Sellainen toinen merkki on olemassa

Oho,niinpäonkin

Lähestyvästä talvesta.
- En lähtisi enää merelle. En tohtisi. Ei, mä hain vain salaattia. Ihan vain k*****ää, joutuu koko elämän tarkkailemaan syömisiään, ja vahtimaan painoaan. Painonvahtimisiaan päivittelee, kun jouduin itse, ihan tosi, jonkun toisen oma, tällaisen uhriksi. Tätä on tehty, ja suunniteltu, asia on lyöty lukkoon, ehkä kun mä olen ollut 10-vuotias, kesällä, eli siis 9-vuotta. Perhe-siteiden ja perhesuhteiden rikkonaisuuden vuoksi, että tuntisimme läheisyyttä, ja siis siten tuntisimme rauhoittuvamme.

- Ei tämä on sieltä, aseliikkeestä tehtyä.
- Ei sulla ole taas hyvää objekti-novellia, esim. ajan unohtamisesta. Kun se vain katoaa kaupan ahtaiden hyllyjen ja käytävien, luokse. Ei mulle heti tule, tai tullut mieleen.
Mikä tässä sitten on erilaista?
-No, esim. ihan oikea tila. Ihan oikea, aika, tapa, paikka ja tila.
Miskasta kysytään, että miten niin hän on tuttu?
- On hän joo, jotenkin tuttu, kun hän on sieltä, löytänyt, herran jumala, jonkun oikean ystävän, ja käskenyt käymään ja kylään. Mutta mä en aina näe noin.
- Etkö, etkö todellakaan näe?
- Ei mä näen aika vaaleana. Ajoittain, näen hänet aivan vaaleana, vaikka hän on tumma, esim. näytelmässä. Mitä sä siinä näytelmässä sitten teet?
- Mä teen, sitä, empatia ja kauneus, juttua joka on myös mun mielestä sekä yleis-sivitys, että loogisuus, ihan kokonaisuudessaan. Ei sitä saa multa niin hirveästi kopioida.
Miska ja Si... ei oikein tiedä mitä sanoa.
Mistä mä ajattelin, ettei saa käydä niin julmasti päälle?
-Enhän mä sellaiseen sovi, en sitten lainkaan. Tämä oli kun hänen kaveri höpönsä oli jäänyt päälle, ja hän käski, ihan kaikkia käymään, koko ajan.
Ja että hän voi arvioida, ja laskea....
- Mutta osaako hän?
- No, osaa hän.
Olen jo paljon rauhallisempi, enkä lainkaan, niin vainoharhainen.
- Ei saa tehdä Miskallekaan pahaa. Tämä on vähän erikoinen, ja vaikuttaa varmasti sekin osaltaan.
Miska istuu rusetin kanssa vieressäni, ja sen kun suu soittaa, huomaatteko, kun katsoo sitä pitkää, noitaa ihan tarkkaan...
Mulla on pitkästi tästä, sekä tasapainoisuudesta, että sen opista.
Ootko sä kirjoittanut sitä koskaan?
- En ole vain vähän avannut muistiin tuonnempaa varten.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        161
        2746
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        2006
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        22
        2001
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1806
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        68
        1557
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1313
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1212
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        10
        1201
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        9
        1171
      Aihe