Eli aina ku oon juosso jonkin aikaa esim.liikkatunnil, vatsaani alkaa sattua hirveästi, minkä takia joudun keskeyttää. Se ei oo mtn pistämistä,vaan mahaan sattuu ihan ku olisin syöny jtn pilaantunutta :( mitä se on ja miten pääsen siit eroon?
Juoksemis ongelma,apua!
auttakaaaa ;(
5
97
Vastaukset
- hgffhgf
sä juot liikaa tai liian vähän
- auttakaaaa ;(
niiku tarkottaakse et juon liikaa/liian vähän noin yleensä vai just ennen juoksua?
- hgffhgf
ennen juoksua
- Sekasin?
Sattuuko silleen että se ois sekasin tai että olisit kuralla tai jtn., koska sillon ois hyvä käyä vessassa. Mulla ite on tosi herkkä vatsa ja aamupala tule nopee alas(ÄÄLLÖÖ)
ku juoksen tai pompin.- auttakaaaa ;(
niiku sillee kuralla niiku oisit syöny ilaantunutta ruokaa :( se on siis paha koska joudun keskeyttää mut yleensä mul ei oo vessahätää ku on se mahakipu. En juo tai syö ennen juoksua... Mitäköhä tää on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651