Perjantaialoitus

Lähtiskös joku mun kaa sillee?
Et kirjottais kun mää ja mää sit vastaisin kun hää?
Keksittäs vaikka jännät nimmaritkii...?
Kaikki muut olisivat hiljaa, pidättäs vain jänskättäen henkeään.

Mulla olis montakin ehdokasta, kun mää haluisiin, mut aikasti hintsusti niitä ihqu-fiksuja.
Mut ihan kivasti voitais bamlata tyhmääki tarinaa.
Tulis, niin kusta, kaikkien tsättien mude?
Ihan vois olla joku miehenpuolikaskii, vaikkapa kookoo, me mentäs sit oikeutee kasikaulakkain, laillisesti huumautuneena, hoilattaisiin Karjalaisia pilkka-lauluja toisillemme.
Ihqusti tyhjentäisi tuomari käräjäsalin, ennätysvauhtia. Siinä lentäisivät ankkulin napitkin.

Mua jänskättää nyt karseesti...

H.

124

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sori ny

Mun piti skrivaa: ninkusta..:)
      H.

• haittaks´se?

Et kai sä meinaa raiskata mua? Toisaalta, oishan se aika jänskää, kun mua ei oo kukaan viellä sillee... niinku...raiskannu, vaikka kuutisenkymmentä on ollutkin, joten kokemusta ainakin piisaa, ..vai mitä?

• Aikuiset ihminen

Nyt menee tosi mauttomaks!

• erittäin törkeää

Ei ole kovinkaan fiksua jos tämä tuolla tyylillä jatkuu, onko pakko pilkata ihmistä.

• heili virosta
        erittäin törkeää kirjoitti:

Ei ole kovinkaan fiksua jos tämä tuolla tyylillä jatkuu, onko pakko pilkata ihmistä.

Hui siu kassas, mite sie kehtaat.
        Iha miuta alko punastuttaa ku sie oot huski nii
        mahoton.
        Mut kyl mie suostun. Voit sie antaa siu numero ni mie
        helitän.

• Oisko Reima? Eii :))

Mie oon hilpeä akka!

• Jos olet Kyyläsen Reima, niin valhettelet, et ole mikään hilpeä akka, vaan mammanpoika peräkammarin peränurkasta.
        Mitäs Lissulle kuuluu?

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Jos olet Kyyläsen Reima, niin valhettelet, et ole mikään hilpeä akka, vaan mammanpoika peräkammarin peränurkasta.
        Mitäs Lissulle kuuluu?

Hitsi, miten sä arvasit. Mä jouduin asumaan koko sateisen kesän teltassa. Äippä meni keväällä lonkkaleikkaukseen ja Lissu (siis Lissu LIkamieli) oli auttamassa taloustöissä. Ne akat (ei yhtään hilpiät) alko taas naittamaan minua sille Lissulle. Ei auttanut, kun mennä mettään pakoon. Siältä just tulin. Pitäis kai pestä nää vaatteet ja makuupussi. Tukka ja naama kans. Kävin mä kesällä uimassa, että en mä ihan pesemättä oo ollu.

• Reima K. kirjoitti:

Hitsi, miten sä arvasit. Mä jouduin asumaan koko sateisen kesän teltassa. Äippä meni keväällä lonkkaleikkaukseen ja Lissu (siis Lissu LIkamieli) oli auttamassa taloustöissä. Ne akat (ei yhtään hilpiät) alko taas naittamaan minua sille Lissulle. Ei auttanut, kun mennä mettään pakoon. Siältä just tulin. Pitäis kai pestä nää vaatteet ja makuupussi. Tukka ja naama kans. Kävin mä kesällä uimassa, että en mä ihan pesemättä oo ollu.

Helppo arvata, paljon helpompi kuin tään oudon aloittajan tarkoitusperät.
        En käsitä miks sä sitä Lissua pakenet, aattele vähän, sul olis siinä nainen ihan hollillaan, tekis taloustyöt, paikkais sun housus.
        Pesis saunassa ainaskii sun selkäs... :)
        Olet sä melkoisen höhlä, koko kesän mettässä piilottelemassa.
        Hyvä kun älysit tulla pois, pian tuloo talvi...olisit jäätyny makuupussiis.

Ja kaiva kaikki hirvikärpäset nutuistas, tukastas ja haaruistas, ettei Lissu peljästy, jotta mikä siäl mönkii...

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Helppo arvata, paljon helpompi kuin tään oudon aloittajan tarkoitusperät.
        En käsitä miks sä sitä Lissua pakenet, aattele vähän, sul olis siinä nainen ihan hollillaan, tekis taloustyöt, paikkais sun housus.
        Pesis saunassa ainaskii sun selkäs... :)
        Olet sä melkoisen höhlä, koko kesän mettässä piilottelemassa.
        Hyvä kun älysit tulla pois, pian tuloo talvi...olisit jäätyny makuupussiis.

Ja kaiva kaikki hirvikärpäset nutuistas, tukastas ja haaruistas, ettei Lissu peljästy, jotta mikä siäl mönkii...

Minähän en Lissulle ukoks mene. Se on niin ahdasmielinen. Näkee kaikessa vaan syntiä syntiä synnin päälle ja rumakin se on kun pergele. Sillä on semmoset heltat molempien suupielien alla ja yks iso leuan alla.

• !
        Reima K. kirjoitti:

Minähän en Lissulle ukoks mene. Se on niin ahdasmielinen. Näkee kaikessa vaan syntiä syntiä synnin päälle ja rumakin se on kun pergele. Sillä on semmoset heltat molempien suupielien alla ja yks iso leuan alla.

Juuri aloittajan kaipaamaa tasoa, oletan.

Jatka valitsemallasi tiellä!

• Reima K. kirjoitti:

Huomannet Reima, ettei täällä suvaita huumoria, palstan tason pitää pysyä korkealla... :)
        Hyvää jatkoa sinulle.

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Huomannet Reima, ettei täällä suvaita huumoria, palstan tason pitää pysyä korkealla... :)
        Hyvää jatkoa sinulle.

Mitä huumoria, minähän kirjoitan vakavasta asiasta. Se on niin väärin kun akat(ei hilpiät) ahistaa tämmösen kiltin miesparan mettään asumaan hirvikärpästän armoille. Mulla on vissiin lapamatokin. Tulitikut kastu ja piti syödä raakaa kalaa. Enks mä vois tulla teille rengiksi? Ruokapalkalla tekisin hommia.

• Reima K. kirjoitti:

Mitä huumoria, minähän kirjoitan vakavasta asiasta. Se on niin väärin kun akat(ei hilpiät) ahistaa tämmösen kiltin miesparan mettään asumaan hirvikärpästän armoille. Mulla on vissiin lapamatokin. Tulitikut kastu ja piti syödä raakaa kalaa. Enks mä vois tulla teille rengiksi? Ruokapalkalla tekisin hommia.

Niin sinä kirjoitat vakavasti, mutta minä en, koska kuulun niihin hilpeisiin akkoihin ja ilmeisesti yllytin sinua näissä viesteissäni.

