Olen lähdössä thaimaaseen ja en töiden takia tiedä kuinka kauan maassa aion aikaa viettää. Anon kyllä 2kk viisumin ja vähintäänkin yli kuukauden olen varmasti thaimaassa.
Onko ongelmaa jos ei ole paluu lippua kun on kuitenkin viisumi?
Olen kuullut että viisumiin saisi 30vrk lisäyksen jotenkin? Miten ja missä tuo siis tapahtuu ja voiko sen toteuttaa Chiang Maissa?
Olen ajatellut käydä myös Laos:ssa niin saanko Laos:sta palatessa jotenkin uuden 2kk viisumin vai saanko vain 14vrk oleskeluoikeuden thaimaahan kun tulen maateitse?
Pelkkä menolippu thaimaaseen?
8
1263
Vastaukset
- paperit kuntoon 100%
Lentoasemalla näin aikoinaan tilanteen, jossa Finnairi ei ottanut edes koneeseen sellaisia, joilla ei ollut paluulippu BKK- meno lennolla.
- minne menet ?
Paluulippu täytyy olla kun matkustaa thaimaahan thaimaaseesta en tiedä.
- TitoOrtizz
Tiedän että ilman viisumia on oltava lippu pois thaimaasta 30vrk sisällä mutta päteekö tämä jos on viisumi?
- katso täältä
http://www2.thaiembassy.fi/
Luulisi tuolta selviävän - vili14125
se lippu juttuki o iha tuurillaan. iteltä ei ainakaa kysytty mitää ja jos ne kysyy nii suomen päässä ne sitä kysyy, thaimaan päässä ei oo aikaa eikä kiinnostusta.. kuitenki voit toki ostaa aihemmin jonkun halvan lennon about 50euroa esim hat yai - kualalumpur airasialta, tai sit junalipun saa 12eurolla jostai netistä hat yai - malesia mutta en muista sivua. Et sieltä vaa tilailemaa ja jättää käyttämättä tai sit riskillä. toki voithan valmiiks kattoo lipun ja sit jos lentokentällä homma kusee nii tilata vasta sitten jos on pakko.
- Leijona
Yleensä meno-paluu lippu on paljon halvempi kuin yksisuuntainen lippu. Jätät paluulennon käyttämättä tai ostat sen hintaisen lipun, jota voi joko maksutta ja lisämaksulla muuttaa.
- Jos on jo viisumi
Jos sinullla on valmiiksi Suomesta lähtiessä (turisti)viisumi niin mitään poistumislippuja maasta ei tarvita.
Chiang Maista kuten kaikkialta Thaimaasta tuohon voi anoa 30 vrk jatkon paikallisesta imigraatio officesta (maksaa 1900b).
Viisumi on käytetty kun olet tullut maahan (oletan että sinulla on single entry turistiviisumi). Tällöin Laosista tullessasi saat tuon 14 vrk maarajalta ja 30 vrk lentäen. Tientenkin voi anoa uuden Turistiviisumin Vientianen lähetystöstä jolloin saat jälleen oleskella 60vrk ( tuon 30 vrk jatkon) - yuki1
Muistakaa se että turistiviisumia ei myönnetä Thaimaasta tai Vientiasta jos passissasi on 3 tai 4 turistiviisumia, Gambodiasta saa mutta matkustaminen vie aikaa! Eli 90p Thaikuissa, Laosiin 30p 35$ tai 1200 batia 30p gambodia 35$ eli 5kk reilaamista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391