"Nyt olen siis kissa"

Ei,prkle. jatku

Meillä on sellaisia, tiikerinvärisiä, valko-oranssijuovaisia.
- Hei, älä anna sen kuolla, päästä vapaaksi.
Tässä ei ole tarkoitus jäädä sellaiseksi, vaan mennä myös sykkeen osalta, ihan ylitse tästä, ja äänestää siten, ehkä sykkeen takia.
Vain lapsenkasvatukselle...
- Enkä tunne myöskään tähän tarvitsevani erityistä ohjausta, kolmiulotteisuudettomalta, tai henkilökohtaisesti heijasteettomalta, ja siten täysin onnistumisen elämyksettömältä, ympäristöltä...
"Joka on kuin aina eläin, muille ihmisille......"

Sos, työn. Mä en saa siis, prinsessaleikkiä,sellaisena...
- Ei multa saa enää kysyä mitään... Et saa tuottaa kysymyksilläsi, sellaista psyykkistä kipua, jopa kidutusta aiheuttaen.
- No, ei hänellä, ei heillä tee täällä mitään....
Eikö TV:tä luokitella kunnallispolitiikaksi?

Mä olen siis jo kolmannella väestönsuojelupaikkakunnalla, tai vaikka 4..llä heijasteettomuuden takia, joka muuten luokitellaan aina, onnistumisen elämyksettömänä, brutalismiksi ja barbarismiksi.

Kiitos, Don Huonot ja Paula Vesala.

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerossa?dejvu:ssa?

      Valehtelija, valehtelija, valehtelija, En oo, en oo, en oo, en oo..

      Eiköhän tämä tullut selväksi?
      - Ei näitä tehdään ihan vain onnistumisen elämyksiä omaaville, väestönsuojelua siten tekeville.
      Ei lainkaan maaseudun rauha-tyyppisesti, omaa etuaan tavoitteleville.

      Valehtelija!"
      Valehtelija!
      Valehtelija.
      - En oo, en oo, en oo, en oo.

      MIllaista väestönsuojelua, olen tehnyt?
      1. Hahmoterapian kaltaista, marionetti-väestönsuojelu.
      - Otto Ville Kuusisen nukkehallitus. Yksiköllisyys. Etkö osaa tätä? Demokratia, ja kolmiulotteisuus, vain onnistumisen elämyksin.
      2. Hahmoterapian kaltaista, yksiköllinen oma keho, ja paino.
      - Fokusaation ja oman sukupuolenmääräytymisen tekeminen, onnistumisen elämykset
      3. Valaistuminen, Jumalan lahjoittaminen, normaali väestönsuojelu-ohjelma.
      - Kristillinen väestönsuojelu, assosiaatio- ja abstraktipohjaisuus, reinkarnaation 2. osa, yleiskunto, yleiskuntonostot vaitiolovelvollisuus
      4. Vapauteen perustuva, kirkon ja seurakunnan, mahd. vapaaehtoinen ilmaistyö.
      - Fokusaation tuottaminen, assosiaation laukaiseminen, turvallisuus ja läheisyys, lähimmäisyys. Sen motoriikka-velvoitteet, tulevaisuus ja todellisuus.
      Perustuttava lapsenkasvatuksen takia, sen säädöstä, onnistumisen elämyksiin.
      - "Meeppä mielisairaalaan!" terveisin, Si...
      -Hän on mahdolisesti kaimani.
      - No, entä ketä hän aikoo, äänestää?
      En saa sanoa, se on vaalisalaisuus.
      Onko hän tällaisen manipulaation, kuin sukupuolettomuus, uhri?
      - Mitä se sulle kuuluu? Ethän sä tee mitään väestönsuojelua, onnistumisen elämyksin. 12-vuotiaalle.