Hoida se lapamato ens hiiteen, sitten voit tulla meille rengiksi.
        Nytkin voisit istua saunassa vahtimassa ettei tuli kiukaan alta sammu.
        Minun ei tarvitsisi rampata sataa kertaa alakerrassa.
        Mutta sieniä et saisi syödä, annan niitä ystäville joululahjaksi..

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Niin sinä kirjoitat vakavasti, mutta minä en, koska kuulun niihin hilpeisiin akkoihin ja ilmeisesti yllytin sinua näissä viesteissäni.

Hoida se lapamato ens hiiteen, sitten voit tulla meille rengiksi.
        Nytkin voisit istua saunassa vahtimassa ettei tuli kiukaan alta sammu.
        Minun ei tarvitsisi rampata sataa kertaa alakerrassa.
        Mutta sieniä et saisi syödä, annan niitä ystäville joululahjaksi..

Lapamadon saa vissiin pois niillä kooiran matolääkkeillä. I tabletti kiloa kohti. Täytyy ostaa monta pahettia.

Mä meen nyt lainaamaan videovuokraamosta sen Essi ja Billuusia filmin. Eikös se ole joku vanha satuaihe?

• Reima K. kirjoitti:

Lapamadon saa vissiin pois niillä kooiran matolääkkeillä. I tabletti kiloa kohti. Täytyy ostaa monta pahettia.

Mä meen nyt lainaamaan videovuokraamosta sen Essi ja Billuusia filmin. Eikös se ole joku vanha satuaihe?

Melkoinen annos, noin sata tablettia, kunhan ei vetäis vattaa ruikulille.
        Kyllä se taitaa olla joku vanha satu, meniköhän tuo nimi nyt ihan oikein. Oletko katsonut sitä Turtleluttania vai mikä se oli, se on kans hyvä filmi, kannattaa lainata.

• :))
        Reima K. kirjoitti:

Lumiukko ja sen seitsemän satiaistakin on kiva leffa.

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Melkoinen annos, noin sata tablettia, kunhan ei vetäis vattaa ruikulille.
        Kyllä se taitaa olla joku vanha satu, meniköhän tuo nimi nyt ihan oikein. Oletko katsonut sitä Turtleluttania vai mikä se oli, se on kans hyvä filmi, kannattaa lainata.

Vai oliko se sittenkin niin, että 1 tapletti 5 kiloo kohti. Sitten riittää 20 taplettia.
        Ai sä takotat niitä ninjakilpikonneja, Turtteluttaneita, vai mitä ne nyt oli.

• Reima K.
        :)) kirjoitti:

Lumiukko ja sen seitsemän satiaistakin on kiva leffa.

Onks se piirretty? Mun tarttee kirjottaa ylös noi filmien nimet, että muistan.

• Anceli
        Reima K. kirjoitti:

Vai oliko se sittenkin niin, että 1 tapletti 5 kiloo kohti. Sitten riittää 20 taplettia.
        Ai sä takotat niitä ninjakilpikonneja, Turtteluttaneita, vai mitä ne nyt oli.

Luehan se käyttöohje tarkempaan, menee annostuskin oikein eikä niin monet housut tuhraannu. Lissu suuttuu jos pyykkiä tulee hirveet määrät, eikä sulla riitä housutkaan.
        Eiks niitä ole vaan kahdet, toiset pyyykissä ja toiset läytössä.

Just, niitä ne oli ninjakilppareita.

• :))
        Reima K. kirjoitti:

Onks se piirretty? Mun tarttee kirjottaa ylös noi filmien nimet, että muistan.

Juu, pistä korvan taa!

Ivanhoovi ja Uljas Täpläkäskin on aika mielenkiintoinen elokuva.

• Reima K.
        :)) kirjoitti:

Juu, pistä korvan taa!

Ivanhoovi ja Uljas Täpläkäskin on aika mielenkiintoinen elokuva.

Kiitti vinkeistä!

• Reima K.
        Anceli kirjoitti:

Luehan se käyttöohje tarkempaan, menee annostuskin oikein eikä niin monet housut tuhraannu. Lissu suuttuu jos pyykkiä tulee hirveet määrät, eikä sulla riitä housutkaan.
        Eiks niitä ole vaan kahdet, toiset pyyykissä ja toiset läytössä.

Just, niitä ne oli ninjakilppareita.

Lissuhan ei minun vaatteisiin koske. Minä olen itsenäinen mies, elin monta kuukautta erämiehenä ja osaan kyllä huolehtia itsestäni. Mikäs nainen se Rasbuutia oikein on. Lähtisköhän se mun kanssa kirjeenvaihtoon. Se on ihan liian hyvä nainen Hunskille.

• Reima K. kirjoitti:

Lissuhan ei minun vaatteisiin koske. Minä olen itsenäinen mies, elin monta kuukautta erämiehenä ja osaan kyllä huolehtia itsestäni. Mikäs nainen se Rasbuutia oikein on. Lähtisköhän se mun kanssa kirjeenvaihtoon. Se on ihan liian hyvä nainen Hunskille.

En tunne Rasputiaa, mutta voithan sinä kysäistä alkaako hän sun kaa..tuolla toisella tuntuu olevan naisia joka kynnelle (eikä mitään tuhmaa jatkoa tähän), rumempia joutuu jo viskomaan yli laidan.

• demeter
        Anceli kirjoitti:

En tunne Rasputiaa, mutta voithan sinä kysäistä alkaako hän sun kaa..tuolla toisella tuntuu olevan naisia joka kynnelle (eikä mitään tuhmaa jatkoa tähän), rumempia joutuu jo viskomaan yli laidan.

Sitähän tässä on vakuuteltu, Anceli, että ketään ei hunksi kelpuuta. Kilpailluttaa vaan Rasputiaa ja Eufrosyneä ja ketä niitä nyt olikaan. Voi vielä jäädä luu jakajan kouraan...
        Mutta tämä Kyyläsen Reima. Sä siis tunnet sen ? Jospa joskus esittelisit mullekin.
        Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta: erähenkinen, sopivasti saavuttamaton, eikä lirku. Asialinjalla on mies. Ei suinkaan hän naisia pelkää ? Rohkaise nyt vaan minunkin puolestani, ettei ole miehen hyvä olla yksin, varoittavia esimerkkejä löytyy..))

• p.
        demeter kirjoitti:

Sitähän tässä on vakuuteltu, Anceli, että ketään ei hunksi kelpuuta. Kilpailluttaa vaan Rasputiaa ja Eufrosyneä ja ketä niitä nyt olikaan. Voi vielä jäädä luu jakajan kouraan...
        Mutta tämä Kyyläsen Reima. Sä siis tunnet sen ? Jospa joskus esittelisit mullekin.
        Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta: erähenkinen, sopivasti saavuttamaton, eikä lirku. Asialinjalla on mies. Ei suinkaan hän naisia pelkää ? Rohkaise nyt vaan minunkin puolestani, ettei ole miehen hyvä olla yksin, varoittavia esimerkkejä löytyy..))

Ahaa, onko löytynyt harvanaislaatuisuus, ihan ehta mies?
        Haloo, haloo, haluaa havaita hänkin.
        Reima ja rohkea, liekö kovinkin tohkea?

Erä mies, vai eräs mies, vaiko mies lainkaan?
        Epäilee......
        Niinhän se entinenkin mies, luonnossa pelkäsi, ja sitten meni telkkariin.

