Onko tuollaiseen valaisimeen itse polttimon vaihto mahdollista? Kun lamppu maksoi 70€ ni aika kallis heittää roskiin,kun polttimo rikki? Mistä saisi uuden polttimon ja miten vaihtaa?
Vastaukset 3
- Lenders2
Led lenser ilmoittaa,että jos polttimo palaa kattaa 2 vuoden takuu polttimon vaihdonkin.
Lamppuni on jo ainakin 3v vanha,joten takuu ei korvaa enään mitään.
Mutta kyllä polttimoita jostain pitäisi saada,jos kerran lenserkin sen voi vaihtaa itse. Tuskin ne koko runkoa kerralla vaihtaa.
Tietääkö kukaan mistä tuollaisia saisi?
Käykö esim tuollainen?
http://www.gadgetfactory.eu/fi/LED-valaistus/Muut-LED-Valot/0567805-5W-3500K-250LM-Warm-White-LED-Emitter-Metal-Plate-67V - pekka,,
Minun mielestä tollaseen ei pysty itse vaihtaan polttimoa roskiin vain koko lamppu ja uutta tilalle.
- Anonyymi00003
Kuinka saan vanhan, kiinni juuttuneen ja vuotaneen sormipariston pois led lenser-lampustani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45707
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48600- 76576
- 46569
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183514- 41512