Tarvitsen kipeästi neuvoa ja apua, koska korvani pilaavat tällä hetkellä elämäni laatua todella paljon.
Viime kesänä matkustin ulkomaille, ja koneessa korvani menivät lukkoon. Loppujen lopuksi jouduin päättämään matkani ennen aikaisesti, koska korvani alkoivat soida ja niihin tuli tukkoisuutta.
Suomessa päivystyslääkäri määräsi jotain lääkettä, joka avasi limakalvoja. Auttoi tilapäisesti. Koko kesän välttelin kovia äänia, koska koin ne jotenkin inhottavaksi.
Nyt tilanne syksyllä on se, että olen lopettanut erään kurssin (laboratoriossa), koska en siedä meteliä. Korvani alkavat soida ja menevät lukkoon laboratoriossa. Kävin aiheesta keskustelun korvalääkärin kanssa, joka epäili, että kyseessä on jotain psyykkistä. Minulla on silti selkeät oireet: korvat menevät jatkuvasti lukkoon (avautuvat myös säännöllisin väliajoin), niissä on tinnitystä, joka pahenee, jos joudun olemaan pitkään metelissä. Metelillä tarkoitan esimerkiksi sellaista ääntä, joka syntyy kouluruokailun yhteydessä. Lapsuudessa minulla on ollut paljon korvatulehduksia, minkä takia tärykalvoni ovat arpiset.
Minulla on parin viikon päästä aika kuulotestiin en ole ihan varma mistä syistä, mutta lääkäri määräsi.
Jos jollain kokemusta tai neuvoa, miten tästä eteenpäin. Lääkärit tuntuvat aina kauhean kiireisiltä ja pitää osata aina ilmaista itseään aivan oikein, ettei tule väärinymmärretyksi. Jotenkin helpottaisi, jos edes jotenkin tietäisi, mitä pitää tehdä seuraavaksi (kuulotestiin menemisen lisäksi). En voi kuitenkaan koko ajan kykkiä neljän seinän sisällä.
Korvat ongelmana, apua.
NuoriNainen.
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472