• demeter kirjoitti:

Demeter, tunnen Reiman vain näin palstan kautta, hän sanoi minua kerran hilpeäksi ja siitä tämä yhteydenpitomme alkoi.
        Nythän Reima on ollut siellä metsässä kaiken kesää, ilmankos ei ole palstalla näkynyt.
        Oikea nainen saisi Reimasta esiin todellisen uljaan, kunnon miehen, on vaan hakusessaan, kun Reima on niin ronkeli.

Sehän on ihan selvä, ettei hunksi muuta kuin narraa naisia, aina sitä joku lankaan menee. Kunnes herää totuuteen.

• demeter
        p. kirjoitti:

Ahaa, onko löytynyt harvanaislaatuisuus, ihan ehta mies?
        Haloo, haloo, haluaa havaita hänkin.
        Reima ja rohkea, liekö kovinkin tohkea?

Erä mies, vai eräs mies, vaiko mies lainkaan?
        Epäilee......
        Niinhän se entinenkin mies, luonnossa pelkäsi, ja sitten meni telkkariin.

Jaa, (p). Luotan Ancelin miesmakuun. Ajattele vaikka meidän yhteishyvää, kotikiusattua.. . Mutta näin meidän kesken, kyllä tuo Reima vähän liian hyvältä vaikuttaa - mieheksi..))

• demeter
        Anceli kirjoitti:

Demeter, tunnen Reiman vain näin palstan kautta, hän sanoi minua kerran hilpeäksi ja siitä tämä yhteydenpitomme alkoi.
        Nythän Reima on ollut siellä metsässä kaiken kesää, ilmankos ei ole palstalla näkynyt.
        Oikea nainen saisi Reimasta esiin todellisen uljaan, kunnon miehen, on vaan hakusessaan, kun Reima on niin ronkeli.

Sehän on ihan selvä, ettei hunksi muuta kuin narraa naisia, aina sitä joku lankaan menee. Kunnes herää totuuteen.

Reimalla on siis vielä silmääkin (Anceli), jos hilpeäksi kutsui. Vaan jos jäi katselemaan sinua sillä silmällä. Jotkut miehet valitsee varman päälle, varatun..))

Hunksin heräämistä on turha odottaa, unelmien nimiin hän on aina vannonut, muistelen...

• p.
        demeter kirjoitti:

Jaa, (p). Luotan Ancelin miesmakuun. Ajattele vaikka meidän yhteishyvää, kotikiusattua.. . Mutta näin meidän kesken, kyllä tuo Reima vähän liian hyvältä vaikuttaa - mieheksi..))

Jo vain, mie Ancelia uskon, vaikuttaa kovin tolkulta tytöltä. k/k:sta nyt on helppo tykätä, taitaa 99,99% tykätä.

Minäkin silti epäilen, tapani mukaan, siis Reiman reimuutta.

• p.
        Anceli kirjoitti:

Minen ala, kun minua ei kukaan mainitse hilpeäksi.
        Totiseksi torvensoittajaksi on joku kärkäs nimennyt, kärsäkäs.

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Enkeliltä kysyisin
        Se reima kun on ollu pitkään siel pusikos,ettei vaan olis niit mettäveljeksiä?
        Miten sä osaat sen virolaisen kans puhua?

• k/k kirjoitti:

Enkeliltä kysyisin

Eiköhän Reima ole vaan täällä kotimaan metsissä piileskellyt.
        Ihan hyvin suomeksi kirjoittaa, enhän minä ole hänen kanssaan puhunut.

• Reima K.
        k/k kirjoitti:

Enkeliltä kysyisin

k/k:lle vastaan. Minä olen inkeriläistä syntyperää. Åippä on syntynyt Novasolkassa. Iskä vainaja Valkeakirkossa eli Moloskovitsassa. Hyvää suomenkieltä olemme aina puhuneet.

• demeter kirjoitti:

Reimalla on siis vielä silmääkin (Anceli), jos hilpeäksi kutsui. Vaan jos jäi katselemaan sinua sillä silmällä. Jotkut miehet valitsee varman päälle, varatun..))

Hunksin heräämistä on turha odottaa, unelmien nimiin hän on aina vannonut, muistelen...

Jaa, olisko noin, täytyykin olla vähän varovaisempi jutuissaan, ettei Reima saa väärää käsitystä. Liian hilpeäksi ei auta heittäytyä, pitää vähän pakittaa.

Unelmat on siitä hyviä, että niiden mukana voi liihotella kauas pois, eikä kukaan estä niiden lentoa.
        Ei tarvitse katsella eikä kuunnella kiukkuisia naisia, saa rakentaa ihan omat, hurmaavat ihanteensa ja elää niiden kanssa onnellista satuelämää.

• p. kirjoitti:

Minen ala, kun minua ei kukaan mainitse hilpeäksi.
        Totiseksi torvensoittajaksi on joku kärkäs nimennyt, kärsäkäs.

Minusta sinä olet ihan mukava, jopa hilpeähkö ihminen... ;))

• p.
        Anceli kirjoitti:

Minusta sinä olet ihan mukava, jopa hilpeähkö ihminen... ;))

Olen salahauska. ;)) Stiiknafuulia.

• Anceli kirjoitti:

Eiköhän Reima ole vaan täällä kotimaan metsissä piileskellyt.
        Ihan hyvin suomeksi kirjoittaa, enhän minä ole hänen kanssaan puhunut.

No sitten kaik on hyvin ainakin mulla ,ainoostaan vettä saappaas 47mm satoi taas meille.
        Omituisen näköstä kun vettä normaalisti poistava viemäri työntää puolen metrin vesipatsasta pihalle.

• Reima K. kirjoitti:

k/k:lle vastaan. Minä olen inkeriläistä syntyperää. Åippä on syntynyt Novasolkassa. Iskä vainaja Valkeakirkossa eli Moloskovitsassa. Hyvää suomenkieltä olemme aina puhuneet.

No silviisiin,sortavalan poikii ollaan.
        Ne itäsuomalaiset on reippaita pajattajia.

• Reima K.
        koti-kiusattu kirjoitti:

No silviisiin,sortavalan poikii ollaan.
        Ne itäsuomalaiset on reippaita pajattajia.

Isovanhemmat tulivat perheen kanssa Kronstadtin kautta Suomeen. Ainoona matkatavarana valtava kollikissa, Juri. Se on täytettynä meidän olohuoneen nurkassa.

• Reima K. kirjoitti:

Isovanhemmat tulivat perheen kanssa Kronstadtin kautta Suomeen. Ainoona matkatavarana valtava kollikissa, Juri. Se on täytettynä meidän olohuoneen nurkassa.

Tunnetko eläimiä,oletko varma et se elukka ei oo siperialainen tiikeri?

• p.
        Reima K. kirjoitti:

Onko se yhtä elävän näköinen kuin Suru?

• p. kirjoitti:

Isäni käytti juuri tuota Stiiknafuulia, siksi tuntuu niin kotoisalta..salahauskuus on ihan hyvä... :)

• Reima K.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Tunnetko eläimiä,oletko varma et se elukka ei oo siperialainen tiikeri?

