Eli ollaan menossa maistraatissa vihille! Eikä missään tapauksessa haluta mitään suureellista! Paikalla on vaan tietty meidän parin lisäksi vihkijä,sekä 2 todistajaa (lähimmät ystävämme ) Juhlat järjestetään sitten myöhemmin. Onko maistraatissa jokin pukukoodi? Itse kun en haluaisi mitään kovin prameeta päälleni.
Asu maistraattiin
3
295
Vastaukset
- Ei koodia
Maistraatissa ei ole mitään pukukoodia. Voit mennä sinne ihan siinä asussa, missä tavallisestikin liikut käydessäsi kaupungissa ostoksilla. Jos haluat, voit pukeutua juhlavammin.
Sama sääntö pätee kirkkovihkimiseen. - anu27
Minulla oli aikoinaan vakoinen paitapusero, sininen vekkihame ja tummat sukkahousuy.
- morsein
Joko ootte avioitunu? Minulla myös kyseinen päivä lähestymässä, ja ostin mustan pitsisen, ikäänkuin pikkumusta. Läheiset ovat kauhistelleet mustaa väriä! Mutta se on mun näköinen mekko, eikä pidetä juhlia. Käydään vaan syömässä tilaisuuden jälkeen, perheet mukana. Onko toi hirveä etikettivirhe, että morsian pukeutuu mustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769