin liittyen tai jos lerpahtaa kesken rakastelun niin siihen on hyvä sanoa että "nyt ei tämä peli vetele enää" d=D
- Huumorilla jätetty
Hei,.. Aika mielenkiintoista,.
Meillä oli entisen naisystävän kanssa väliin tosi kiihoittzvaaa
Ja pitkiä seksi sessioita,. Mut oma huumori kun on sillai tilanne huumoria ja kohdistuu itseeni,.. Niin kerran todella olimme mökillä ja lasketelut koko päivä,. Illalla saunan jälkeen puhtaisiin lakanoiden välissä oli aika makeet jutut,.;)) ja kestokin n puolitoista tuntii ni sit mulla pikkuveikka nukahti,..
Tuumasin samoin tyyliin että ei pelitä enään. Ni toinen käänsi selän ja aamulla mitään puhumatta naisystävä pakkasi laukkunsa ja häipyi saman tien. Tekstiviesti tuli jossa ohjeet minne vien hänen lasketteluvälineet. Ja syy lähtemiselle oli ettet haluu kuitenkaan mua enää, kun sanoit noin,.???
Hitsit kun koski kovasti ja syvältä, mut olen oppinut että syytä kannattaa etsiä vain peilistä.
No huumori auttoi ymmärtämään että ei kannata kurkotella itselle omistaa sellaista, jota ei ole oikeutettu saamaan.
Hän oli todella hieno ihminen ja kaikkea hyvää hänelle :)))
- Sananmuunnoksia
Itse tykkään myös, että seksi on huumorilla maustettua. Ex-mieheni kanssa tämä toimi aivan loistavasti. Nykyinen kumppanioni on estoisempi, mutta koulutan kaiken aikaa. Ei kai se nyt niin vakavaa pidä olla. Voi olla nimittäin aika kiihottavaakin, kun heittää vähän huumoria kehiin, tietenkin oikeanlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783