No en mä ihan varma oo, mutta kissaks äippä on sitä sanonu.

• p.
        Reima K. kirjoitti:

No en mä ihan varma oo, mutta kissaks äippä on sitä sanonu.

Jos hän on puuma?

• demeter
        p. kirjoitti:

Tuota sanaa hain, (p), salahauska, mutta kyllä sinä julkihauskakin välillä olet. Ja sana-akrobaatti - vai kirjoitetaanko se "paatti" ?

• Reima K.
        p. kirjoitti:

Mä en tiädä, mikä tai kuka on Suru. Mut on toi elävän näköinen. Äskenkin se kävi ruokakupilla.

• p.
        Reima K. kirjoitti:

Mä en tiädä, mikä tai kuka on Suru. Mut on toi elävän näköinen. Äskenkin se kävi ruokakupilla.

John Irvingin kirjassa elävänä piereskellyt ja myöhemmin täytetty koira.

Jo vain sinulla on källi kolli. Käykö se hiekkaloovalla?

• p. kirjoitti:

Omituinen sattuma ,mullakin on suru niminen olento huushollis.
        Se ei oo yhtään eläväinen se vaan olla möllöttää tuol makuhuoneen nurkassa.
        On kauhian iso ja synkän näkönen mä luulen et siit lähte semmossi sätei jotka imee kaiken elämän ympäristöstään.
        Jos sil antas harjanvarrest nii mahtasko se lähtee välil muualle ?

• p.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Omituinen sattuma ,mullakin on suru niminen olento huushollis.
        Se ei oo yhtään eläväinen se vaan olla möllöttää tuol makuhuoneen nurkassa.
        On kauhian iso ja synkän näkönen mä luulen et siit lähte semmossi sätei jotka imee kaiken elämän ympäristöstään.
        Jos sil antas harjanvarrest nii mahtasko se lähtee välil muualle ?

Voisithan kokeilla. Sillä vain on niin monta olomuotoa, että se saattaa eksyttää.
        Mennä piiloon.

• demeter
        Anceli kirjoitti:

Jaa, olisko noin, täytyykin olla vähän varovaisempi jutuissaan, ettei Reima saa väärää käsitystä. Liian hilpeäksi ei auta heittäytyä, pitää vähän pakittaa.

Unelmat on siitä hyviä, että niiden mukana voi liihotella kauas pois, eikä kukaan estä niiden lentoa.
        Ei tarvitse katsella eikä kuunnella kiukkuisia naisia, saa rakentaa ihan omat, hurmaavat ihanteensa ja elää niiden kanssa onnellista satuelämää.

Juu Anceli. Ilman muuta elämä kannattaa vaihtaa unelmiin. Keveitä ovat, ei huolta, ei vastuita. Mitä siitä, jos toiveet kuolevat, sydämet särkyvät. Lasku menee sille, joka unelmiin uskoi, ei sille, joka ne loi. Ja savasvuot tekevät hyvää tiliä...

• demeter
        demeter kirjoitti:

Juu Anceli. Ilman muuta elämä kannattaa vaihtaa unelmiin. Keveitä ovat, ei huolta, ei vastuita. Mitä siitä, jos toiveet kuolevat, sydämet särkyvät. Lasku menee sille, joka unelmiin uskoi, ei sille, joka ne loi. Ja savasvuot tekevät hyvää tiliä...

Hitsi näitä vihreitä - sarasvuosta puhuin, tietenkin...

• :/

Yleensä vastaan vain fiksulle.

Et viitsiisi viisauksinesi pilkata ihmisiä. Siinä samassa pissaat oman ketarasi juureen.

Minua ilostuttaa ja naurattaa sisäisesti, siroisti, ei laillasi julkeasti.

Soita posetiiviasi, en ala apinaksesi.

• Muutama ehdokas on näköjään ilmaissut itsensä.
      Valitettavasti ei vielä yksikään ole tajunnut aloituksen sisintä ajatusta.
      Yhtä valittaen on todettava että minä arvasin sen.

Älykkyyttä kaivaten ja odottaen
      Älkää pakottako minua avaamaan ensimmäistä tölkkiä, saati kaatamaan toista toiseen poskeni puoliskoon.

H.

• en ees yritä

Avaa vaan ja juo koko salkullinen ei me keksitä kuiteskaa mitä sä ajat takaa.

• Skåål

Empä usko että sinua pitää pakottaa niitä tölkkejä avaamaan. Aloitus vaikuttaa jo kaljan avittamalta.

• mrs. Q

Helppoo on, ota se naapurin vaimoihmmeinen, mää en kyllä tiedä, miks savolaiset sanoo tuo naapurin vaimoihminen. Eiks vaimo ole yleensä ihminen , en oo kuullu jotta vaimo ois joku äläin tai koiraspuolinen. Selventäkää nyt asjaa.

• <>

Katsos, kun k/k on kaikkien meidän naispuolisten rakas, ainakin melkein.
      Eikä siihen auta Maamme-laulukaan, edes kuorosovitteena.

Ja ajatelmasi on melko hajatelma, eikä, minusta, älyllä ole rakennettu.
      Eikä taaskaan ole pantu alulle muulla kuin kerjäämisellä.
      Taaskaan, perjantaina, kuin aina.

• Minun on vaikeaa valita, toistaiseksi pari nimimerkkiä vaikuttaa mieheltä, K/K kuitenkin eniten.

Onhan tähän sentään tullut muutama kiusaajakin,
      Polttaa, polttaa, polttaa.

H.

• *

Valita?

Valittaa, osaat.

• Noh, sisäistä tsättiä on ilmestynyt,
      minuakin on kosketeltu, sieltä sun täältä, vaikka en aloituksessani halunut altistuakaan.
      Kait se on tunnustettava että viisaus on lisääntynyt, tyhmyyksiäkin kirjoittaen.

Mutta kunnia on annettava heille joille se kuuluu:
      Aina pitää rakastaa, vaikkapa sitten vastenmielisesti.
      Turhanpäiväisen lapsellinen jankutus ei ole ihmiselle hyväksi.
      On myös hauska huomata, että maduixa ei ole poistanut vielä itseään.
      Siinä on kaikille hyvä esimerkki.

H.

• ?

Milloin olet ajatellut alkaa rakastaa?

• ? kirjoitti:

Milloin olet ajatellut alkaa rakastaa?

"?"

Minä vuodatan vieläkin onnenkyyneleitä, milloin ilosta, milloin kaipauksesta.
        Minä rakastan ruokaa ja sen laittoa.
        Olisi ihanaa, kun olisi joku joka lähtisi inhoten lähimpään Pizzeriaan.
        Mutta niin nuoria ei enää kiehnää lähipiirissäni.
        Vaan ei ole senlaistakaan, joka sohvalta kailottaisi: Meillä haisee..Nyt taas.
        Olis ees lapsenlapsia.
        Yksin on minun kaipaukseni kestettävä, ja Sipulini pilkottava.

H.

• mimmimummi
        hunksz kirjoitti:

"?"

