Budapestin halvin olut?

Matkaan käyn!

Mistä marketista/putiikista löytää Budapestin halvimmat oluet? Suomessakin on suuria eroja hinnoissa ja täällä meillä halvin ehkä n 0,89e tölkki, miten on Budan laita?

12

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Budaan

Ostan kaupasta olueni 5.3 % puolilitraa 190 HUF /TÖLKKI!!

Mikä sinun olut on niin halpaa kun kirjoitat Suomessa

• Antti H

Monessa pubissakin viikonloppuiltoina Arany Aszok olut - 190huf :)

• Bud Fan

Dreher olutta 5.2 % 0.5 l sai n. 170-200 HUF kaupasta

• kerrankaynyt

Ihmeen kalliita hintoja kaupoissa, kun baareista saa samaan hintaan. Itse en kaupoista olutta ostanut, mutta viini halvimmillaan alle euron pullo. Tosin vielä ei ole tullut montaa pullollista juotua, joten laadusta en sano sen enempää. Eiväköhän ne alas kuitenkin mene.

• olen käynyt myös

Minusta kaljan hinnassa on eroja. Jos kaupassa maksaa noin 0.70 hyf ja Baareissa noin 300 huf ylöspäin

• kertareissu

Kuten aiemmin sanottiinkin, niin baareista saa 200 huf ison tuopin.

• Budaan

Aikapoika olet !! Olikin tärkeä tieto

• janoiset

No jo onkin helvetin tärkeä Budapestin keskusteluaihe!
      Että nyt kaikki janoiset kaljalle Budapestiin!

• mies32

Kyllä se minun kohdevalintaani vaikuttaa. Mieluummin halvalle kaljalle Budaan kuin yli 10e tuopposille Osloon.
        En ihan ymmärrä mikä sinun motiivisi on? Absolutistia ottaa aivoon toisten juominen?

• ei holisti

Halvoilla hinnoilla riittää sossurahat kauimmin alkoholisteilla, kun juo halvalla

• Hyvä Jykä ja Jutta

Taidankin nykästä tänään muutaman Dreherin täällä Budassa. Edullista on ,kun pian EU avustaa tätäkin porukkaa täällä.
      Toivottavasti antavat ajoissa tilinumeron Jykälle ja Jutalle ,että voivat lähettää muutaman miljardin ns. sukulaiskansallekin, ettei tarvitse bissen hintoja nostaa .

• jee jee

Kiva taas lähteä halvalla Budapestiin juomaan halpaa olutta !!! Jee Ryanair

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1233
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      57
      1033
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    Aihe