Miten hitossa pystyy poistamaan android puhelimesta tuon google mapsin??
Miten Google maps pois??
6
835
Vastaukset
- hrshsrgrrgs
Jos ei muuten lähe, niin titanium backupilla. Puhelin pitää olla rootattu.
Google mapsia ei voi poistaa Androidista. ( Jos et roottaa puhelinta, joka taas saattaa aiheuttaa takuun lähdön).
Lisäksi Google Mapsin poistamisessa ei sinänsä ole järkeä, koska Google julkaisi siihen ilmaisen navigoinnin suomessa.- samsung omistaja
Mikä vika google mapsissa .. onhan se kuitenkin minusta hyvä että puhelimen mukana tulee ilmaisena kartat ja navigointi vaikka navigointia en ole vielä testannutkaan..
- googlemäps
google maps navigointi vaatii netti yhteyden toimiakseen joten data paketti ja autolaturi on syytä olla matkassa ainakin pitemmillä lenkeillä
Totta, mutta yleensä jos aikoo saada Android puhelimesta kaiken irti, niin siihen siinä pitää olla nettiyhteys.
- Anonyymi
Miten saadaan kuvia pois Googlemapsista? En löydä mistään kohtaa josta kuvia voi poistaa. On turhia kuvia sivustolla jotka haluaisin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126