Minä vuodatan vieläkin onnenkyyneleitä, milloin ilosta, milloin kaipauksesta.
        Minä rakastan ruokaa ja sen laittoa.
        Olisi ihanaa, kun olisi joku joka lähtisi inhoten lähimpään Pizzeriaan.
        Mutta niin nuoria ei enää kiehnää lähipiirissäni.
        Vaan ei ole senlaistakaan, joka sohvalta kailottaisi: Meillä haisee..Nyt taas.
        Olis ees lapsenlapsia.
        Yksin on minun kaipaukseni kestettävä, ja Sipulini pilkottava.

H.

Minäkin rakastan ruuanlaittoa..mutta itselle valmistettuna on joskus vähän tylsää..kun ei ole jakaja, eikä maiskuttelijaa maulle.
        Sipulia pitää ostaa pilkottuna ..ettei tule kyyneleitä..

• Voi hitsin vitsi kun en nyt kerkiä, edes lukemaan vastauksia.
      Oon vielä reissun päällä ja tulin vaan kattomaan että ollaanko täällä vielä hengissä.
      Jää sie nyt vaan jänskättämääm vieläkin.
      Mie lähen syömään.
      Hyvvää viikonloppua Hunksille ja muillekin palstalaisille.

• ei4H-kerhtolainen

4H-kerhon pysyvänä kannatusjäsenä kuitenkin ehdit kuitenkin Hanskin pitämiin peijjaisiin. Katsomaan että, varmasti nyt arvoisan pj:.johtanne Hanskin johdolla kaikki olette koossa ja arvoisa pj:janne saa näin hyvästä tehdystä liiskaamis- ja ulostamistyöstään tapukset.. Vai onko teitä sittenkin uskollista peräti 5 tosi- ystävää. Miten se pyhävala teillä nyt menikään: Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. Ennenkaikkea kaikki Meri-kukan puolesta.

• k/k

Ei parana alkaa muorostamaan mitään taistelupareja ,ne suunitelmat voi hovissa muuttua

• Väitätkö sinä, että ymmärsit jotain tuosta aloituksesta... :)

• Anceli kirjoitti:

Väitätkö sinä, että ymmärsit jotain tuosta aloituksesta... :)

Sääntö numero yks,ole aina olevinaan selvillä kaikest vaik oot ku talkkari pihalla kaikest.
        Sen verraan tajusin et hunksi kaipas ihkuja kavereita ja onhan meitä jo iso joukko paikalla.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Sääntö numero yks,ole aina olevinaan selvillä kaikest vaik oot ku talkkari pihalla kaikest.
        Sen verraan tajusin et hunksi kaipas ihkuja kavereita ja onhan meitä jo iso joukko paikalla.

Onhan meitä toki paikalla, mutta johtaja ei taida kelpuuttaa meitä eikä ansiolistaamme hyväksyä.
        Odotti niitä fiksuja, filmaattisia ja muutenkin älykkäitä, sai meidät..
        Sisäistä tsättiä, tyhmyyksiä kirjoittaen, ei ole kuule kauniisti sanottu..

• Anceli kirjoitti:

Onhan meitä toki paikalla, mutta johtaja ei taida kelpuuttaa meitä eikä ansiolistaamme hyväksyä.

Mä luulen et hunksi tarkotti omia juttujaan tolla tsätti viittauksella.

• Anceli kirjoitti:

Onkin sellane aloitus, et en ymmärrä. Ehkä paras mennä piiloon. Olla kuin ei oliskaan...

• hämmentynyt sivusta
        Anceli kirjoitti:

sullahan noita nikkejä riittäää runsaaseenkin keskusteluun, kuten alku osoittaa .. melkoinen mimmi olet tai ukkeli

• minä vaan
        hämmentynyt sivusta kirjoitti:

sullahan noita nikkejä riittäää runsaaseenkin keskusteluun, kuten alku osoittaa .. melkoinen mimmi olet tai ukkeli

Sä taidat olla niitä multinikki-vainoharhaisia. Oletko tullut ajatelleeksi, että täällä puskassa monia piileviä kykyjä. On täällä muitakin lahjakkuuksia kuin Anceli. Minäkin olen ihan vaan minä.

• minä vaan kirjoitti:

Sä taidat olla niitä multinikki-vainoharhaisia. Oletko tullut ajatelleeksi, että täällä puskassa monia piileviä kykyjä. On täällä muitakin lahjakkuuksia kuin Anceli. Minäkin olen ihan vaan minä.

Epäilet enkeliä moninikiksi ? sul on varmaan jotain epäilyjesi tueksi

• Reima K.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Epäilet enkeliä moninikiksi ? sul on varmaan jotain epäilyjesi tueksi

Sä vissiin tiedätkin jo, kuka mä olen? Hämmentynyt ei tiedä . Olishan se niin turvallista, kun maailmassa ei olis mitään itselle vierasta ja tuntematonta, ja kaikki puskailijat vois niputtaa selkeiden tuttujen nimimerkkien alle.

• hämmentynyt sivusta kirjoitti:

"hämmentynyt sivusta", taidat olla ihan oikeasti hämmentynyt, en ole vielä tähän ikään mennessä ruvennut itseni kanssa kuulumisia vaihtamaan.
        Voihan sekin päivä olla vielä edessä, mikäli liian vanhaksi elän.
        Toistaiseksi on ihan kivasti riittänyt juttukavereita.

Saitko isonkin ilon tuosta heitosta?

• Saattoi olla noin, minä en enää edes yritä tulkita aloittajan älykkäitä tarkoituksia.
        Tuollaista harhautusta varmasti esiintyy ja joku jopa niihin uskoo. Huvinsa kullakin.

• k/k

Lahjuskalle
        Niinkauan kun oon hunksin alotuksia lukenut niin toi sekavuus ja ajatusten muka kätkeminen monimutkaisten sanakoukeroitten väliin on hänen tavaramerkkinsä.
        Länsisuomalaisena olen tottunut lyhyeen ja selkeään ilmaisuun joten pikkasen huvittaa kun joku tekeytyy salaviisaaksi.

• tunnetu lahjuska
        minä vaan kirjoitti:

@minä vaan
        Aivan vapaasti voit olla ihan itsesi, mutta anna minunkin olla vihdoinkin omalla nikilläni.

On. on, on. tottakai, kuten sinä tuntematon, mutta minä tsempaan, siis koen mieleisekseni ystäväksi hänet, ja oliko se demeter ja pirre, korppis ja se kauppias ja mikäs toinen se olikaan???

Uskoisin ainakin, että minäkin olen vain minä! Uskomatonta, että olisinkin joku vainoharhainen??? Silloinhan lapsenikin olisivat sitä, jos eivät huomaisi minua toimittaa johonkin hoivakotiin???
        Lahjuskahan minä, vaikka välilllä jouduinkin vaihtamaan NIKITO merkkini toiseen.

Ikää kun on tullut ja sitä ns, elämää, niin ajattelin ,että haukkukaa vaikka kuinka, niin minuun ei enää mikään vaikuta.

• erehdyitkö
        tunnetu lahjuska kirjoitti:

@minä vaan
        Aivan vapaasti voit olla ihan itsesi, mutta anna minunkin olla vihdoinkin omalla nikilläni.

On. on, on. tottakai, kuten sinä tuntematon, mutta minä tsempaan, siis koen mieleisekseni ystäväksi hänet, ja oliko se demeter ja pirre, korppis ja se kauppias ja mikäs toinen se olikaan???