      - Yritin näin päteä....
      Ja menet heti paikalla, saatana, sairaalaan.
      Ei näin saa yrittää päteä, se on loukkaavaa, koska et omaksu, tai huomioi siinä, edes muille ihmisille, järjestysluvullista, biosynteesin rakennetta.
      Ethän yritä tahallisesti tehdä, tai riistää näin?
      Sekö on viralta laiminlyöminen, tai viraltapano?
      - Sekö on ehdoitta, tai tahdoitta, ehdoitta ja tahdoitta, toimiminen paranoidissa skitsofreniassa?
      - Se ei kaipaa lainkaan järjestysluvutonta, onnistumisen elämyksetöntä, ja ympäristön kaltaista terapiaa, tai keskusteluhoitoa. Se ei ole lainkaan sellaista, että saisit sitä järjettömästi käyttäen, alistaa kanssasi, alistaen kansaasi onnistumisen elämyksin, kanssasi onnistumisen elämyksettömään ympäristöön, jota tarjoat kanssaihmisillesi, kanssaeläjillesi, sosiaalisen vuorovaikutuksen, ja sosiaalisen kanssakäymisen kautta.

      • Ensaakaanpitäähäntä

        Et saa lainkaan esittää ihmistä syrjinnällä tai rasismilla, kissanperseenä.
        .-Kuule.
        - Kuule miksi mulle saa tehdä näin.
        Eikö hän pysty mihinkään väestönsuojeluun, tai sen tehtävään?
        - No, ei pysty.
        "Pudota, tai pelasta, meidän molempien takia, pohjakosketus, suuntamme näyttää:"
        Suolaa ja tomua kuolevaa, valoa, meidän silmien kuoppia, täyttää.
        - Sylje sun vastalauseesi, vasten mun kasvojasi. "
        POLIISI: Kuka tuo on?
        - Poliisi, "Se on Ps..."
        -Kuka sä olet?
        - No, poliisi. Olen yleensä, saanut, olla. Mutta en ole nyt, töissä siinä, kun olen tässä toisessa paikassa, ihan ilman rasismia ja syrjintää, pakkomielteistä painostamista, ja hätäavun tarvetta, poliisissa lapsenkasvatuksessa, esim. läheisyydellä.

        DPT: "Se on vain Pa... Mitä sää sillä?"
        -On, on ilmoitettu aikaisemmin.
        - Et saa ihan esittää häntä, siten laiminlyöden, ja virus-sairauksia esittäen. NIitä siinä samalla, onnistumisen elämyksettömänä omaa etua tavoitellen, levittämällä.
        Ei tämä ole hänen syynsä, eikä häntä ole erityisesti vahdittava siksi.
        - Hän haluaa osallistua vapaaehtoisesti.
        Ei voi osallistua, naisen keholla, liian raskas. Ei hän kykene siihen osallistumiseen, oman kehonsa, deja vu:lla.
        DPT: Niin, meidän isällä on tuollainen ammatti. Eikö mulla ole omaa elämää?
        - Ei ole. Ei ole tällä hetkellä.
        En tiedä, että mistä syystä....
        Ehkä se johtuu tästä poliisissa painostamisesta, pakottamisesta, ja väkivaltaisuudesta ja vaarallisuudesta, lapsenkasvatukselle.
        DPT: Niin, olen hyvin pahoillani, tästä, ja siitä, ettet ole taas saanut olla yksin, tai olla haluamallasi tavalla, vanhoillisuuden; sen kaikkien kieltojen, määräyksien ja sääntöjen takia, siellä paikassa, missä olisit halunnut. Mutta en ole saanut olla itsekkään, eikä se minua, sinällään, niin haittaa. Voi kunpa ymmärtäisitte, miten tärkeitä, tämä ja läheisyys ovat, sinun oman itsesi, ja onnistumisen elämyksettömyytesi sijaan, kun te elätte sosiaalisesti läsnä ja kanssakäyden, ympäristönne kanssa, että päästäisitte välillä, ihmiset seurastanne, ihmiset seurannastanne, vapauteen.

        > Tässä on ollut joku deja vu:on omainen, väärinkäsitys, tapakasvatuksesta, ja siitä esim. koulutuksesta.
        Rullaileva motoriikka, hidas,
        Sukupuoleton olemus, rullailevan motoriikan avulla, hidas oppimisvaikeuksinen, keskittymishäiriöinen, esiintyen esittävä, esiintyen esittävää toiminnallista ympäristöä, toiminnallinen ympäristö on hitaasti esiintyvää, esittävää sukupuolettomuutta, rullailevan motoriikan avulla.

