Tämä on ihan tällainen verkko, ja on oikeastaan teidän asianne, ihan oma.
- EI äiti ja hänen äitinsä mitään pahoja kavereita ole.
- Eikö hän voi antaa sen hänen päätöksensä, sen häntä koskevan olla rauhassa?
- Ei kun sitten pian tapahtuu jotain pahaa...
Ei hänestä varsinaisesti ole päätöstä. Eikä minusta voi olla sellaista "ovet kiinni"- nukkehallituksen päätöstä, mutta tämä oli varsin kova episodi, ja vaaratilanne. Stressi ja burn out-tilaan ajamisesta.
DPF: Nyt mä Si.. murhaan sua.
- Ja missä mä olen mukana.
Tyttökerhossa.
- Entä miten susta sitten pääsee eroon.
Katso, mikä tilanne. DPT.
- He haluavat sen Jumalan ihan, sine. Ihan koko Jumalan, ja mä en voi sille mitään, että tämä on sellainen asia, kuin mistä sä et päätä, ja mistä mä en päätä.
Olettaisin noin....
- Ja olitte sitten taas vetoamassa, tällä tavalla, valheellisesti.
Ei sillä tavalla valheella käyden, käy aikakaan. Tämä on niin surullista, kun monia menetettyjä hetkiä, ja kokemattomia, hetkiä saa näin aikaan, ja monia asioita, jää monelta muultakin kokematta, kun vain saatte aikaan, menetettyjä kokemuksia, hetkiä, meidän ollessa toistemme seurassa, ja kanssa.
"Antiolla" sukulaisia, haen täällä keskellä palstaa
Kellopaljon, aika.
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059