Uskoisin ainakin, että minäkin olen vain minä! Uskomatonta, että olisinkin joku vainoharhainen??? Silloinhan lapsenikin olisivat sitä, jos eivät huomaisi minua toimittaa johonkin hoivakotiin???
        Lahjuskahan minä, vaikka välilllä jouduinkin vaihtamaan NIKITO merkkini toiseen.

Ikää kun on tullut ja sitä ns, elämää, niin ajattelin ,että haukkukaa vaikka kuinka, niin minuun ei enää mikään vaikuta.

kuka sua on nyt haukkunut?

• miukumauku
        tunnetu lahjuska kirjoitti:

@minä vaan

kuka tää miukumauku on

• tsidaa
        Reima K. kirjoitti:

Sä vissiin tiedätkin jo, kuka mä olen? Hämmentynyt ei tiedä . Olishan se niin turvallista, kun maailmassa ei olis mitään itselle vierasta ja tuntematonta, ja kaikki puskailijat vois niputtaa selkeiden tuttujen nimimerkkien alle.

Enkelillä on ollut tapana puskailla monesti ennekin.Miksei jatkaisi sitä tapaansa nytkin.Todisteet löytynee tuolta 50 ja niillä vanhoilla nimimerkeillä.
        Miksi esitätte pyhimyksiä kun kumpikin esiintyy useemmillakin nimmareilla?

• k/k
        tsidaa kirjoitti:

Enkelillä on ollut tapana puskailla monesti ennekin.Miksei jatkaisi sitä tapaansa nytkin.Todisteet löytynee tuolta 50 ja niillä vanhoilla nimimerkeillä.

Jos tsidaa minuu tarkotti niin onhan mulla k/k ja piikkiö,kahta en vaihda.

• t.l.
        tsidaa kirjoitti:

Mitä välii montako nikkiä on, kun se ei ole ollenkaan maailman tärkein asia, vaan asia ja asian vieri.
        Asia on jokseenkin samalainen kuin ennen avioeroa. Kaikki syy oli miehes ei minussa. Muutama vuosi eron jälkeen tajusin että oli sitä syytä kenties minussakin ja paljon. No ei ihan sama asia kuin nikki, mutta ihan sama jankutus. Eiks vaan.
        Hyvää yötä ja kauniita unia. Ihanaa viikonloppu :)

• sut tuntien
        tsidaa kirjoitti:

anjuuska se jaksaa.

• tsidaa kirjoitti:

tsidaalle.

Miksi jatkat omaa tapaasi nytkin, minä kirjoitan nimimerkilläni, joka näkyy tässäkin viestissä.
        Olisit sinäkin vaan ihan reilusti kirjoittanut nikilläsi, tai jollakin niistä.
        Minua on enkeliksi kutsunut 50 palstalla vain eräs henkilö (kk:n lisäksi), joskus myös enkuliksi ja se puskanikki on esiintynyt lähiaikoina täälläkin.
        Mitä jotkut 50 palstan asiat tänne kuuluvat, olipa sulla minkälaisia todisteita tahansa.

Älä ihmisparka ota näitä palstoja noin tosissasi, ja osta uusi korttipakka sekä putsaa kristallipallosi.
        Ja katsotaan mieluummin eteenpäin, eikä muistella entisiä, eihän me sentään vielä niin vanhoja olla, eihän.

Pyhimyksiä näiltä palstoilta tuskin löytyy, hävinneitä sitäkin enemmän.

• joutavaa niuhotusta!
        tsidaa kirjoitti:

Tsidaa! Mikä sulla on hätänä?

Hei ketä nyt kiinnostaa harmittomien hömppäjutustelijoiden nimimerkit!!! Hanki itsellesi elämä!

• t.l.

Jaa-aa, en tiiä. Lähtiskö joku. Ehkä joku vois lähteä.

• minna juuli susanna

En ole verbaali-akrobaatti, mutta kiva on lukea.

• hih hih

Hih, hauskasti anceli kaappaa sun ketjus.
      Ja sä olet pelkkä vätys ?

• Mitään ole kaapannut, kirjoittajien kanssa juteltiin niitä näitä.
        Siihen kai jokainen aloitus oikeuttaa.
        Hän on vaan niin kohtelias, ettei ilkeä suoraan sanoa, tuolla jossain kyllä vihjailevasti kirjoitti... ;)

• Reima Kyylänen
        Anceli kirjoitti:

Mitään ole kaapannut, kirjoittajien kanssa juteltiin niitä näitä.
        Siihen kai jokainen aloitus oikeuttaa.
        Hän on vaan niin kohtelias, ettei ilkeä suoraan sanoa, tuolla jossain kyllä vihjailevasti kirjoitti... ;)

Voi hitsin pimpulat, kun sä saat kunnian aina ihan kaikesta. Plääh. Minähän tuon höpötteluosuuden aloitin nimimerkillä "Oisko Reima? Eii :))". Eihän noi möllit osaa lukea electronisia sormenjälkiä. Reima sen sijaan osaa ihan mitä vaan. Tarttee vissiin lähteä, kun musta ei tykätä.

• Reima Kyylänen kirjoitti:

Voi hitsin pimpulat, kun sä saat kunnian aina ihan kaikesta. Plääh. Minähän tuon höpötteluosuuden aloitin nimimerkillä "Oisko Reima? Eii :))". Eihän noi möllit osaa lukea electronisia sormenjälkiä. Reima sen sijaan osaa ihan mitä vaan. Tarttee vissiin lähteä, kun musta ei tykätä.

Olkoon, saat puolet kunniasta, jos sen nyt yleensä kunniaksi voi laskea, kun kaappaajaksi sanotaan.
        Mut et sä yksin olis kauaa jutustellut, ellen olis tullut kaveriksi.
        Reima osaa, juu, on huomattu, lukee jopa netistä sormenjälkiä.. :))
        Oikeesti tiedän kyllä mitä tarkoitat.

Älä mee, tai viet multa kaiken, ilonpidon ja lystin...mitä sillä väliä, tykätäänkö vai ei, ihan sama, tuntemattomia ihmisiä nää meille on. Ainakin suurin osa

• Anceli kirjoitti:

Olkoon, saat puolet kunniasta, jos sen nyt yleensä kunniaksi voi laskea, kun kaappaajaksi sanotaan.
        Mut et sä yksin olis kauaa jutustellut, ellen olis tullut kaveriksi.
        Reima osaa, juu, on huomattu, lukee jopa netistä sormenjälkiä.. :))
        Oikeesti tiedän kyllä mitä tarkoitat.

Älä mee, tai viet multa kaiken, ilonpidon ja lystin...mitä sillä väliä, tykätäänkö vai ei, ihan sama, tuntemattomia ihmisiä nää meille on. Ainakin suurin osa

"Anceli"

"Älä mee, tai viet multa kaiken"

Toi oli kiva, mistäs hän on oppinut laulujen fraasien käytön noin hyvin? :)

H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

"Älä mee, tai viet multa kaiken"

Toi oli kiva, mistäs hän on oppinut laulujen fraasien käytön noin hyvin? :)

H.

H.

Eikös vaan ollutkin kiva, liittyi mukavasti tuohon jatkoon: "ilonpidon ja lystin".
        Täällä on niin harvoin oikeasti hauskoja ja rentoja ihmisiä, enemmän kiukkuisia tiukkapipoja tuntuu palstalla pörräävän.

Aina sitä ihminen jottain oppii, kun vanhaksi ellää... :)

• @

Vaan mitäpä Tuosta.
      Aikasti tässä Ilmoja katsellessa sattui joku Pilven riekale pääni päälle ja eiköpähän tuota Yläkerran Isäntä vettä nakannut Korvilleni kuin saavista kaataen Korvilleni.
      Vaan eiköhän lie Yksi pilvenhattara muistuttanut Naisihmisen muotoja kaarevine Lanteineen.
      Pilvenreunoihin osuneet auringonsäteet olivat kuin Kultaiset hiukset olisivat hartioille valahtaneet.
      Ei sillä tainnut mummohousuja Peffan peittona olla, eikä ollut Tarviskaan.
      Luonnollisenahan Naisen lantiot täytyy Ihgu Oikeesti nähdä.

Tämä tästä, Vaikka se on jo Useita vuosia sitten Tänne kirjoitettu.
      Niin kirjoitinpahan taas sen Kopiona vaikkapa Itselleni jos vaikkapa sattuisi Tulevina vuosina unohtumaan.

@

• ei4H-kerhonjäsen.

Taisit saada vihdoin kaikki kannatusjäsenesi tähänkin kokoukseen paikalle. Tuliko paljonkin taputuksia Hanski? - yhden asian sinulta opin ja se oli sellainen. Koskaan ei pidä luottaa miehen sanaan joka vannoo pysyvää ystävyyttä. Ja sen jälkeen puukottaa selkään minkä ehtii. Kun on ensin onginut sinulta kaikki tiedot itsestäsi. Myönnän olleeni liian hyvä uskoinen ja typerä kun luotin vaitio-oloon. ja kerroin asioita luottamuksellesesti sinulle. Saitko isonkin tyydyksen tästä kaikesta pelistä jälleen Kerran?. Eikä kannata myöskään luottaa miehen sanaan joka ei uskalla esittäytyä oikealla koko nimellään...vai mitä Pertti, vai Paavo? Unski vai Hanski, Hatsa, Hunkzi... korpirunoilija eikun tietysti kirjailija?? itse.....kuka sitten oikealta nimeltäsi oletkin. Vai miten milloinkin? sinulle parhaiten sopii.

• Nursing problem

Tota............................
        Tulisiko mieleen uskoa pysyvän ystävyyden lupaukset ihmiseltä, joka ei paljasta itseään tai halua kertoa itsestään mitään, edes oikeaa nimeään? Voiko sellainen ylipäätään olla "ystävä"? Oma valinta on tällaiselle kertoa itsestään kaikki ja paljastaa "tietonsa", näin se vaan on, maailma on julma. Ei kannata olla liian luottavainen täällä nettimaailmassa.

• ..

Olen samaa mieltä kanssasi. Ei kannata luottaa kaikkiin ihmisiin, varsinkaan narsisteihin.

• jatka jo eteenpäin

ei4H-kerhonjäsen, kannatusjäsen taidat olla itsekin kun niin uskollisesti miestä seuraat. Miksi luotit, miksi puit välejänne palstalla, unohda jo ja jatka matkaasi.Ihmisten nimiä ei pidä täällä esiin tuoda,toisen luottamuksen petät sinäkin.Alennut hänen tasolleen.

• Nursing problem
        jatka jo eteenpäin kirjoitti:

ei4H-kerhonjäsen, kannatusjäsen taidat olla itsekin kun niin uskollisesti miestä seuraat. Miksi luotit, miksi puit välejänne palstalla, unohda jo ja jatka matkaasi.Ihmisten nimiä ei pidä täällä esiin tuoda,toisen luottamuksen petät sinäkin.Alennut hänen tasolleen.

Hän varmaan toivoi olevansa aloittajalle se number one, erilainen kuin muut, tärkein. Ihminen tunteineen on usein monimutkainen. Mut vaikka kuin olis paha mieli, ei kannata sitten kuiteskaan täällä alkaa välejä pilkkomaan osiin. Kantsii nuolla haavansa kuin aikuinen nainen ;I tai mies, kuka sen tietää .

• Olen niin tärkeä!

Kaikkea turhaa sitä saa lukea, kun kysymys on ihmisestä. Edellä oleva lause on Hunksin oma vastaus erääseen palstan aloituksen, jota Hunksi ei itse ole kirjoittanut. Koska Hunksin ihan itse keksimä lause sopii harvinaisen hyvin myös hänen omiin aloituksiinsa, mitäpä turhaan muuta tuhlaamaan. Ilman muuta lisäksi miinus, kuten Hunksillakin on tapana palkita muita kirjoittajia. Näin seuraamme johtajaa.

Sarkasmiin tarvitaan enemmän älyä kuin yritystä - joskaan aloittajalla ei ankkulin nappeja ole tainnut olla missään ja sen kyllä huomaa. Suosittelen myös Hunksille enemmän nuorison parissa liikkumista, koska muuten yli kuusikymppisen yritys olla päivän slangin tasalla, on säälittävä. Vaikka kuinka jänskättäis.

• ihmetelläkin saa..

Narsissi tai ei

Peilikuvaansa ei kannata jäädä tuijottamaan,
      Useat julkisuudessa ovat kertoneet väkivallasta, jota joutuneet elämänsä aikana kokemaan, myös vammautumisestaan, sairastumisestaan, siitä miten selvitään henkisestä ja ihan fyysisestä kehon kaaoksesta takaisin elämään, -- ei samanlaisina kuin ennen vaan arpien kanssa, kivun ja kärsimyksenkin tunteet toivottavasti edes joskus hellittävät. Samoin painajaiset ja ahdistus, pelot, suru ja kyyneleet.

Aika myyttisistä aineksista rakentuu keho, henki ja sielu -- silti erilaisena kuin peili- tai kipsikuva, tai kuin historiasta tuttu egyptiläinen sivukuva taakkaa kantavasta orjasta tai arkussa makaavasta muumiosta.

Saahan sitä elämästään taistella, eikö siihenkin ole oikeus ihmisellä, ihan jokaisella vaikkei ole syntynyt maailmaan kultalusikan kera tai onnellisten tähtien alla. Miksi niin vaikeaa ylipäätään ymmärtää ja miksi joidenkin elämästä tehdään niin vaikeaa? Ja jos ihmiset netissä tai yleensä julkisuudessa kertovat elämänsä kipukohdista, ei kai sen pitäisi olla hyökkäys toisia ihmisiä tai julkista valtaa vastaan?

• Morraali

Jos kertoo elämänsä kipukohdista ei se ole hyökkäys toisia ihmsiä kohtaan niiin kauan kun siinä ei mainita toisten nimiä.Varsinkaan kun itsekään ei kirojita omalla nimellään.

