Käsiin ajautui Alfa tuulilasivene Made in Paltamo. Mihin ko. veneen valmistus kaatui ?
Mielestäni ko. vene on 90 luvun tuotteeksi linjakas, tosin aika painava. Onko tuttu tuote?
Alfa veneet
16
2911
Vastaukset
- Stand me
Up
- tahW
Eikö kukaan tiedä ? Vai onko tämä kielletty puheenaihe ?
- ikinä kuullukkaan
mistä tiedät paltamolaiseksi?
- Anonyymi
...se on kateellisuudella rakennettu...
- Tästä tiedän
Keski-Liikala Osmo Alfa tuote Paltomo. Veneesä lukee että on valmistettu Paltamossa.
- runosuoli24
Perseelleen meni tämä firma.
- olepas hyvä?
"kato v....u googlesta" toimi tässäkin tapauksessa:
....
Osmo Keski-Liikala lopetti yrityksensä (Alfa-tuote) toiminnan kunnan vastaanottohallin, Konttitie 4, tiloissa loppuvuodesta 2002.
...- Tl vene
No sieltähän minä tämän yrittäjän tiedot hainkin KVG:llä (rakennuslupa asioista).
Minkä takia meni perseelleen ? Huonot tuotteet vai mikä oli syynä ? - Koskenlaskija
Tl vene kirjoitti:
No sieltähän minä tämän yrittäjän tiedot hainkin KVG:llä (rakennuslupa asioista).
Minkä takia meni perseelleen ? Huonot tuotteet vai mikä oli syynä ?Hyvät tuotteet mutta tuli lama. Tekee vielä tilauksesta tuotteita.
Veneen virallinen nimi on: Alfa speed power.
On hyvä ajettava ja voi laittaa ison moottorin.
- Anonyymi
Hetken aikaa oli. Meni Ikaalisiin mp:n vaihdossa.
- Anonyymi
Nihkeätä tuntuu olevan.
Sano lämpölaitoksen mies aamukakalla. - Anonyymi
paltamon frederikki niitä ollu työstämässä
- Anonyymi
Eiks se kaatunut kun Iso herra juonitteli ns.nuoria veljeksiä yrittämään jo valmiiks isois velois olevaa yritystä mainitsematta asiasta nuorille, no kuka lopulta joutuivat maksumiehiks? Kyl kylil näytetään niin polleeta että,eiks toi kusetus ole siirtyny jälkikasvun yrityksiin,,,jos pelkän oven vaihdost laskutetaa 16 tuntia,,,,,ammattitaitoista porukkaa ilmeisesti?????
- Anonyymi
Ketä nämä on?
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586