Hei!!!!
Olemme muuttamassa Kajaanin...Kokemuksia?
muutto Kajaaniin. Kokemuksia??????
42
2934
Vastaukset
- Muutto Otanmäestä
Hyvin sujui muutto ku muuttofirma teki sen. Kaikki tavarat tuli ehjänä perille ja ei tarttenut itse muuta kuin järjestellä tavarat uuteen asuntoon. Asuntokin on kuin uusi kun on vasta remontoitu. Muutto hommat kun antaa ammattilaisille niin homma sujuu.
- ropakandaa
ropakandaa
- Kajaaniin muuttanut
ehdottomasti ei kannata muuttaa Kajaaniin ! Tosi huono paikka. Kainuulaiset ovat sissäänpäin kääntyviä tyyppejä.
- Kuskaa kintuillenne
Vähän väliä tämä sama viesti, oikein kerjätään negatiivista palautetta ja joka kerta idiootit
lähtevät mukaan. Kämäine turpa ammollaan mölistään kuinka kakki on paskaa ja mikään ei kannata.
Kajaanissa voi elää hyvää elämää, kunhan ei sorru näiden mustamaalaajien kelkkaan. Ne ovat
ja jäävät sohvalleen ja sossun orjiksi. Töitä tai kolupiakka on hyvä olla valmiina.- yksakka
mikä tää kolupiakka on? tolokku akka?
- ??????????????
yksakka kirjoitti:
mikä tää kolupiakka on? tolokku akka?
mikä tää yksakka on ?
- kolua tarttis
?????????????? kirjoitti:
mikä tää yksakka on ?
se on jolla on piakka kolu
- 2ta4wgr
HYVÄ!
- Pesisonparas
Kuihtuva kaupunki täynnä päihteiden väärinkäyttäjiä ja väkivaltaa.
Älä muuta. Tai jos on pakko niin ennemmin Sotkamoon.- oihkjbkjb
Jos sinä ja kaverisi olette päihdeongelmaisia, se ei tarkoita että kaikki ovat. Tuo on yleinen harhaluulo esimerkiksi narkomaanien keskuudessa että luullaan kaikkien käyttävän vaikka käyttäjäkunta on hyvinkin pieni. Jos ympärillään ei näe muuta kuin päihteidenkäyttöä, on syytä hakeutua hoitoon tai vaihtaa maisemaa.
- sama höpisijä taas
eikö riitä mielikuvitus vieläkään muuhun avaukseen? Suksi vaikka kuuseen!
- sama höpisijä taas
eikö riitä mielikuvitus vieläkään muuhun avaukseen? Suksi vaikka kuuseen! elekää välittäkö minä olen jo kuusessa.
- Jorde
Liian vaikeeta teille. Ette te osaa. Ei kannata yrittääkkään, kun täällä kyselee muuttoneuvoja.
- Muutto Otanmäestä
Suomessa tehdään miljoona muuttoa vuodessa. Johan kerroin että kun muuton antaa ammatilaisille niin se sujuu kätevämmin, eikä se ole propagantaa. Jimillä näkyy tälläkin hetkellä ohjelma muuttajat ja siitä kyllä saa hyviä vinkkejä miten muutto onnistuu.
- .357=10,2g
Älkää muuttako ellei ole aivan totisen pakko, parempiakin kaupunkeja löytyy..Itse 5vuotta kaupungissa asuneena toivoisin että olosuhteet sallisivat mahdollisimman pian pois muuttamisen..
- Jorde
Sulla on asenneongelma. Päätellen nimimerkistä.
- mehtäläenennn
Kajaanin mehtäläisidentiteetti on niin vahva ettei se muutu milloinkaan. Saman kokoisia tai isompia kaupunkeja löytyy vasta parinsadan kilometrin päästä, siksi uusia vaikutteita ei tänne kovin helposti tule. Kajaani on ja pysyy sellaisena kuin se on aina ollut. Maahanmuuttokaan ei pääse tässä suhteessa vaikuttamaan koska maakunnasta lappaa porukkaa katkeamatta pois muuttaneiden tilalle.
- baibait
mehtäläenennn kirjoitti:
Kajaanin mehtäläisidentiteetti on niin vahva ettei se muutu milloinkaan. Saman kokoisia tai isompia kaupunkeja löytyy vasta parinsadan kilometrin päästä, siksi uusia vaikutteita ei tänne kovin helposti tule. Kajaani on ja pysyy sellaisena kuin se on aina ollut. Maahanmuuttokaan ei pääse tässä suhteessa vaikuttamaan koska maakunnasta lappaa porukkaa katkeamatta pois muuttaneiden tilalle.
Jos Kajaani ei teitä miellytä niin miksi asutte siellä ja edes vaivaudutte siitä täällä narisemaan? Olette sitä paskahousu uivelo porukkaa joka ei saa elämälleen mitään aikaan kuin valittaa turhaan.Mitkään olosuhteet ei voi olla niin tärkeitä etteikö voisi muuttaa jonnekin muualle jos niin ahdistaa olla siellä.Itsestä se kaikki on kiinni! Tosin ei tuollaiset kitisijät pärjää yhtään missään,vetäkää itsenne paskaviemäriin :D
- puol.
Sinähän olet se Näljängän luuseri... voi vattu.
- juuri näin
baibait kirjoitti:
Jos Kajaani ei teitä miellytä niin miksi asutte siellä ja edes vaivaudutte siitä täällä narisemaan? Olette sitä paskahousu uivelo porukkaa joka ei saa elämälleen mitään aikaan kuin valittaa turhaan.Mitkään olosuhteet ei voi olla niin tärkeitä etteikö voisi muuttaa jonnekin muualle jos niin ahdistaa olla siellä.Itsestä se kaikki on kiinni! Tosin ei tuollaiset kitisijät pärjää yhtään missään,vetäkää itsenne paskaviemäriin :D
HYVÄ!
- puol.
Sinähän olet se Näljängän luuseri... voi vattu. Ja minä olen se Tyrävaaran poika jolla on hummeeti vedet sekasi
- Seppo-Veli
Viihtyminen ja onnellisuus eivät ole niinkään kiinni asuinpaikasta vaan omasta itsestä. Olen asunut useammalla paikkakunnalla Suomessa ja nuoruuteni vuodet Ruotsissa. Työssä vammautumisen jälkeen muutin Kajaaniin ja olen viihtynyt hyvin.
Ihmiset täällä ovat välittömiä, auttavaisia ja mukavia. Vanha sanonta metsä vastaamisesta huutajalle pitänee kutinsa tässäkin suhteessa. - urebento
Sinä ola kui mina asua kansa ruotisa monesa paikasa ny kajanisa täälä ola hyvä asua.
- lippahivokkaan
Pitäisikö kysyä kokemuksia Kajaanista pois muuttamisesta? Tulisi ehkä enemmän vastauksia, mikäli lukevat Kainuun palstoja.
- omaa järkeä?
mitä helvettiä kukaan mitään toisten kokemuksilla tekee,jokaisen omia asioita ja päätöksiä ,ettekö osaa itse edes päättää missä asutte kun pitää saada tietää kokemuksia ja kysellä.hoh hoijaa ,hankkikaa jo se oma elämä ja eläkää sen mukaan eikä toisten mielipiteiden mukaan:D
- uniikki kajaanilaine
omaa järkeä? kirjoitti:
mitä helvettiä kukaan mitään toisten kokemuksilla tekee,jokaisen omia asioita ja päätöksiä ,ettekö osaa itse edes päättää missä asutte kun pitää saada tietää kokemuksia ja kysellä.hoh hoijaa ,hankkikaa jo se oma elämä ja eläkää sen mukaan eikä toisten mielipiteiden mukaan:D
Tämä on keskustelupalsta. Monista asioista vaihdetaan mielipiteitä. Mistä korkeuksista muka ärähdät? Käytkö täysillä?
- evp m,,,,
Kajaani hyvä paikka pieni kaupunki palvelut löytyy.
Olen asunut 34 v ei moittimista ole.- ´´´´´´´´´´´´´´0
evp ai sinäki olet niitä elät vaimosi palkalla.
- tosi paska paikka
Karmee paikka asua, todella masentava ja ihmiset kateellissia ja ilkeitä. Muuta vaan mut sinuna asuisin jossain metsän keskellä pois ihmisten luota ja toivottavasti sulla on rahaa. Täynnä mustalaisia, mulaatteja, juntteja, juoppoja, huume päitä. Häivyn heti kun voin enkä ikinä tuu takasin enkä ikinä sano et oon kajaanista niin paljon hävettää.
- ittu j
s**tanan luuseri ,ala kalppia jo ,ai niin olet niin paska ettet pääse mihinkään!
- ylpeä kajaanilainen
Häipyisit sitten etkä valittais.
Kajaani on hyvä paikka elää, edulliset asumiskustannukset, lapsille paikat päiväkodista peruskouluun, lukioon, ammattiopistoon ja korkeakouluun. Työmatkoissa ei kulu aikaa vaikka kävisit naapuripitäjässä töissä. Jos on koulutusta ja tahtoa, töitäkin löytyy ja lähes joka alalta.
Kaupungissa asuu muutama syrjäytynyt joilla ei ole muuta tekemistä kuin keskikaljan voimalla kirjoitella itsesäälissä rypeviä tekstejään keskustelupalstoille. - Jovainmie
ylpeä kajaanilainen kirjoitti:
Häipyisit sitten etkä valittais.
Kajaani on hyvä paikka elää, edulliset asumiskustannukset, lapsille paikat päiväkodista peruskouluun, lukioon, ammattiopistoon ja korkeakouluun. Työmatkoissa ei kulu aikaa vaikka kävisit naapuripitäjässä töissä. Jos on koulutusta ja tahtoa, töitäkin löytyy ja lähes joka alalta.
Kaupungissa asuu muutama syrjäytynyt joilla ei ole muuta tekemistä kuin keskikaljan voimalla kirjoitella itsesäälissä rypeviä tekstejään keskustelupalstoille.Ja tämä kaikki on tarjolla vaikkapa Rovaniemellä. Plus yliopisto jota Kajaanissa ei koskaan ollut.
- nääääs
Kajaanista ei kannata hakea koulutuspaikkaa ulkopaikkakunnalta, koska opiskelija-asuntoja ei ole tarpeeksi. Opiskeleminen kaupungin vuokra-asunnossa on käytännössä mahdotonta.
- hjktyry
Älä opiskele sitten Kajaanissa jos se on niin vaikeeta saada kämppä opiskeluajaksi,mene muualle opiskelemaan.
- YFT_XXX
Joka paikassa on omat vaikeutensa. Mikäli on tyopaikka ja kaikki muut edellytykset
kunnossa, Kajaani on ihan hyvä paikka asua ja elää. Tervetuloa Kajaaniin ja Kainuuseen. Sinisten vesien ja siintävien vaarojen lumoon, täällä on mahdollista
Kalastaa, marjastaa ja muutoinkin hyvät ulkoilu mahdollisuudet.- RaitisIlma
Ja tätä samaa on tarjolla joka paikassa muuallakin.
- 75 V
Näin on ja vielä kansainvälisiä ihmisiä näkee paljon, ei muutako tervetuloa tänne et varmaan kadu.
- paskapaikka
Nyt teitte kyllä pahan virheen...ei tänne kenenkään kannata tulla.
- jes jes
Oletko itse työtön kun noin puhut,ei parempaa paikkaa ole kuin kainuu.
- niin se vaan on
Oon aina ihmetelly minkä takia täällä(kin) haukutaan kainuulaisia kateellisiksi ym. mutta tulipahan viikonloppuna huomattua että totta se on. IHmiset on täällä töykeitä toisilleen.
- Japani Ansa
Kun tultiin otanmäkeen, se tultiin näkeen, et elämä ei kulje aina ylämäkeen...
- Japani Ansa
Kun tultiin otanmäkeen, se tultiin näkeen, et elämä ei kulje aina ylämäkeen... huomattiin että siellä on samanlaisia luusereita kun itse olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742