• Kummallisesti meni taas loistava huumoripläjäykseni totisten torvien soitoksikin.
      Onneksi enemmistö taisi ottaa sen oikein.
      Ihan "taistelijaparia" en saanut, eikä se ollut tavoitteenikaan.
      Lukiessani tässä tätä ketjua tuli, melkein, mieleeni että olisinpa ollut mukana taistelemassa, mutta minä olen ilta-uninen aamun Kiuru, ja suhtaudun vastenmielisesti tsättäilyyn.
      Mutta en missään nimessä halua sitä kieltää, joskus sitä on hauskakin seurata, kunhan sitä tekevät fiksut, aikuiset ihmiset. :)
      Nonni, kuten kesäinen sade vie pölyt maamme nurkista, ja onhan se tänä kesänä todella vienytkin, on monen ihmisen mieli, toivoakseni, kirkastunut ja ilma on sees, ainakin mitä tulee minusta johtuneeseen ummehtuneisuuteen.

Aina yksinikkinen ja rekisteröitynyt

H.

Ps. Aamun kauppareissulla kävellen (!), palelivat tupakkamiehen sormet eka kertaa, tänä syksynä.

• @

Mutjoo, kun ei silleen ole ollut Näkösällä että olis heti voinut kommentoita noihin mielipiteisiin oikeaan aikaan.
        Iltasellakaan.
        Joomut, mikset käyttänyt hanskoja ulkoillessasi?
        Kynsikkäiden kanssa voi aivan hyvin tupakoida.
        Lammasnahka Rukkaset ovat aina hyvät jos on Huono verenkierto Käpälissä.
        Ei täällä ole ollut noin kylmä.
        Aamullakaan.

@

• Totinen torvisti

Humööriä on eriplaatuista, aina ei kaikk kohtaa ja toisten katseessa huunori loppuu humöristin nikkiin kute tässä ny jollain näkyi käyneen. Jotkut nikit jakaa miälipiteet tasan: jotkut ihastuu ja jotkut vihastuu. Ja joillain voi käydä niin jotta ensin ihastuu ja sitten vihastuu :)

• @ kirjoitti:

Mutjoo, kun ei silleen ole ollut Näkösällä että olis heti voinut kommentoita noihin mielipiteisiin oikeaan aikaan.
        Iltasellakaan.
        Joomut, mikset käyttänyt hanskoja ulkoillessasi?
        Kynsikkäiden kanssa voi aivan hyvin tupakoida.
        Lammasnahka Rukkaset ovat aina hyvät jos on Huono verenkierto Käpälissä.
        Ei täällä ole ollut noin kylmä.
        Aamullakaan.

@

"@"

Vatvoo, minä en ole mikään Hagiksentorin Perunamyyjä.
        Ja minulla ON lammasnahkarukkaset.
        Niitä tarvitsen talvisilla pakkasilla.
        Talvirallien seuraaminen, Lumihangessa seisoen, on aikasti kylmäävää tarinaa.
        Aavemainen kylmyys tuppaa hiipimään tulenantajaanikin, joten joskus joudun hautaamaan Colttini kuolleen Lampaan sisälmyksiin, hengitykseni huurutessa Paholaisen läheisyydestä.
        Mutta silloin tuleni syttyy ja sytyttää suitsukkeen, ja suitsukkeita ei Paholainen kestä.
        Sanoo Soini ja Siirakki.

H.

• Kuhan mainitaan!
        Totinen torvisti kirjoitti:

Humööriä on eriplaatuista, aina ei kaikk kohtaa ja toisten katseessa huunori loppuu humöristin nikkiin kute tässä ny jollain näkyi käyneen. Jotkut nikit jakaa miälipiteet tasan: jotkut ihastuu ja jotkut vihastuu. Ja joillain voi käydä niin jotta ensin ihastuu ja sitten vihastuu :)

Mutta kaikkein pahinta on tulla hiljaisuudessa hirtetyksi. :)

• @
        hunksz kirjoitti:

"@"

Aavemainen kylmyys tuppaa hiipimään tulenantajaanikin, joten joskus joudun hautaamaan Colttini kuolleen Lampaan sisälmyksiin, hengitykseni huurutessa Paholaisen läheisyydestä.
        Mutta silloin tuleni syttyy ja sytyttää suitsukkeen, ja suitsukkeita ei Paholainen kestä.
        Sanoo Soini ja Siirakki.

H.

Hölpäti höppää!!!!

Torimatamin kynsikkäät ovat käyttökelpoiset moneen asiaan.
        Miehetkin niitä käyttävät.
        Mikäs Pakko se on hengitystään Rääkätä niillä syöpäkääryleiilä, jos Kerran on Hengitysvaikeuksia?

Mikset ole Hirvimetsällä kuten muutkin? (Miehet?)

@

• Totinen torvisti
        Kuhan mainitaan! kirjoitti:

Mutta kaikkein pahinta on tulla hiljaisuudessa hirtetyksi. :)

Vopihan se olla niinhi (:

• Mainittu
        Totinen torvisti kirjoitti:

Vopihan se olla niinhi (:

Lie jokaisen tänne kirjoittajan halu tulla huomatuksi.
        Tavalliseen, arkiseen kirjoitukseenkin on kiva saada vastauksia ilman että on pakko shokeerata seurakuntaa. :)

• Totinen torvi
        Mainittu kirjoitti:

Lie jokaisen tänne kirjoittajan halu tulla huomatuksi.
        Tavalliseen, arkiseen kirjoitukseenkin on kiva saada vastauksia ilman että on pakko shokeerata seurakuntaa. :)

Aivan, kaikkia tarvitaan. Toiset on syntyneet shokeeraajiksi ja nauttivat siitä kun seurakunta "shokeeraantuu" Toiset supattaa hieman arkisemmin , kiva muutama tällainenkin sitten kohtaa, jonkun sanan edes :).

• S. niinku Sparrow
        hunksz kirjoitti:

"@"

Sanoo Soini ja Siirakki.

H.

@hunksz

Toki paholainen omiensa luo löytää. Se nyt on selvää. Hengityksesi tulee huuruamaan jatkossakin.

Sanoo salmiakki ja vihtahousu

• maarina1 ejk

Aivan mukava ulkoilu ilma. Lenkillä ei tarvinnut hanskoja, tuli viel hikikin.

• "maarina"

"Hiivin korvaasi, kuin hyytävä väristys, ota puikkos, mut laske se sivuun.
        anna ruumiisi väristä kylmäävää mieltä.

Anna korvasi kutista niin kuin ennen, kuule pakkasen kalman ritinä,
        kun se loppuu, vapise vieläkin, minähän se taas siellä."

H.

• hunksz kirjoitti:

"maarina"

"Hiivin korvaasi, kuin hyytävä väristys, ota puikkos, mut laske se sivuun.
        anna ruumiisi väristä kylmäävää mieltä.

Anna korvasi kutista niin kuin ennen, kuule pakkasen kalman ritinä,
        kun se loppuu, vapise vieläkin, minähän se taas siellä."

H.

Puikosta sait jo.. Tuntuko kivalta...

• maarina1 kirjoitti:

Puikosta sait jo.. Tuntuko kivalta...

"maarina"

Mitä tohon sit.....

Love

H.

• henrjii

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12231
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4138
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3921
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3618
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3288
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      110
      3240
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2109
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2082
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1915
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1603
    Aihe