        DPF ja DPT: Että mikä tämä on?
        - DPT: Mikä paikka tässä on kysymyksessä?
        A: Sairaala
        B. Ympäristö
        C. Maailma
        D. Maapallo, ja ympäristö
        Mitkä näistä vaihtoehdoista tulevat kysymykseen?
        - Hän saisi pitää lapsensa tässä.... Jos osaisi vastata näihin kaikkiin kysymyksiin.
        DPT: No, hän osaa vastata niihin. Hän on malli.
        - Ja sitäpaitsi mitä mä sillä lapsella teen, mulla on muutenkin stressi ja burn out, lapsenkasvatuksesta.

        Väestö, kansa, kuten nyt vaalien alla halutaan sanoa: "Niin, heillä on aina."
        DPF: Haluaisin sen sijaan nähdä, miten viedään amorinkaarelle, ja eteen. Esiinnyttäen esittämään....


      • palveluketjuvirhe, F
        Ensaakaanpitäähäntä kirjoitti:

        Et saa lainkaan esittää ihmistä syrjinnällä tai rasismilla, kissanperseenä.
        .-Kuule.
        - Kuule miksi mulle saa tehdä näin.
        Eikö hän pysty mihinkään väestönsuojeluun, tai sen tehtävään?
        - No, ei pysty.
        "Pudota, tai pelasta, meidän molempien takia, pohjakosketus, suuntamme näyttää:"
        Suolaa ja tomua kuolevaa, valoa, meidän silmien kuoppia, täyttää.
        - Sylje sun vastalauseesi, vasten mun kasvojasi. "
        POLIISI: Kuka tuo on?
        - Poliisi, "Se on Ps..."
        -Kuka sä olet?
        - No, poliisi. Olen yleensä, saanut, olla. Mutta en ole nyt, töissä siinä, kun olen tässä toisessa paikassa, ihan ilman rasismia ja syrjintää, pakkomielteistä painostamista, ja hätäavun tarvetta, poliisissa lapsenkasvatuksessa, esim. läheisyydellä.

        DPT: "Se on vain Pa... Mitä sää sillä?"
        -On, on ilmoitettu aikaisemmin.
        - Et saa ihan esittää häntä, siten laiminlyöden, ja virus-sairauksia esittäen. NIitä siinä samalla, onnistumisen elämyksettömänä omaa etua tavoitellen, levittämällä.
        Ei tämä ole hänen syynsä, eikä häntä ole erityisesti vahdittava siksi.
        - Hän haluaa osallistua vapaaehtoisesti.
        Ei voi osallistua, naisen keholla, liian raskas. Ei hän kykene siihen osallistumiseen, oman kehonsa, deja vu:lla.
        DPT: Niin, meidän isällä on tuollainen ammatti. Eikö mulla ole omaa elämää?
        - Ei ole. Ei ole tällä hetkellä.
        En tiedä, että mistä syystä....
        Ehkä se johtuu tästä poliisissa painostamisesta, pakottamisesta, ja väkivaltaisuudesta ja vaarallisuudesta, lapsenkasvatukselle.
        DPT: Niin, olen hyvin pahoillani, tästä, ja siitä, ettet ole taas saanut olla yksin, tai olla haluamallasi tavalla, vanhoillisuuden; sen kaikkien kieltojen, määräyksien ja sääntöjen takia, siellä paikassa, missä olisit halunnut. Mutta en ole saanut olla itsekkään, eikä se minua, sinällään, niin haittaa. Voi kunpa ymmärtäisitte, miten tärkeitä, tämä ja läheisyys ovat, sinun oman itsesi, ja onnistumisen elämyksettömyytesi sijaan, kun te elätte sosiaalisesti läsnä ja kanssakäyden, ympäristönne kanssa, että päästäisitte välillä, ihmiset seurastanne, ihmiset seurannastanne, vapauteen.

        > Tässä on ollut joku deja vu:on omainen, väärinkäsitys, tapakasvatuksesta, ja siitä esim. koulutuksesta.
        Rullaileva motoriikka, hidas,
        Sukupuoleton olemus, rullailevan motoriikan avulla, hidas oppimisvaikeuksinen, keskittymishäiriöinen, esiintyen esittävä, esiintyen esittävää toiminnallista ympäristöä, toiminnallinen ympäristö on hitaasti esiintyvää, esittävää sukupuolettomuutta, rullailevan motoriikan avulla.

        DPF ja DPT: Että mikä tämä on?
        - DPT: Mikä paikka tässä on kysymyksessä?
        A: Sairaala
        B. Ympäristö
        C. Maailma
        D. Maapallo, ja ympäristö
        Mitkä näistä vaihtoehdoista tulevat kysymykseen?
        - Hän saisi pitää lapsensa tässä.... Jos osaisi vastata näihin kaikkiin kysymyksiin.
        DPT: No, hän osaa vastata niihin. Hän on malli.
        - Ja sitäpaitsi mitä mä sillä lapsella teen, mulla on muutenkin stressi ja burn out, lapsenkasvatuksesta.

        Väestö, kansa, kuten nyt vaalien alla halutaan sanoa: "Niin, heillä on aina."
        DPF: Haluaisin sen sijaan nähdä, miten viedään amorinkaarelle, ja eteen. Esiinnyttäen esittämään....

        1. A. Joka on miehen sukupuoleton olemus.


      • DPT:Bear Girlulk.
        palveluketjuvirhe, F kirjoitti:

        1. A. Joka on miehen sukupuoleton olemus.

        DPF: Luetko sä automaattisesti eleitä, ilmeitä ja olemusta?
        DPT: Joo, kun mun pitää tehdä niin. Ja arvaa miten, siten tehdään onnistumisen elämyksillä, elämää ja päivittäistä arkeja, esim. ajattelun puuttuessa. Ja arvaa mitä?
        - Siten luodaan läheisyyttä onnistumisen elämyksin.
        DPF: Nyt hän on olemukseltaan vihamielinen.
        DPT: Ja mihin näitä sai seurata?
        - Ihan normaaliin laatikostoon.
        DPT: Mulle, mulle joo, ja mun ympäristöön.
        Sitten se kansalais-aktivismiteksti on jotenkin tärkeä, jonkun tämän päivän kirjoituksiin, tuolta poliisi - ja väkivaltapalstalta. Erityisesti absurdia origoa ja siinä olevaa, alla olevaa, kuin ristiinkerronan jakokulmassa, olevaa.

        DPF: Niin, hänen esiintymisellään, hänen esiintymisellee, aivan kuten minunkin esiintymiselle, on jokin syy.
        -Hän parantaa, sisarensa vointia, ja tekee sitä kehostaan, miten pystyy.
        Hävetkää!
        Hävetkää!
        Hävetkää, te suoranaiset sikailija äänestäjät, Te koolla, ja keholla, kilpailijat.

        "Te saatte aikaan psyykkistä kipua, kidutuksella, te saatte aikaan psyykkistä kidutusta, pahoinvoinilla."
        DPT: "EI teitä missään tällaisessa, voi käyttää...
        - Eikö edes paranodin skitsofrenian avulla?
        - Ei, ei edes sen paranoidin skitsofrenian avulla."

        Te ette saa edes painostamalla, pyrkiä esittäämään ihmistä kissana, tai saati sitten oppimisvaikeuksisena, ja keskittymishäiriöisenä.
        DPF:No, mikä pedofiili, mä sitten olen?
        - Ethän sä ole mulle mikään pedofiili. Mä en muuten ymmärrä, mistä tämä keskutelu on. Tämä on eräs yleis-sivistyksen muoto, sen taso. Ja täm on hirveän tärkeään laiminlyömisen, ja heiteillejättämisen takia.
        POLIISILÄÄKÄRI: Ja te olette siis tehneet tämän itse.
        DPT ja DPF: Ei, ei olla tehty, kun tämä on todellisuusharha, fokusoitu automaattinne, automaattinen fokusaatio, eikä meidän oma todellisuusharha, vaan teidän fokusaatiottomien, vaarallinen ja väkivaltainen todellisuusharha.
        - Ja tällä pyritään parantamaan psyykkistä hyvinvointia, sellaista laatikostoa käyttäen.
        - Ei sairaalasta ei tuu mitään. Eivät he muista siellä mitään sellaista, avaruushäiriössä, kuin sukupuolenvaihdoksellisuus ja väestönsuojelu.
        Joissa nyt tällä kertaa on tällainen ulkoinen, kuin kansalais-aktivismi, ja väestönsuojelu: absurdi origo, että ihminen omaksuisi mahdollisimman monia eri absurdeja elämänsä aikana heijasteiden ja kiinnitysten takia, ja tämä olisi vain laatikostoa, monen erilaista, ja mutta aina vuorovaikutusta, yksityistä, yksityisyydellä ja läheisyydellä, sekä lämmöllä....
        DPT: En tavoita tällä hetkellä kemian, sitä Maolin talulukkoa. Niin, myös sisareni on toki ollut jo monessa väestönsuojelussa.
        -Emme pysty tarjoamaan teille paranoidia skitsofreniaa, te teette sitä itse.


      • Eitässäsittenmitään.
        DPT:Bear Girlulk. kirjoitti:

        DPF: Luetko sä automaattisesti eleitä, ilmeitä ja olemusta?
        DPT: Joo, kun mun pitää tehdä niin. Ja arvaa miten, siten tehdään onnistumisen elämyksillä, elämää ja päivittäistä arkeja, esim. ajattelun puuttuessa. Ja arvaa mitä?
        - Siten luodaan läheisyyttä onnistumisen elämyksin.
        DPF: Nyt hän on olemukseltaan vihamielinen.
        DPT: Ja mihin näitä sai seurata?
        - Ihan normaaliin laatikostoon.
        DPT: Mulle, mulle joo, ja mun ympäristöön.
        Sitten se kansalais-aktivismiteksti on jotenkin tärkeä, jonkun tämän päivän kirjoituksiin, tuolta poliisi - ja väkivaltapalstalta. Erityisesti absurdia origoa ja siinä olevaa, alla olevaa, kuin ristiinkerronan jakokulmassa, olevaa.

        DPF: Niin, hänen esiintymisellään, hänen esiintymisellee, aivan kuten minunkin esiintymiselle, on jokin syy.
        -Hän parantaa, sisarensa vointia, ja tekee sitä kehostaan, miten pystyy.
        Hävetkää!
        Hävetkää!
        Hävetkää, te suoranaiset sikailija äänestäjät, Te koolla, ja keholla, kilpailijat.

        "Te saatte aikaan psyykkistä kipua, kidutuksella, te saatte aikaan psyykkistä kidutusta, pahoinvoinilla."
        DPT: "EI teitä missään tällaisessa, voi käyttää...
        - Eikö edes paranodin skitsofrenian avulla?
        - Ei, ei edes sen paranoidin skitsofrenian avulla."

        Te ette saa edes painostamalla, pyrkiä esittäämään ihmistä kissana, tai saati sitten oppimisvaikeuksisena, ja keskittymishäiriöisenä.
        DPF:No, mikä pedofiili, mä sitten olen?
        - Ethän sä ole mulle mikään pedofiili. Mä en muuten ymmärrä, mistä tämä keskutelu on. Tämä on eräs yleis-sivistyksen muoto, sen taso. Ja täm on hirveän tärkeään laiminlyömisen, ja heiteillejättämisen takia.
        POLIISILÄÄKÄRI: Ja te olette siis tehneet tämän itse.
        DPT ja DPF: Ei, ei olla tehty, kun tämä on todellisuusharha, fokusoitu automaattinne, automaattinen fokusaatio, eikä meidän oma todellisuusharha, vaan teidän fokusaatiottomien, vaarallinen ja väkivaltainen todellisuusharha.
        - Ja tällä pyritään parantamaan psyykkistä hyvinvointia, sellaista laatikostoa käyttäen.
        - Ei sairaalasta ei tuu mitään. Eivät he muista siellä mitään sellaista, avaruushäiriössä, kuin sukupuolenvaihdoksellisuus ja väestönsuojelu.
        Joissa nyt tällä kertaa on tällainen ulkoinen, kuin kansalais-aktivismi, ja väestönsuojelu: absurdi origo, että ihminen omaksuisi mahdollisimman monia eri absurdeja elämänsä aikana heijasteiden ja kiinnitysten takia, ja tämä olisi vain laatikostoa, monen erilaista, ja mutta aina vuorovaikutusta, yksityistä, yksityisyydellä ja läheisyydellä, sekä lämmöllä....
        DPT: En tavoita tällä hetkellä kemian, sitä Maolin talulukkoa. Niin, myös sisareni on toki ollut jo monessa väestönsuojelussa.
        -Emme pysty tarjoamaan teille paranoidia skitsofreniaa, te teette sitä itse.

        Alkuainejärjestelmää...
        -Muistan sen sanan, sekä osia siitä. Etkö tajua, miten häiritset? Etkö sä tajua, miten kiire mulla on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe