Ajokoiraa ammuttu Sotkamossa

aina paukkuu

Siinä taas surullinen esimerkki, mitä tapahtuu kun asehörhöille myönnetään aseita metsästys käyttöön.
Kaikkea liikkuvaa ammutaan, onneksi nyt ei sattunut olemaan ihminen, mutta viaton koira joutui nyt asehörhön tulilinjalle.

yleiseen turvaallisuuteen vedoten, pitäisi kaikki luvat perua. Rikollisten kanssa voidaan vielä elää, koska he laittomilla aseilla ampuvat pääsääntöisesti toisiaan, mutta nämä luvallisten aseiden haltiat ovat täysin arvaamattomia, ampuvat viattomia sivullisia, koiria. Eli nähtävästi mitä milloinkin sattuu aseen piipun eteen.

5

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehtaatko kertoa?

Voisitko vaihteeksi kertoa mitä itse harrastat? Ruvetaan sitten kilpaa arvostelemaan toistemme harrastuksia, tämä on kovin yksipuolista.

• Ettei vaan ollut

maakuntamatkaileva susianalysti, joka siellä haikaili koirapaistia.

• Geff

Ja aseahdistunut taas päässyt lukemaan sanan ase, ammuttu, laukaus, metsästys tai jotain vastaavaa, niin heti tuli stondis kun ne aseet kiehtoo vaan niin kauhiasti!

Onneksi näin aselupien haltijana en saa samanlaisia kiksejä näistä jutuista!

• reikien tutkija

Ville N ei näy muistaneen teollisuuden pumppujen voimaa. Jos palokunan auton pumpulla pystyy lennättämään peltikaton tai melkoisen ryhmän mielenosoittajia, ja brassit kaivavat vesisuihkuilla metallia ja timantteja, Talvivaaran pumpun suihku repii kaikki muovikalvot ja kaivaa maat niiden alta. Ja kun vesialtaan laitoja on korotettu, on veden paine pohjaan jokaisen teknilliseen kouluun sisään lasketun laskettavissa. Vesisateet ovat tärkeitä, mutta kukaan ei ole vielä miettinyt Talvivaaran vesiputken pään asentoa silloin kun kipsisakka-allasta alettiin täyttää ylimääräisellä nesteellä. 1 plus 1 = 2 plus reikä!

• Aaahdistunut Lukijah

Olin ahdistunut kun ei ase juttuja oikein ollu viime viikolla mutta NYT on taas paukkunut ja ASEITA käytetän niin VÄÄRIN,
        IHANAAAAA!!!!!
        Nytpäs te Hörpsykköhörhöttimet oottekin hiljaa kun MINÄ täällä teitä kuritan hurjasti kun ammutte suuosumia koiriin ja ovenläpiammunnan SM-kilpailut käytiin Helsingissä, perkkula juu!
        Ja KYLLÄ Ville N ei muista sitä PUMPPUJEN voimaa siis PUMPPUHAULIKOIDEN! mun mielestä heti tuosta tuli mieleen kun katotkin lentää osumasta niin ASE se on eikä mikään palojuttu hittolainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      8086
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3782
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3289
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2541
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2175
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1970
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe