Mistä johtuu, että soittaessani samaan numeroon tulee joskus kahta erilaista ilmoitusta mikäli henkilö puhuu toista puhelua?
Normaalisti kuulen tutun "tavoittelemanne henkilö puhuu toista puhelua, odottakaa hetki sulkematta puhelinta". jonka aikana kuulen koputusääntä.
Toisinaan taas käy niin että tavoittelemani saman henkilön puhelin ei edes kertaakaan hälytä, vaan yhteys katkaistuu heti alkuunsa ja minun kännykässäni lukee "Linja varattu".
Linja varattu / numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä
Kysymyksiä luurista
1
1522
Vastaukset
- kokemusta on!
Kännykässä voi olla vikaa. Itsellä ollut sama vika joskus. Lähti pois uudella kännykällä. Toivottavasti vika lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013