siivouspalkka

minä

Saan siivouksesta 9,80€ tunnilta... Eikös se ole aikas hyvin, kun olen kaikenlisäksi kesätyöntekijä... Viimeksi kahden viikon palkkani oli vähän yli 1200€ brutto... Tosin siihen olin tehnyt ylitöitäkin kahtena sunnuntaina...

19

10405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppi&ämpäri

      kerro hyvä ihminen mistä tollasta palkkaa saa?
      kaikilla kokemuslisillänikin ja mittavalla työ kokemuksella ja koulutuksella en yllä samaan.
      Missä maksetaan noin hyvin ?

      • alkup.

        Paperitehtaassa maksetaan näin hyvin kesätyöläiselle... Vakituiset saavatkin sitten vielä vähän enemmän... Ko. paperitehtaalla on oma siivous, ei siivousfirman kautta otetut siivoojat... Mutta kyseessä on iso tehdas ja paperiliiton sopimus... Mutta mielestäni siivouksesta pitäisi maksaa joka paikassa saman verran, sen verran rankkaa työtä se on...


      • Laitoshuoltaja
        alkup. kirjoitti:

        Paperitehtaassa maksetaan näin hyvin kesätyöläiselle... Vakituiset saavatkin sitten vielä vähän enemmän... Ko. paperitehtaalla on oma siivous, ei siivousfirman kautta otetut siivoojat... Mutta kyseessä on iso tehdas ja paperiliiton sopimus... Mutta mielestäni siivouksesta pitäisi maksaa joka paikassa saman verran, sen verran rankkaa työtä se on...

        On hyvät palkat verrattuna koska miesvaltanen ala ja osaavat siten lakkoillakkin. Siksi siivoojatkin saa hyvää palkkaa koska heillä on omat siivoojat eikä minkään firman kautta otettu.

        Ite olen koulusiivoojana ja meille maksetaan kuukausipalkkaa joka on 1316 e jos on alle 4v kokemusta.
        Siitä sitten palkka nousee 4v,7v ja 10v jälkeen.


      • Anonyymi

        Noi olivat varmaankin vitsejä????? Olen eläkkeellä ja tienaan paljon enemmän. Olen toki tehnyt töitä melkein 50 v. 11-vuotiaasta lähtien, mutten aina tokikaan veronalaisena. Siis alaikäisenä.


        '

        Olkaa aina varmoja, että saatte työnteostanne palkkakuitin, jossa näkyy veronpidätykset yms.


    • ex-riistetty

      et ole siivousfirman kautta, vaan suoraan jonkun yrityksen (todennäköisesti miesvaltaisen) palkkalistoilla. Ole tyytyväinen hyvään palkkaasi, siivousfirmassa saisit samasta hommasta 2e vähemmän ja lisäksi tilinauhasta puuttuisi mitä todennäköisimmin tunteja. Heh.

    • Ani

      Palkka 1650e/kk. Mielestäni ihan hyvä tämäkin.

      • Toheloko?

        Olet ilmeisesti sama Tohelo nimimerkillä viestiketjun aloittanut henkilö.
        Olisi todella mukava tietää missä mukamas noin hyvin maksetaan koulusiivouksesta. EI AINAKAAN HELSINGISSÄ! (ei Palmiassa eikä missään siivousfirmassa)
        Minullakin on kaikki kolme ikälisää eikä palkka ole lähelläkään tuota 1650. Taidat ihan vaan piruuttas täällä leuhkia. Ei ole oikein uskottava tämä palkalla leuhkiminen, sorry nyt vaan...


      • yrittäjä
        Toheloko? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sama Tohelo nimimerkillä viestiketjun aloittanut henkilö.
        Olisi todella mukava tietää missä mukamas noin hyvin maksetaan koulusiivouksesta. EI AINAKAAN HELSINGISSÄ! (ei Palmiassa eikä missään siivousfirmassa)
        Minullakin on kaikki kolme ikälisää eikä palkka ole lähelläkään tuota 1650. Taidat ihan vaan piruuttas täällä leuhkia. Ei ole oikein uskottava tämä palkalla leuhkiminen, sorry nyt vaan...

        ei kuulosta kyllä ihan oikealta tiedolta toi palkka.ellei kyseessä ole esim:toiminimi joka tekee aliurakointina,kuten nykyään hyvin monet teettää.sitten pienemmissä kuten omassanikin maksetaan kyllä 9-10e tunnilta työntekijälle,mutta työt useinmiten kausiluonteisia,urakoita ynm...vailla siis ison firman muita suajia.Mutta sen verran yrittäjänä tiedän että tämmöiset läheltä 10e.tuntipalkka on jo sinänsä huippuliksaa.ja jos isompi kohde niin kyllä se tuntipalkka/kuukausipalkka on pienempi.että en usko minäkään vakituiseen palkkaan ja tuloon(työntekijällä.anteeksi jos väärässä olen.


      • saneerausmies
        yrittäjä kirjoitti:

        ei kuulosta kyllä ihan oikealta tiedolta toi palkka.ellei kyseessä ole esim:toiminimi joka tekee aliurakointina,kuten nykyään hyvin monet teettää.sitten pienemmissä kuten omassanikin maksetaan kyllä 9-10e tunnilta työntekijälle,mutta työt useinmiten kausiluonteisia,urakoita ynm...vailla siis ison firman muita suajia.Mutta sen verran yrittäjänä tiedän että tämmöiset läheltä 10e.tuntipalkka on jo sinänsä huippuliksaa.ja jos isompi kohde niin kyllä se tuntipalkka/kuukausipalkka on pienempi.että en usko minäkään vakituiseen palkkaan ja tuloon(työntekijällä.anteeksi jos väärässä olen.

        maksetaan meidän firmassa siivoojalle joka tekee loppusiivouksia pyyhkii pölyjä yms.


      • alkup.
        yrittäjä kirjoitti:

        ei kuulosta kyllä ihan oikealta tiedolta toi palkka.ellei kyseessä ole esim:toiminimi joka tekee aliurakointina,kuten nykyään hyvin monet teettää.sitten pienemmissä kuten omassanikin maksetaan kyllä 9-10e tunnilta työntekijälle,mutta työt useinmiten kausiluonteisia,urakoita ynm...vailla siis ison firman muita suajia.Mutta sen verran yrittäjänä tiedän että tämmöiset läheltä 10e.tuntipalkka on jo sinänsä huippuliksaa.ja jos isompi kohde niin kyllä se tuntipalkka/kuukausipalkka on pienempi.että en usko minäkään vakituiseen palkkaan ja tuloon(työntekijällä.anteeksi jos väärässä olen.

        Joku ilm. väitti tohelon olevan kanssani sama henkilö mutta ei ole... Sinulle viestiä: Tuntipalkkani on nimenomaan 9,80 ja olen kesätyöntekijä... Vakituiset tässä paperitehtaassa saavat vielä hieman enemmän... Mutta kuten aiemmin tuossa jo mainitsin, kyseessä on iso paperitehdas ja oma siivoushuolto... Ja kaikille siivoojille kuuluisi tuollainen palkka, koska työ on rankkaa... Ja siihen bruttoon kahdelta viikolta, jonka mainitsin tein ylitöitä molempina sunnuntaina tämän kahden viikon aikana... yht. 17tuntia... Perusbrutto kahdelta viikolta on 784€...


      • Tohelo=Ani
        Toheloko? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sama Tohelo nimimerkillä viestiketjun aloittanut henkilö.
        Olisi todella mukava tietää missä mukamas noin hyvin maksetaan koulusiivouksesta. EI AINAKAAN HELSINGISSÄ! (ei Palmiassa eikä missään siivousfirmassa)
        Minullakin on kaikki kolme ikälisää eikä palkka ole lähelläkään tuota 1650. Taidat ihan vaan piruuttas täällä leuhkia. Ei ole oikein uskottava tämä palkalla leuhkiminen, sorry nyt vaan...

        Kaipa sitä ihminen saa olla iloinen hyvästä työpaikasta..? Ihmettelin minäkin aluksi tuota palkkaa, työtä etsiessäni kaikki siivousfirmat tuntuivat tarjoavan n.7e/h liksaa. Siksi minä sen avauksen teinkin, ajattelin että jospas koulusiivouksesta maksetaan yleisesti paremmin. Näin ei ilmeisesti ole, en kuitenkaan leukimaan tänne tullut eikä tämä huijaustakaan ole. Espoossa asun, tarkemmin en kerro.


      • Anonyymi
        Toheloko? kirjoitti:

        Olet ilmeisesti sama Tohelo nimimerkillä viestiketjun aloittanut henkilö.
        Olisi todella mukava tietää missä mukamas noin hyvin maksetaan koulusiivouksesta. EI AINAKAAN HELSINGISSÄ! (ei Palmiassa eikä missään siivousfirmassa)
        Minullakin on kaikki kolme ikälisää eikä palkka ole lähelläkään tuota 1650. Taidat ihan vaan piruuttas täällä leuhkia. Ei ole oikein uskottava tämä palkalla leuhkiminen, sorry nyt vaan...

        Nyt, haloo! Onko tosiaan tuo 1650 brutto? Jos, niin olis nuijalla töitä. Ehdotankin menemistä työvoimatoimistoon ja hankkimaan itselle joku toinen hintavampi ammatti. Ko tstosta voi löytää ehkä parempipalkkaista ja mielenkiintoisampaakin tekemistä. Minäkin opiskelin uuden ammatin 47-vuotiaana, enkä ole hetkeäkään katunut.


    • yrittäjä

      9,80 on siivousalalta hyvä.ja siivouksen palkat täysin aliarvostettuja ja huonoja työstä joka on raskasta,ruumillista ja kyllä varsin tärkeetä.

      • Markku

        HhEhEh Että siivousko on muka raskasta.Olen ollut joskus nuorempana siivoamassa ja voin sanoa etteä tämä työ ei todellakaan ole raskasta.Tällä hetkellä paiskin hommia metsurina kesät ja talvet,Talvellako paiskit hommia 10 tuntia Yli metrin kinoksissa niin tätä voi sanoa raskaaksi työksi.Teillähän on pirulauta melkein sama palkka kun mulla.Ei saatana, älkää nyt valittakotämän maan helpoimista työstä.Akkakin oli muutama vuosi sitten siivoamassa ja painaa noin 90 kg.Että jos noilla kiloilla voi työtä tehä niin ei se voi olla rankkaa tänä päivänäkään.Tyttökin oli 15vuotiaana kesätyöpaikassa siivoojana hehehee


      • Naiset
        Markku kirjoitti:

        HhEhEh Että siivousko on muka raskasta.Olen ollut joskus nuorempana siivoamassa ja voin sanoa etteä tämä työ ei todellakaan ole raskasta.Tällä hetkellä paiskin hommia metsurina kesät ja talvet,Talvellako paiskit hommia 10 tuntia Yli metrin kinoksissa niin tätä voi sanoa raskaaksi työksi.Teillähän on pirulauta melkein sama palkka kun mulla.Ei saatana, älkää nyt valittakotämän maan helpoimista työstä.Akkakin oli muutama vuosi sitten siivoamassa ja painaa noin 90 kg.Että jos noilla kiloilla voi työtä tehä niin ei se voi olla rankkaa tänä päivänäkään.Tyttökin oli 15vuotiaana kesätyöpaikassa siivoojana hehehee

        Sellaisia ne naiset on.Valittavat joka asiasta


      • Höh
        Markku kirjoitti:

        HhEhEh Että siivousko on muka raskasta.Olen ollut joskus nuorempana siivoamassa ja voin sanoa etteä tämä työ ei todellakaan ole raskasta.Tällä hetkellä paiskin hommia metsurina kesät ja talvet,Talvellako paiskit hommia 10 tuntia Yli metrin kinoksissa niin tätä voi sanoa raskaaksi työksi.Teillähän on pirulauta melkein sama palkka kun mulla.Ei saatana, älkää nyt valittakotämän maan helpoimista työstä.Akkakin oli muutama vuosi sitten siivoamassa ja painaa noin 90 kg.Että jos noilla kiloilla voi työtä tehä niin ei se voi olla rankkaa tänä päivänäkään.Tyttökin oli 15vuotiaana kesätyöpaikassa siivoojana hehehee

        Pitäisi vielä ilmaiseksi ruveta heilumaan. Joka sentti ollaan ansaittu, metsureilta palkat puoleen, liikaa tulee teille rahaa. Kaikenmaailman insinöörit tietokoneen ääressä pääsevät kyllä TUHAT kertaa helpommalla ja palkka on viisinkertainen. Puutu oikeisiin epäkohtiin, jos joltain haluat rahaa viedä.


    • Juri

      Vaimoni saa 10,8€ tunti puhelin km korvauksen tekee tilaus siivouksia keski-suomessa aikaisempi siivooja oli saanut vain 7,20€ tunti ilman muita lisiä. Kannatta kuulemma nopealle ja tehokkaalle maksaa enempi (palkka nousi 2 vk jälkeen tästä 7,2€:stä kun meinasi mennä muualle)

      • pulu

        Olen kesätyössä Ruotsissa siivoomassa ja minulla on palkka vähän reilu 10 ekee tunnilta. Mutta tiedän yhden joka oli sijaisena koulusiivoojana ja palkka oli 11 ekee tunnilta. Olen sitä mieltä, että Suomessa siivoojan palkat on aivan liian alhaiset!


    • Anonyymi

      Sain 1980 siivouspalkkaa n. 30 mk/h ja joissakin paikoissa 50/h.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe