Mitkäs olisi hyvät leikkurit: vanhan kuningaskuluttaja testin löysin: Miller´s Forge oli testaajien mielestä paras, itte kun en ole vielä leikannut niin jotkut säädettävät millä voisi ottaa varman päälle: koira on saksanmetsästysterrieri jolla tassut kuin karhulla ja vahvat tummat kynnet, tosin koirahan kaivaa ja kyntää...että ei ne terävät ole mutta pitäisi alkaa jo leikkaan, koirulainen jäi ittelle hoitoon kun omistajat muuttivat ulkomaille, muuten kaikki onnistuu koiran hoidon suhteen mutta tuon kynsien leikkuun kun vielä oppisi ja saisi siihen kunnon välineen, neuvoja ja suosituksia otetaan vastaan..., moppe on jo 9v ja rauhallinen sinänsä kyllä antaa varmasti leikata siinä ei onkelmaa, kun vain itte osaisi..
Kynsien leikkaaminen
5
6718
Vastaukset
- hdgfd
Eikös ne antanu sulle koiranhoitovälineitä sitten , tai kertoneet, miten eri tilanteissa toimitaan? Ainakin oikean kokoiset valkkaa, meillä on kahdet, toisissa on sellanen estoläppä, jonka voi laittaa taakse, ettei vahingossa leikkaa liikaa.
Mutta siis mainitsit, että koira touhuaa ja liikkuu paljon, eli kynnet eivät edes pääse kasvamaan liian pitkäksi. Voisit kokeilla vähän viilata niitä? Itsekin meinasin hankkia koirille kynsiviilan. Saksilla nimittäin jää joskus teräviä kulmia. Kannuskynnet kasvavat nopeammin, sillä ne eivät kulu liikkuessa. Niitä kannattaa välillä leikata.- Dark Respect Thunder
Jättivät huoltopakin, mutta minusta ei hyvät ne kynsileikkurit: kannuskynnet olen uskaltanut leikata ja kuten mainitsit niin teräväksi jääneet , olen tosiaan eukon kynsiviilalla pyörättänyt terävät kulmat pois, hyvä vinkki tuo viila, pitää hommata kunnon kynsiviila
- Dark Respect Thunder
Dark Respect Thunder kirjoitti:
Jättivät huoltopakin, mutta minusta ei hyvät ne kynsileikkurit: kannuskynnet olen uskaltanut leikata ja kuten mainitsit niin teräväksi jääneet , olen tosiaan eukon kynsiviilalla pyörättänyt terävät kulmat pois, hyvä vinkki tuo viila, pitää hommata kunnon kynsiviila
Hommasin tämmösen ja on hyvä peli, näin kokematonkin sai kynnet hivastua ja koirakaan ei välittänyt mitään kun niin hiljainen hurisija:
http://www.petnetstore.fi/tuotteet/turkin-ja-kynsienhoito-kammat-harjat-sakset-hiomalaitteet/Bamboo-Perfect-Paws-kynsitrimmeri-koirille - Koiranomistaja
Dark Respect Thunder kirjoitti:
Hommasin tämmösen ja on hyvä peli, näin kokematonkin sai kynnet hivastua ja koirakaan ei välittänyt mitään kun niin hiljainen hurisija:
http://www.petnetstore.fi/tuotteet/turkin-ja-kynsienhoito-kammat-harjat-sakset-hiomalaitteet/Bamboo-Perfect-Paws-kynsitrimmeri-koirilleToimiko tuollainen kynsitrimmeri hyvin, oliko riittävän tehokas? Ollaan itsekin koitettu kynsitrimmeriä koirallemme, jolla on tummat kynnet (pelätään että leikataan kynsileikkureilla suoneen asti). Mutta ostamamme trimmeri ei ollut kovinkaan tehokas, sai hurruutella todella kauan että näki eden pientä muutosta.
- Dark Respect Thunder
Koiranomistaja kirjoitti:
Toimiko tuollainen kynsitrimmeri hyvin, oliko riittävän tehokas? Ollaan itsekin koitettu kynsitrimmeriä koirallemme, jolla on tummat kynnet (pelätään että leikataan kynsileikkureilla suoneen asti). Mutta ostamamme trimmeri ei ollut kovinkaan tehokas, sai hurruutella todella kauan että näki eden pientä muutosta.
Kyllä siinä tehoa riittää: neljä nopeutta kytkimessä, varmaan akulla oleva tehokkaampi, mutta kyllä toimii tuokin minkä ostin: 4-patteria, ja jarru ettei tosiaan pääsee sulattaan kynsiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472