Kristillis-demokraatit, ja eräs kuva

Poliisilääkäri, joo,

Onko sulla toisen näköistä ihmistä siihen?
- Ei nyt tämä on ahdistavaa, ja "Pään, täytyy olla irti."
Entä mikä tähän on todellinen vakaumus, ja -vakautusperä?
"Kätevää kun tunnistit, että sä olet siinä, kuvassa itse."
- Ei, minäpä en ole tässä kuvassa, lainkaan itse.
Tämä on ihan yhteistä, tieto-taitoa, tämä kuvaaminen, ja tässä on itseasiassa siitä joku hieno, ja ihan kuvallinenkin kysymys, kuten jokaikinen kuvassa esiintyjä, haluaa sanoa.
Ja tätä tehdään, tällä hetkellä niin....
Mä olen vain tässä auttamassa, heidän perhettään. He ovat minun, ja niin monen muunkin perhetuttuja. Hän vain kysyy, että pystynkö, edes tukemaan pakottamisen ja painostamisen, persoonallisuutta. Että henk. koht. elämässäni, en henkilökohtaisen kristillisen vakaumukseni takia pysty.
- Voi, apua, onko tää mun todellisuusharha?
Mitä tein tänään, entä eilen?
- Istuin kiltisti kotona, paikallani. Se on ykkös-paikka, Suomessa, koko maailmassa. Se ei ole sun paikkasi koskaan.
-Hän vain pelkää niin paljon.
- "Mä en pärjää tälle...:"

Ei leukakirurgisesta harhaisuudesta, deja vu:sta, siitä ei voi mitään ostaa. Ei ääntä voi ostaa, eikä siksi oksettavasti, mm. laskeskella, ketä minulla on oikeus äänestää. En haluaisi nähdä, tällaista vaarallisuutta ja väkivaltaisuutta. "Mitä saisin tehdä muille ihmisille?"
- Ja olette sitten, tätä poliisilääkärin omaista virus-sairautta levittänyt. Se olikin tärkeä, asia, se oli vaalien tärkein asia. Ja se taisi olla viime, tai toissa viikolla esillä.
DPF on: "Mä olen juuri sellainen, kuin tarvitsen."
Mä olen juuri sellainen, kun myrskyää, ei aina jaksa kiinnostaa, mä haluun lentää, mä haluun lentää, mä haluun lentää, aurinkoon."
DPF: EI sulla nyt noin hyvin mene. .... "10 rappua ylöspäin, 10 porrasta ylöspäin... 10 kilsaa, ylöspäin, baby"
POLIISI: Koitappa tehdä tätä hänen kanssaan.... Hän on kuin enkeli. Hän ei todellakaan ole luotaantyöntävä, sairas, tai sairaalloinen. Hän vain huolehtii, psyykkisestä hyvinvoinnsitasi, joka on ilman psyykkisen kivun tuottoa, esim. tällaisella asemattomalla, statuksettomalla fyysisyydellä, jota siis, hänellä ei ole. Koskaan Oli hän millainen, minkälainen ehdokas, tai vaali, takiasi,

DPT: "Nyt sä teit kuule taas väärin... Meitä, ei saa pitää missään yhdessä, tämän DPF:n kanssa. Nyt meni jotkut vaalit pilalle, ja tämä on aina omaneduntavoittelun, perheelle turvallisuuden luomisen, syytä."
DPT: Mulla on yks kysymys: "Milloin noita saa pidättää? Ei, eiväthän he koskaan tee mitään...."

Mä menin vahingossa väärällä verkostolla....
- Mulla ei ookaan tähän oikeutta.
DPT: Joo, mistä te sen, ootte keksinyt?
POLIISI: Joo, on tämä juuri niinkuin hän sanoo.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleevähännopeesti..

Miten niin?
      - Ainahan siellä kiertää poliisit.
      Anteeks, onko tää väärä tämä kunnallisvaali.
      - Joo, se ei sovi syvän leukakirurgisen harhaisuuden ja deja vu:n takia.
      Mutta sullahan on tällainen persoona?
      - No, ei taida olla, haluaisit vain näin sekoitella taas, kunnallisvaaleja hyväksikäyttämällä, henkilötietoja, sukupuolitietojen kautta.

• Minävaintässä,hei...

Tämä olis tällainen ohjelma, lähinnä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe