Kristillis-demokraatit, ja eräs kuva

Poliisilääkäri, joo,

Onko sulla toisen näköistä ihmistä siihen?
- Ei nyt tämä on ahdistavaa, ja "Pään, täytyy olla irti."
Entä mikä tähän on todellinen vakaumus, ja -vakautusperä?
"Kätevää kun tunnistit, että sä olet siinä, kuvassa itse."
- Ei, minäpä en ole tässä kuvassa, lainkaan itse.
Tämä on ihan yhteistä, tieto-taitoa, tämä kuvaaminen, ja tässä on itseasiassa siitä joku hieno, ja ihan kuvallinenkin kysymys, kuten jokaikinen kuvassa esiintyjä, haluaa sanoa.
Ja tätä tehdään, tällä hetkellä niin....
Mä olen vain tässä auttamassa, heidän perhettään. He ovat minun, ja niin monen muunkin perhetuttuja. Hän vain kysyy, että pystynkö, edes tukemaan pakottamisen ja painostamisen, persoonallisuutta. Että henk. koht. elämässäni, en henkilökohtaisen kristillisen vakaumukseni takia pysty.
- Voi, apua, onko tää mun todellisuusharha?
Mitä tein tänään, entä eilen?
- Istuin kiltisti kotona, paikallani. Se on ykkös-paikka, Suomessa, koko maailmassa. Se ei ole sun paikkasi koskaan.
-Hän vain pelkää niin paljon.
- "Mä en pärjää tälle...:"

Ei leukakirurgisesta harhaisuudesta, deja vu:sta, siitä ei voi mitään ostaa. Ei ääntä voi ostaa, eikä siksi oksettavasti, mm. laskeskella, ketä minulla on oikeus äänestää. En haluaisi nähdä, tällaista vaarallisuutta ja väkivaltaisuutta. "Mitä saisin tehdä muille ihmisille?"
- Ja olette sitten, tätä poliisilääkärin omaista virus-sairautta levittänyt. Se olikin tärkeä, asia, se oli vaalien tärkein asia. Ja se taisi olla viime, tai toissa viikolla esillä.
DPF on: "Mä olen juuri sellainen, kuin tarvitsen."
Mä olen juuri sellainen, kun myrskyää, ei aina jaksa kiinnostaa, mä haluun lentää, mä haluun lentää, mä haluun lentää, aurinkoon."
DPF: EI sulla nyt noin hyvin mene. .... "10 rappua ylöspäin, 10 porrasta ylöspäin... 10 kilsaa, ylöspäin, baby"
POLIISI: Koitappa tehdä tätä hänen kanssaan.... Hän on kuin enkeli. Hän ei todellakaan ole luotaantyöntävä, sairas, tai sairaalloinen. Hän vain huolehtii, psyykkisestä hyvinvoinnsitasi, joka on ilman psyykkisen kivun tuottoa, esim. tällaisella asemattomalla, statuksettomalla fyysisyydellä, jota siis, hänellä ei ole. Koskaan Oli hän millainen, minkälainen ehdokas, tai vaali, takiasi,

DPT: "Nyt sä teit kuule taas väärin... Meitä, ei saa pitää missään yhdessä, tämän DPF:n kanssa. Nyt meni jotkut vaalit pilalle, ja tämä on aina omaneduntavoittelun, perheelle turvallisuuden luomisen, syytä."
DPT: Mulla on yks kysymys: "Milloin noita saa pidättää? Ei, eiväthän he koskaan tee mitään...."

Mä menin vahingossa väärällä verkostolla....
- Mulla ei ookaan tähän oikeutta.
DPT: Joo, mistä te sen, ootte keksinyt?
POLIISI: Joo, on tämä juuri niinkuin hän sanoo.

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleevähännopeesti..

      Miten niin?
      - Ainahan siellä kiertää poliisit.
      Anteeks, onko tää väärä tämä kunnallisvaali.
      - Joo, se ei sovi syvän leukakirurgisen harhaisuuden ja deja vu:n takia.
      Mutta sullahan on tällainen persoona?
      - No, ei taida olla, haluaisit vain näin sekoitella taas, kunnallisvaaleja hyväksikäyttämällä, henkilötietoja, sukupuolitietojen kautta.

      • Minävaintässä,hei...

        Tämä olis tällainen ohjelma, lähinnä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe