kerrostaloon

pörri

olen hankkimassa koiraa ja landseereihin ihastuin! mutta mitä mieltä,voiko kerrostaloon ottaa? myyvätkö lansukasvattajat pentujaan kerrostaloon?

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörri

      isokin koira pärjää kerrostalossa jos saa riittävästi liikuntaa ulkona. varmaan kannattaa useammin käyttää ulkona jos asunto on pieni. mutta voihan kerrostalo asuntokin olla tilava, tiedän ihmisiä jotka asuvat kerros- tai luhtitalossa ja heillä on koira, yhdellä nöffi.

      reippaasti jaksavat portaat kävellä ylös ja alas monta kertaa päivässä.

      voithan kasvattajalta tiedustella että sopisiko se sinun taloosi, jos asunto on todella pieni niin sitten ei varmastikaan, mutta tuskin miettisit tuon kokoista koiraa jos asuisit todella pienessä kämpässä.

      kannattaa varmaan nyt arvioida että onko se asunto tarpeeksi tilava koiralle, ettei tule ahdasta kun se kasvaa isoksi.kyllä koirat kerrostaloissa pärjää, kunhan saavat tarpeeksi liikkua ulkona.

      • pörri

        mutta mites kun mulla on jo yksi koira(sekarotuinen) eli tokaa koiraa mietin.. ja asunto on suht iso kaksio mut tavaroita ei kovin paljoo oo eli tilaa kyllä periaatteessa olisi aika paljon.. ja nykyinen koiruli on tosi energinen eli lenkkeilyjä tehdään nyt jo montakertaa päivässä ja pitkiä.tottunut käymään paljon lenkillä..siis minä. eli vieläkö voisin ottaa..?


      • toki
        pörri kirjoitti:

        mutta mites kun mulla on jo yksi koira(sekarotuinen) eli tokaa koiraa mietin.. ja asunto on suht iso kaksio mut tavaroita ei kovin paljoo oo eli tilaa kyllä periaatteessa olisi aika paljon.. ja nykyinen koiruli on tosi energinen eli lenkkeilyjä tehdään nyt jo montakertaa päivässä ja pitkiä.tottunut käymään paljon lenkillä..siis minä. eli vieläkö voisin ottaa..?

        ottaa, on niitä koiria nähty pienemmissäkin taloissa. kyllä sinä sen parhaiten tiedät etä mahtuuko sinne vielä yksi. ja tavallaan eihän se isokaan koira sillain "vie" tilaa, olisi tietysti kiva jos koirat saisivat jostain välillä omaa rauhaa mutta jos kaksio on tilava niin mikäs siinä. kaverin entisellä naapurilla oli kolme berniä kerrostalossa, tais olla kolmio mutta kaksioon varmaan mahtuu sitten kaksi.=)

        ota vaan jos tuntuu siltä että semmonen lansu olis kiva ja sille riittä aikaa ja rakkautta(ja tietty sille vanhemmallekkin).juttele vielä vaikka kasvattajan kanssa jos epäröit.

        ps. anteeksi että laitoin nimimerkiksi saman kuin sulla oli, kai jokin alitajuntainen juttu kun piti joku nimimerkki kirjoittaa. =) sori.


      • pörri
        toki kirjoitti:

        ottaa, on niitä koiria nähty pienemmissäkin taloissa. kyllä sinä sen parhaiten tiedät etä mahtuuko sinne vielä yksi. ja tavallaan eihän se isokaan koira sillain "vie" tilaa, olisi tietysti kiva jos koirat saisivat jostain välillä omaa rauhaa mutta jos kaksio on tilava niin mikäs siinä. kaverin entisellä naapurilla oli kolme berniä kerrostalossa, tais olla kolmio mutta kaksioon varmaan mahtuu sitten kaksi.=)

        ota vaan jos tuntuu siltä että semmonen lansu olis kiva ja sille riittä aikaa ja rakkautta(ja tietty sille vanhemmallekkin).juttele vielä vaikka kasvattajan kanssa jos epäröit.

        ps. anteeksi että laitoin nimimerkiksi saman kuin sulla oli, kai jokin alitajuntainen juttu kun piti joku nimimerkki kirjoittaa. =) sori.

        juu ei haittaa toi nimimerkki juttu yhtään =) ihana kuulla että ois mahiksia ottaa lansu,melkein olin jo hylänny ajatuksen.. pitää vaan alkaa kysellä kasvattajilta. kiitos sulle tosi paljon! =)


      • minä en ottais
        pörri kirjoitti:

        juu ei haittaa toi nimimerkki juttu yhtään =) ihana kuulla että ois mahiksia ottaa lansu,melkein olin jo hylänny ajatuksen.. pitää vaan alkaa kysellä kasvattajilta. kiitos sulle tosi paljon! =)

        Oma on asiasi mutta,minä en ottanut kerrostaloon koiraa lansua koska lonkkavika vaara mä omistin hetken ja sain kantaa portaat kun pelkäsin satuttavani lonkkia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe