Paikallinen rakennusliike kyrpiintyi teknisen lautakunnan päätökseen, kun HOVIHANKKIJAA ei valittukaan tällä kertaa Vääksyn koulun rakentajaksi.
Jokohan vihdoinkin saataisiin yksi homevapaa julkisrakennus Asikkalaan !
Kiusa se on pienikin kiusa; reppana valitti markkinaoikeuteen ja vaatii yli 600000 euron hyvitystä.
Rakennusliike Pakkanen Oy
7
897
Vastaukset
- Grande Katastrof
Eikö se Sauli saanut sumplittua urakkaa omalle firmalle.
Ajat muuttuu, ihmiset vaihtuu ja kerho ei enää kokoonnu; Hyvä Veliseni ! - gunnarella
Onhan se tuokin eräänlainen tapa hankkia tuloja!Ihmetystä onkin herättänyt tuo monopoliasema.
- S. P.
Minä en Asikkalan kunnalle enää verojani maksa !
Eroan kaikista luottamustoimista !
Soronoo köyhät, muutin kirjani muualle.
- Oikein kauas kiitos
Ihminen kun vanhenee niin siitä tulee lapsi jälleen ja kiukuttelu on myös tätä luokkaa. Tervemenoa. Kukapa mahtaa kaivata ?
- järkeekin vois ..
Kannattaahan sitä maksaa 200000€ mieluummin virolaisille ja ruotsalaisille kuin oman kunnan asukeille. Ja työmaa tulee kyllä jatkumaan piitkääään yli rakennusajan. Vai miltäs näyttää nuo siltatyömaat Lahen holmassa ja Vääksyn kanavalla???
- Veka pilvenreunalta
Taisi olla Pakkasen-klaanille kova tappio purtavaksi. Siellähän on kohta poikienkin omakotitalot myytävänä ja muutto edessä Padasjoelle isin perässä. Yhtiöhän siirtää kotipaikkansa tietenkin pois Asikkalasta; sehän nyt on selvä.
Mitähän jäynää vielä keksivätkään ? - Hiihellään myö vaan
Pakkasen tarjous oli kylläkin halvempi.
Mutta niinhän se on, että jos halvan ja hyvän koulun haluaa niin olisi pitänyt ostaa kaksi koulua ja Sauli hyvä; tähän Asikkalan kunnalla ei ole varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649